וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריחה, עקרבים ובישולים: אטרקציות מדבריות בלייב השבוע

זו עונתו היפה של המדבר - מזג האוויר נוח לטיולים, הפריחה מתחילה - ובירוחם החליטו להביא את התוצרת "הירוחמית" אל הקהל הרחב באמצעות שידורי LIVE מדי יום במהלך חול המועד. הנה טעימה ממה שמחכה לכם

צילום: בני ויינר, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: "ירוחם - בירת הקנאביס של ישראל")

בירוחם רגילים לראות המוני אנשים בחול המועד סוכות. זו עונתנו היפה של המדבר, מזג האוויר נוח לטיולים, פריחת מדהימה ובירוחם עצמה מתקיים מדי שנה פסטיבל פיוט ומגוון של פעילויות.

תיירני ירוחם לא קיבלו את רוע הגזירה, ועל מנת להישאר "חמים" גם לאחר הסגר, החליטו להביא את התוצרת "הירוחמית" אל הקהל הרחב באמצעות שידורי LIVE מדי יום במהלך חול המועד - בעמוד הפייסבוק של תיירות ירוחם.

היום (ראשון) התקיים שידור טיבוע ציפורים שהועבר על ידי דוכיפת - מרכז לצפרות ואקולוגיה בירוחם. השידור התחיל בשעה 8:30 בבוקר והגיע אל מעל 30,000 אנשים. השידור היה אקטיבי, והרבה צופים חוו לראשונה טיבוע ציפורים והיו מרותקים למסך, הכירו ציפורים, שאלו ולמדו.

המכתש הגדול. Shutterstock, ShutterStock
מכתש ירוחם/ShutterStock, Shutterstock

מחר בערב (שני) בשעה 19:30 יתקיים סיור עקרבים עם יורם צביק. בסיור תצאו בעקבות יצורי הלילה השוכנים בפארק אגם ירוחם ובאמצעות פנסי אולטרא סגול תוכלו לצפות בהם מקרוב מאוד. מראה מרהיב. במהלך הקיץ התקיימו בימי חמישי סיורי עקרבים שהיו מלאים עד אפס מקום, אליהם הגיעו מכל הארץ. כעת, מי שלא הצליח להשיג מקום בקיץ, יוכל לאתר את העקרבים הזוהרים מהבית במזגן.

עקרב. יורם צביק, מערכת וואלה!
עקרב מואר באור אולטרא סגול/מערכת וואלה!, יורם צביק

ביום שלישי, בשעה 20:30 תצפו בשמים הזוהרים יחד עם משה גלנץ מ"שירת הכוכבים", שיראה לכם תופעה שלא קורית בכל יום - כוכב הלכת מאדים, ממש בימים אלו נמצא בשיא קרבתו לכדור הארץ ואפשר לראות אותו בוהק בשמיים בצבעו האדמדם.

תצפית כוכבים. מרדכי גרדון, מערכת וואלה!
תצפית כוכבים/מערכת וואלה!, מרדכי גרדון

ביום רביעי בשעה 19:30 תארח הדרה בן דוד, מפרויקט המבשלות של ירוחם של עמותת "עתיד במידבר", את הצופים בביתה ותבשל איתם מתכון טעים במיוחד. אמנם אי אפשר להעביר את הריחות והטעמים, אבל המתכון יועבר לצופים.

המבשלות של ירוחם. אור אלכסנברג, מערכת וואלה!
המבשלות של ירוחם/מערכת וואלה!, אור אלכסנברג

ביום חמישי, תשכימו ממש מוקדם בבוקר ותצאו יחד עם רעואל קסל ממדרשת "ביחד" לראות את אחת הזריחות היפות - זריחה בהר אבנון. תצפית נפלאה שתקח אתכם הכי רחוק שניתן מהסגר, אל מחוזות אין סופיים של נוף והתפעמות. אז התעוררו מוקדם (06:45) והתרגשו מהזריחה במכתש ירוחם.

זריחה הר אבנון. אבישי אפרת, מערכת וואלה!
זריחה מהר אבנון/מערכת וואלה!, אבישי אפרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully