וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל גם בטבע: המטיילת שמטפסת על הרים עם נעלי עקב

"זה פשוט כיף", אומרת ארין טון, שכבר יותר משנתיים מטפסת על הפסגות הגבוהות ביותר של הרי קולורדו, עם שמלות אופנתיות ונעלי עקב גבוהות במיוחד

מצוק האבות מסלול טיפוס בגוש עציון/תיירות גוש עציון

(בווידאו: מסלול טיפוס חדש נפתח בארץ)


עם נעלי העקב והשמלה התואמת להפליא שלה, נראית האמריקאית ארין טון כמי שמוכנה היטב לקראת בילוי לילי סוער במסיבה עם חברים. אבל לא, היא לא. ארין, בת ה-22, התלבשה כך לקראת טיפוס על אחד ההרים הגבוהים ביותר בקולורדו שבארצות הברית.

היא החליטה לזנוח מאחור את נעלי הטרקים, ולצאת אל הפסגות הגבוהות - בנעלי עקב גבוהות.
וכך, בשנים האחרונות היא כבשה פסגות בגבהים של כ-4,500 מטרים, באופן שונה במובהק מהאופן שבו עושים זאת מטיילים אחרים.

ה"דיילי סטאר" מדווח כי בשל העובדה שארין צועדת בשטח ומטפסת בנעלי עקב, היא נושאת עמה לכל טיול אמצעים למניעה ולטיפול בשלפוחיות או שפשופים בעור.

לדבריה, מי שסבורים כי היא עושה זאת כדי להיראות טוב - פשוט אינו מכיר אותה. "כאשר אנשים שואלים אותי מדוע אני עושה זאת, אני פשוט עונה 'למה לא?'" היא אומרת. "זה לא בגלל שאני בלונדינית, או בגלל שאני אישה או בגלל שאני נראית כמו בת 17 או 18. אני פשוט מנוסה ואני יודעת מה אני עושה. אינני נוהגת לעשות דברים טיפשיים או פזיזים - וזה המסר שאני רוצה להעביר. אני יודעת היטב היכן הגבולות שלי", מוסיפה ארין, שהעתיקה את מקום מגוריה אל קולורדו לאחר שסיימה את לימודיה בקולג' בניו יורק.

וכך, מאז שנת 2018, היא מסמנת "וי" על כל הר באזור שאת פסגתו היא שואפת לכבוש. באופן טבעי, אופן הטיפוס הייחודי שלה מושך שפע של תשומת לב מצד מטיילים אחרים שאותם היא פוגשת בדרך. "זה כיף, וזה מקליל את העניינים", היא מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully