וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושלם לתקופת הקורונה: קחו "דרכון לחלום" בחינם, וצאו לחופשה חלומית

חברת תיירות בריטית מציעה טכניקות וטיפים מדעיים שבעזרתם תוכלו לצאת לחופשה מדהימה - בחלומות שלכם. ויש אפילו מדריך מפורט שתוכלו להוריד בחינם

ShutterStock

מה עושים כאשר יצר הנדודים גובר אבל אי אפשר לנוע בעולם בשל מגפת הקורונה? מסתבר שיש מי שמציעים עזרה לכל מי שחולמים לצאת לחופשה, וזאת באמצעות חלום. או במילים פשוטות: לצאת לחופשה בזמן השינה.

לפני מספר ימים, השיקה חברת הנסיעות הבריטית Love Home Swap שירות העונה לשם "תיירות חלום" (Dream Tourism), תוך שיתוף פעולה עם המומחה לחלימה מודעת צ'ארלי מורלי (Morley).
חלימה מודעת (קרויה גם "חלימה צלולה") היא תופעה שבה החולם מודע לעובדה כי הוא מצוי בחלום, בעודו ישן.

החברה מציעה "דרכון חלום" (Dream Passport) ללא תשלום, המספק לכל מי שרוצים בכך, שפע של טיפים כיצד לחלום באופן מודע וצלול על החופשה הבאה שלהם - ולמעשה "להגיע" למקומות הללו בזמן שהם ישנים בביתם.

אתר החדשות "פוקס ניוז" מציין כי המדריך עושה שימוש בטכניקות המוכחות באופן מדעי, בהן "דגירת חלומות" (Dream Incubation, טכניקה המתמקדת בחלומות על נושא מסוים) חלימה מודעת.

לחלום על מה שרוצים בטכניקה קלה להפליא

עיון במדריך חושף מספר שיטות, בהן קריאה ולימוד על המקום שעליו רוצים לחלום, כאשר הלימוד נעשה ממש לפני השינה. שיטות נוספות כוללות כתיבה של פרטי החופשה הרצויה, ציור של נופי החופשה שעליה רוצים לחלום וכתיבת הצהרות קצרות באשר למה שרוצים לעשות בחופשה הספציפית.

"דגירת חלומות היא עניין אמיתי לחלוטין", אומר מורלי בהודעה שפרסם עם החברה. "הנושא נחקר בידי חוקרי שינה מאז שנות ה-70, ומדובר בטכניקה קלה להפליא, המשלבת דמיון והתכוונות שנעשית לפי השינה. רוב בני האדם מסוגלים להשפיע על התוכן של החלומות שלהם, בתוך מספר לילות של תרגול, ובכך גם לבחור על מה לחלום".

בין השאר, מציע המדריך להתבונן בתצלומים של יעדים שונים ובתי נופש, לכתוב מראש את תוכן החלום באופן מפורט, לחשוב מחשבות חיוביות כאשר מדמיינים פעולות ספציפיות (כגון כניסה לבריכת השחייה ביעד מסוים, הרחת ריחות מיוחדים, תחושה של טעמים אקזוטיים ועוד).

על-פי חברת המידע הרפואי האמריקנית Healthline, לפחות 55 אחוזים מבני האדם חוו בחייהם לפחות חלום מודע אחד.

את ערכת "דרכון לחלום" ניתן להוריד בקישור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully