וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפס ב"מדרגות המוות" על הר גבוה ותלול - ותיעד כל רגע מהחוויה המסוכנת

7.3.2017 / 8:54

מטייל אמיץ במיוחד עלה על "מדרגות המוות" שבקצה הר הוואינה פיצ'ו שבפרו, שם מספרים שבעונות גשומות קל מאוד להחליק וליפול מגובה של 2.7 ק"מ. תראו איך הוא עושה את זה - בלי שום אביזרי בטיחות

YOUTUBE

גם בלי לראות במה מדובר, מספיק לנו לשמוע שהמסלול לראש ההר נקרא "מדרגות המוות", כדי להבין שאין שום סיכוי בעולם שהיינו מטפסים על דבר כזה. תייר אמיץ במיוחד סיכן את חייו וטיפס על המדרגות התלולות שבהר הוואינה פיצ'ו שבפרו, כשהוא מתעד את הרגעים המאוד מלחיצים בדרכו לפסגה.

בסרטון עוצר הנשימה שלו, נראה בריאן דגנהרט מטפס על שורה ארוכה של מדרגות הנמצאות בקצה הר תלול שמגיע לגובה של 2.7 ק"מ. דגנהרט מסן דייגו, ארה"ב, נשמע מבועת לגמרי מהמסלול המפחיד, כשלרגע אחד הוא כמעט מאבד את זה ופולט צווחה קטנה של אימה. אם דאגתם לו, הוא בריא ושלם: אחרי טיפוס מלחיץ במיוחד, הוא הגיע לקרקע יציבה וצילם את הנוף המרהיב המשקיף אל העיר העתיקה מאצ'ו פיצ'ו, הנמצאת כ-260 מטרים מתחת לקצה ההר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימאלה! תייר אמיץ במיוחד טיפס על מדרגות המוות בפרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"וואלה! תיירות":

עוד באותו נושא

צפו: שלף טבעת נישואים בטיסה והתחיל להקיא על חברתו

לכתבה המלאה

את מדרגות המוות בנו בני האינקה לפני כ-600 שנה, וידוע שבגשם מאוד מסוכן לטפס עליהן מאחר שהן חלקלקות נורא. אחרי החוויה המטורפת, הוא פרסם את הסרטון ביוטיוב וכתב: "טיפסתי במדרגות בנות 600 שנה מעל צוק בדרכי לקצה הר הוואינה פיצ'ו, ההר המשקיף על מאצ'ו פיצ'ו, פרו. זה למעשה נראה בטוח יותר ממה שזה היה, כי היו מתחתיי שיחים שגדלו מתוך צלע ההר". הייתם מוכנים לטפס על מדרגות המוות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים לעלות?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תסתכלו למטה!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה הנוף הנדיר שנראה ממנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully