וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרין בדרך לתנופה תיירותית: יוקם מלון ראשון ופארק תיירותי ענק

6.1.2021 / 11:22

מלון יוקרתי עם כ-200 חדרים ושלושה מתחמי דירות נופש עומדים לקום בבירת הגולן, ביחד עם פארק עירוני ענק ומושקע הכולל 900 דונמים של יער, שבילים, נחל זורם עם בריכות וגן בוטני עשיר

יורט באיי גאלי חופשה בגולן/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

בשורה משמחת לתחילת שנת 2021: אושרו להפקדה שתי תוכניות ענק בתחום התיירות והנופש בעיר קצרין, שמייצרות תשתית למאות מקומות עבודה ושדרוג דרמתי לתעשיית התיירות בגולן ובאשכול הגליל המזרחי כולו.

בישיבת ועדת תכנון ובנייה הראשונה לשנת 2021, אושרו להפקדה תוכניות דגל ובהן מלון ברמה גבוהה עם 200 חדרים ושלושה מתחמי דירות נופש עם תצפית לחרמון ולכנרת, ביחד עם פארק עירוני ענק ומושקע הכולל בתוכו 900 דונמים של יער, שבילים ואזורי מסתור, נחל זורם עם בריכות, גן בוטני עשיר בצמחים ופרחים מהגולן ובעיקר המון טבע גולני.

המלון יוקם בקצה הפארק, בגבול עם שמורת נחל זוויתן, בדיוק במקום שבו הוא מתמזג עם נחל משושים, בין שתי שמורות הטבע הגדולות בגולן, וישתרג עם הטבע בריקוד מושלם בבנייה ותכנון אדריכליים ייחודיים.

מלון ראשון ופארק תיירותי יוקם בקצרין. דוברות בקצב צפוני,
בשורה תיירותית חשובה לגולן. המלון והפארק שיוקמו בקצרין/דוברות בקצב צפוני

"קצרין - בירת תיירות אזורית"

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין: "אנחנו בדרך להגשמת חלום נוסף שיהפוך את קצרין לבירת התיירות האזורית. אתר שיבליט את המיקום המיוחד של קצרין ויתרגם אותו למקומות עבודה, פנאי, נופש, ספורט וחוויה שקצרין מחכה להם כבר ארבעה עשורים. אני גאה בצוותי התכנון של משרד השיכון והמועצה המקומית קצרין. מודה ליזמים האמיצים שמאמינים בפוטנציאל של היישוב וחבריי ועדת תכנון ובנייה שתמכו בהפקדת התוכנית.

"יש לנו עוד דרך ליישם את התוכניות אבל כבר השנה אנחנו צפויים לראות את תחילת העבודות להקמת בית המלון הראשון בעיר ועבודות פיתוח בפארק יער קצרין. אני שמח שגם בתחום חשוב זה החזון הופך למציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully