וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בחרמון יחייבו אתכם להירשם ולקנות כרטיסים מראש

אתר החרמון מתכונן לפתיחת עונה לבנה, וכמו אתרים וגנים לאומיים אחרים, יחייב מעתה רישום ורכישת כרטיסים מראש. מנהלת השיווק באתר: "גם ככה כולם עטופים ומכוסים מכף רגל עד ראש"

אתר רשמי

(בווידאו: כך נראה החרמון בפברואר השנה)

אתר החרמון מצטרף ללא מעט מקומות, גנים לאומיים ושמורות, שהכניסה אליהם תותר לפי רישום מראש. לראשונה מזה 50 שנות פעילות, יוכלו מבקרים להגיע להר הגבוה במדינה רק לפי רישום ורכישת כרטיסים מראש באתר האינטרנט של ההר, וזאת בכדי למנוע מצבים של עומסי מבקרים.

בשנים האחרונות אתר החרמון עבר שלל שדרוגים והתפתחויות, למשל, בחורף האחרון הושק רכבל הקרוניות החדש, שנתן מענה מצוין לשמירה על ריחוק חברתי גם לאחר התפרצות נגף הקורונה ומאפשר עלייה של משפחות גרעיניות ללא חשש.

במהלך הקיץ הגיעו לאתר החרמון אלפי מבקרים מרחבי הארץ, אך מספרי המבקרים ביום קיץ עמוס מתגמדים לעומת מספר המבקרים ביום חורף מושלג.

הגבלות והנחיות משרד הבריאות, חייבו את אתר החרמון לבצע שינויים קיצוניים כדי לאפשר פעילות סדירה של האתר בצל נגיף הקורונה. "הבשורה החשובה עלייה חייבים לשמוע כל תושבי מדינת ישראל, היא שלראשונה החורף ייאלצו המבקרים והגולשים לבצע הזמנה/רישום, רכישת כרטיסים ותשלום מראש באתר האינטרנט של החרמון ברגע שיחליטו להצפין לחרמון", ציין רפאל נווה מנכ"ל אתר החרמון.

מבקרים באתר החרמון. אתר החרמון, אתר רשמי
תשכחו מהתורים האלה. מבקרים בחרמון בחורף האחרון/אתר רשמי, אתר החרמון

באתר תופעל סיירת אכיפה

לפי האתר, מבקרים שלא ירשמו לא יוכלו ליהנות מבילוי בשלג הישראלי. המערכת תעבוד על פי מכסה מותרת, ברגע שהמכסה תתמלא, יאלצו המבקרים לדחות את הגעתם למועד אחר.

השקעות נרחבות בוצעו לטובת הקמת מערכות מחשוב מתקדמות שיאפשרו הרשמה מראש וגם רכישת כרטיסים מבעוד מועד. בנוסף, באתר תופעל סיירת אכיפה על ההנחיות שכוללות ריחוק חברתי, עטית מסכה על האף והפה והקפדה על היגיינה.

"בחרמון אולי יהיה קל יותר לכל המבקרים לעטות מסכה ולהקפיד על היגיינה וזאת מכיוון שכולם גם ככה כולם עטופים ומכוסים מכף רגל עד ראש, והמסיכה יכולה לשמש כשכבת הגנה מהקור העז ששורר בפסגת החרמון בגובה 2,040 מ'". ציינה מיקי ענבר סמנכ"לית השיווק באתר החרמון.

כדי להירשם מראש, יש להיכנס לאתר האינטרנט של החרמון ולהירשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully