וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינמי ומתעדכן: הכלי הכי חשוב לכל מי שטס מישראל בתקופת הקורונה

לישראלים אין כרגע יותר מדי יעדים לטוס אליהם ללא בידוד בחזור, אבל מפה אינטראקטיבית חדשה וחינמית מספקת מידע מתעדכן על מצב הקורונה בכל יעד בעולם, הנחיות הבידוד בכניסה וביציאה, צורך בבדיקות ושאר מידע שחשוב למטיילים

בווידאו: עם בדיקות קורונה והגבלות - אילת נפתחת לנופשים/צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: הדרך לחופשה באילת מתחילה בבדיקת קורונה)


כשדברים משתנים כל כך מהר בנוגע למגבלות הקורונה, זה יכול להיות לא קל ואף מבלבל לעמוד בקצב השינויים בקרב מדינות העולם. לישראל אומנם יש כרגע רק שלוש מדינות "ירוקות" שניתן להגיע אליהן ללא בידוד - איחוד האמירויות הערביות, איי סיישל ורואנדה - אבל הדברים דינאמיים כל הזמן.

לשם כך יצר מנוע חיפוש הטיסות "סקייסקנר" מפה אינטראקטיבית המציגה את כל מגבלות הנסיעה שעליכם לדעת בכל מדינות העולם. כל מה שצריך לעשות הוא להזין את המדינה שממנה אתם טסים, ותוכלו לראות אם תצטרכו להיכנס לסגר עם ההגעה ליעד, או אם תצטרכו להיות בסגר כשתחזרו לישראל.

לצפייה במפה המתעדכנת

מפה אינטראקטיבית של סקייסקנר לגילוי מגבלות קורונה בעולם. צילום מסך, צילום מסך
לבדוק מה מצב הקורונה והבידוד בכל יעד בעולם. המפה של סקייסקנר/צילום מסך, צילום מסך

בנוסף, תוכלו גם לראות את המקרים החדשים של נגיף הקורונה לכל 100,000 איש באותו שבוע במדינת היעד, והאם שיעור התחלואה יורד או עולה בהשוואה לשבוע שקדם לו.

שימוש נוסף במפה, יאפשר לכם לראות אם היעד שבחרתם מאפשר כניסת תיירים או לא, ואם תזדקקו להציג תוצאת בדיקה שלילית לפני הגעתכם.

במפה חולקו המדינות לשלוש קטגוריות - מגבלות נמוכות, מגבלות בינוניות ומגבלות רציניות. הרשימות מתעדכנות כל העת, אך נכון לעכשיו 82 מדינות מחייבות מגבלות רציניות, 141 מדינות מחייבות מגבלות קלות ומדינה אחת (סרביה) מחייבת מגבלות נמוכות.

בין המדינות שיש להן מגבלות רציניות ניתן למנות את ארצות הברית, קנדה, הודו, סין, אוסטרליה וניו זילנד.

הנתונים נלקחים מארגון חברות התעופה הבינלאומי (יאט"א), אולם קחו בחשבון שיש לבדוק בעצמכם שוב את המצב במדינת היעד לפני שתזמינו חופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully