וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעידוד ההתחסנות: טייס "צייר" מזרק באוויר עם המטוס שלו

טייס גרמני שהיה צריך לאסוף שעות טיסה, החליט להכניס קואורדינטות בצורת מזרק למערכת הניווט שלו, כדי לעודד את תחילת ההתחסנות במדינה. "רציתי לצייר באוויר תזכורת שכדאי להתחסן", הוא אמר

טייס בגרמניה "צייר" מזרק עם המטוס שלו לעידוד ההתחסנות. צילום מסך, צילום מסך
יש אפילו 2 טיפות דולפות מהמחט. ה"ציור" שצייר הטייס מעל שמי גרמניה/צילום מסך, צילום מסך

טייס בעל נטייה אמנותית יצר נתיב טיסה בצורת מזרק מעל שמי דרום גרמניה, לקראת תחילת החיסונים במדינה לפני יומיים (שבת).

הטייס, סמי קרמר, אמר כי הוא רוצה לעשות משהו יצירתי בזמן שהוא אוסף שעות טיסה במטוס קל דו מושבי קטן מסוג , דיימונד DA20 קטאנה. "כרגע אני צריך לאסוף הרבה שעות טיסה, ובמקום פשוט לטוס ככה, רציתי לצייר באוויר תזכורת שכדאי להתחסן", אמר קרמר לכלי תקשורת שוויצרי.

לדבריו, הוא השקיע כחצי שעה בלהכניס את הקואורדינטות שרצה למערכת הניווט שלו, אך האתגר האמיתי הגיע כשהוא היה באוויר והיה חייב לדייק בתנועות המטוס.

כשהמריא מפרידריכסהאפן, עיר במדינת באדן-וירטמברג שבדרום גרמניה, ביצע קרמר את הפרויקט האווירי בצורה טובה, ואף הוסיף את מה שנראה כשתי טיפות קטנות המגיעות מקצה 'מחט' המזרק.

אתר שירות מעקב טיסות, Flightradar24, שיתף אילוסטרציה המדגימה את הטיסה המצויירת של קרמר. האתר ציין כי כמה טייסים נוספים ביצעו "ציורים" הקשורים לווירוס במהלך החודשים האחרונים. הנה כמה מהם לפניכם עם המילים Stay Home ("הישארו בבית") וסימון לייק לחיסון או לכוחות הרפואה.

עוד בוואלה!

מתחסנים ומטיילים? כיצד ומתי ישפיע חיסון הקורונה על עולם התיירות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully