וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגש להגיד 'דובאי' בדיוטי פרי": טיסת הבכורה של ישראייר ממריאה לדובאי

הטיסה המסחרית הראשונה של חברת תעופה ישראלית לדובאי, ממריאה ברגעים אלה מנתב"ג. "זה ממש מרגש להיות על הטיסה ההיסטורית", סיפר אחד מ-170 הנוסעים, שגם זכו לקבלת פנים חמה בנתב"ג. האישור לטוס מעל סעודיה ייקצר את זמן הטיסה מ-7 ל-3 שעות בלבד

נוסעות בטיסת ישראייר הראשונה לדובאי/יח"צ ישראייר

טיסת הבכורה לדובאי ממריאה בדקות אלה לראשונה מטעם חברת תעופה ישראלית, והפעם זו ישראייר שפותחת את שיירת הטיסות היומיות לאיחוד האמירויות, לאחר שבשבוע שעבר עשתה זאת חברת הלואוקוסט של דובאי - פליי דובאי.

הטיסה של ישראייר תמתקיימת במטוס איירבאס A320, שבו 170 נוסעים. הטיסה שהיתה אמורה לצאת בשעה 10 בבוקר אולם התאחרה בכשעה, התאפשרה לאחר שאמש (שלישי) ניתן אישור סופי מהסעודים למעבר של טיסות ישראליות מעל השטח האוויר של סעודיה - מהלך שייקצר את זמן הטיסה משבע שעות לשלוש שעות בלבד.

"יש התרגשות גדולה לפני הטיסה", אמר לוואלה! תיירות גיל סתיו סמנכ"ל השיווק בישראייר, שנמצא עתה בנתב"ג. "זו הטיסה המסחרית הראשונה של חברה ישראלית שמגיעה לדובאי, ואנו שמחים מאוד שקיבלנו אמש את האישור לטיסה. אין ספק שדובאי תהיה היעד החם של החורף עבור הישראלים - מזג אוויר נוח לבריכה וים, ובעיקר יעד לא מוכר לישראלים".

טיסת ישראייר הראשונה לדובאי. יח"צ ישראייר,
המטוס שיטוס לדובאי קושט בעלי זית ומילים בעברית, אנגלית וערבית/יח"צ ישראייר
טיסת ישראייר הראשונה לדובאי. יח"צ ישראייר,
היעד החדש על מסך בצ'ק אין, היום/יח"צ ישראייר

"כולם כאן בטירוף"

עדן אליעז, נוסעת שיצאה מטעם חברת סקידיל לבדוק את אתר הסקי המלאכותי בדובאי, כמו גם סקי חולות, סיפרה ש"יש התרגשות מאוד גדולה. להיות על הטיסה הראשונה על מטוס ישראלי זה בהחלט אירוע היסטורי. בצ'ק אין שמו כל מיני שלטים של 'מרחבא' ו'וולקאם' ויש אווירה חגיגית", ואנחנו מחכים לקבלת הפנים בדובאי".

לדבריה, הנוסעים כולם עם מסכות ושומרים על ההנחיות. "גם בדיוטי פרי כששואלים 'לאן את טסה?' זה היה מאוד מרגש להגיד 'דובאי'" היא אומרת. "גם צוות הקרקע עזר פה לכולם לבדוק ולמלא את הטפסים של היציאה מהארץ והקורונה כדי שבכניסה לדובאי לא יהיו בעיות".

אופק יניב, שגם על הטיסה, סיפר ש"זה ממש מרגש להיות על הטיסה ההיסטורית. זה מטורף, כולם כאן בטירוף, אפילו עשו פה הפקה קטנה וחילקו פליירים לדובאי, ואנו מתים כבר לנחות שם ולהכיר את היעד החדש".

טיסת ישראייר הראשונה לדובאי. יח"צ ישראייר,
עמדת הצ'ק אין לקראת הטיסה החגיגית. "מרחבא" עם דגלי ישראל והאמירויות בנתב"ג/יח"צ ישראייר
נוסעות בטיסת ישראייר הראשונה לדובאי. יח"צ ישראייר, אתר רשמי
"יש התרגשות מאוד גדולה". עדן אליעז לפני הטיסה הראשונה לדובאי/אתר רשמי, יח"צ ישראייר

יותר ממאה טיסות בדצמבר

ישראייר אמורה להפעיל שתי טיסות יומיות בקו לדובאי, ואליה יצטרפו במהלך השבוע הקרוב והבא גם ארקיע ואל על עם טיסות יומיות משלהן. בסך הכל אמורות לפעול בין ישראל לדובאי יותר ממאה טיסות בחודש דצמבר, שבו חל חג החנוכה, שיחולקו בין פליי דובאי, שהחלה לטוס בקו בשבוע שעבר, ישראייר, ארקיע ואל על. בחודש מרץ תצטרף אל ארבע חברות התעופה גם איתיחאד איירווייס, שתפעיל את הקו לאבו דאבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully