וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו דאבי, מאחורייך: בחריין חתמה על הסכם תעופה עם ישראל

22.10.2020 / 16:00

ההסכם מאפשר לכל אחת מהמדינות להפעיל עד 14 טיסות נוסעים שבועיות בין בחריין לנתב"ג וכן טיסות ללא הגבלה בין בחריין לאילת. כמו כן, תתאפשר הפעלה של 5 טיסות מטען שבועיות לכל אחת מהמדינות

בווידאו: דיווח של שליח וואלה! NEWS מבחריין/צילום: ברק רביד

(בווידאו: משלחת ישראל נחתה בבחריין לחתום על ההסכם לכינון יחסים דיפלומטיים 18.10.20)

הסכם תעופה חדש: יומיים בלבד לאחר שישראל חתמה על הסכם תעופה היסטורי עם איחוד האמירויות, נחתם היום (חמישי) הסכם תעופה היסטורי נוסף בין רשויות התעופה האזרחיות של ישראל ובחריין.

הסכמי התעופה עם בחריין ואיחוד האמירויות נחתמו בהמשך להסכם השלום שנחתם בבית הלבן ב-15 בספטמבר בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין. במסגרת ההסכמים הוחלט על כינון טיסות סדירות בין המדינות.

ההסכם שנחתם היום בין ישראל לבחריין מאפשר לשתי המדינות להפעיל עד 14 טיסות נוסעים שבועיות בין מנאמה, בירת בחריין לנתב"ג. עוד סוכם על הפעלה בלתי מוגבלת של טיסות בין בחריין לנמל התעופה רמון שליד אילת. בנוסף לכך, תתאפשר הפעלת עד 5 טיסות מטען שבועיות בין המדינות. הטיסות יחלו כבר בשבועות הקרובים.

מטוס אל על עם המשלחת הישראלית נחת בבחריין, 18 באוקטובר 2020. רויטרס
מטוס אל על עם המשלחת הישראלית נחת בבחריין, 18 באוקטובר 2020/רויטרס

מנתב"ג לבחריין ב-3 שעות

מזכר ההבנות המאפשר את הפעלת הטיסות ישירות בין ישראל לבחריין, נחתם על ידי מנהל אגף בכיר כלכלה ויחסים בין לאומיים ברשות התעופה האזרחית, ישי דון יחיא ועמיתתו מבחריין אבטסאם אל סאלמן האחראית על התובלה האווירית ברשות התעופה האזרחית של בחריין.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, כתבה בדף הפייסבוק: "הסכם השלום אותו הוביל ראש הממשלה פותח יעדים חדשים ומרתקים עבור הציבור הישראלי. אין לי ספק, שההסכם עם בחריין שנחתם יומיים בלבד לאחר חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות יביא את התעופה, התיירות והסחר לשיאים חדשים ונוספים. הציבור הישראלי יזכה ליהנות בעתיד מקווי אקספרס, שיובילו את הישראלים מנתב"ג לאבו דאבי ובחריין בתוך כ-3 שעות".

  • עוד באותו נושא:
  • בחריין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully