וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאתם הייתם בסגר בחג, הזוג הזה חגג במלדיביים, ובזול

ירדנה עבודי פוקס

25.9.2020 / 8:54

מאי יצחייק ואמיר דותן תכננו חופשה במלדיביים בספטמבר, אבל אז הגיע הסגר בישראל. עם הרבה חששות, הם החליטו לדבוק בתוכנית. "היחס אלינו היה המדהים", הם אומרים, "הכינו לנו מאכלים ישראלים ואפילו עשו איתנו קידוש"

קלאב מד פינולו וילאס באיים המלדיביים/צילום: Club Med

(בווידאו: הריזורט במלדיביים שבו שהתה גם בר רפאלי)

זה לא חדש שעם תחילתו של הסגר, רבים מהישראלים ניסו להימלט מהארץ ולהעביר את תקופת החגים בחו"ל. אבל למאי יצחייק ובן זוגה אמיר דותן, הסגר נפל די במקום, עת הם כבר תכננו לשהות באיים המלדיביים בתחילת ספטמבר (8-17.9.20), והחליטו לא לוותר על חופשתם.

"ממש בתחילת הקורונה (מרץ) חזרנו מדרום אמריקה בעקבות המגיפה, ותיארנו לעצמנו שעד הקיץ הקורונה תעבור, אז הזמנו את החופשה למלדיביים", נזכרת מאי.

לדבריה, לא היה פשוט לתכנן את החופשה מראש, שלוותה בהרבה חששות, "ולכן נערכנו לכך שיהיו שינויים", היא אומרת. "חששנו שהטיסות שלנו יתבטלו, שהמדיניות במלדיביים תשתנה ושמדינת ישראל לא תאשר את היציאה שלנו לשם. לכך התווסף החשש שניכנס לסגר כשנחזור לישראל, והחשש הכי גדול היה כמובן להידבק בקורונה במהלך הטיסות. למרות כל זה, החלטנו לא לוותר על החלום שלנו, ולטוס לשם".

ואכן היו שנויים בהנחיות הכניסה למדינה, הטיסות היו ארוכות מהרגיל וארכו כיממה. "בטיסות שמרנו על ריחוק מהנוסעים, עטינו מסכות כל הזמן בנוסף למגני פנים, וגם כפפות", מוסיפה מאי. "היינו צריכים למלא שלוש הצהרות בריאות - אחת לישראל, אחת לממשלת המלדיביים ואחת לריזורט, לבצע שתי בדיקות קורונה - אחת 72 שעות לפני ואחת בכניסה למלדיביים. לאחר מכן עלינו על טיסת-ים לריזורט וחיכינו במשך ארבע שעות בווילה שלנו ובחוף ליד, עד שהתקבלה התשובה השלילית, ורק לאחר מכן היינו חופשיים לטייל בריזורט".

זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
חיכו 4 שעות בווילה לתשובה שלילית. מאי ואמיר בריזורט במלדיביים/מערכת וואלה!, מאי יצחק
זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
לא היה פשוט לתכנן את החופשה מראש. מאי יצחק בריזורט/מערכת וואלה!, מאי יצחק

"פיסת גן עדן על כדור הארץ"

מאי ואמיר התארחו ב-LUX* South Ari Atoll Resort, ריזורט של 5 כוכבים, "פיסת גן עדן על כדור הארץ", לדברי מאי, שנמצא על אי בשם דהידהופינולהו (Dhidhoofinolhu), שם הם בילו 9 ימים.

"המחיר היה אטרקטיבי מאוד", אומרת מאי, "כ-2,600 דולרים לאדם ל-10 לילות שכוללים ארוחת בוקר, ערב ולינה בשלושה חדרים שונים - אחד על החוף ושניים על המים מעל פני הים".

מעבר לכך, הטיסות עלו להם 900 דולרים לאדם, ביטוח מורחב שכולל קורונה לכל השהות 60 דולרים לאדם ובדיקת קורונה במלדיביים - 120 דולרים לאדם.

בריזורט עצמו נהנה הזוג מאטרקציות שונות, כמו צלילות עם כריש לוויתן ובריף, ספורט ימי, ספא עם סוגי מסאז' שונים, ובערב נהנו מדי.גי'י שתקלט בשקיעה, וליל סרט ובינגו.

בריזורט ישנן ארבע מסעדות שונות - יפנית, איטלקית, הודית ואחת שמתמחה בטאפסים. "כל אחת מהן מעוצבת אחרת ועם אוכל אותנטי", אומרת מאי.

זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
מצלילות עם כריש לוויתן ושאר ספורט ימי. הים במלדיביים/מערכת וואלה!, מאי יצחק
זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
צלילות היו חלק משגרת היום במלדיביים. מאי ואמיר משנרקלים/מערכת וואלה!, מאי יצחק
זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
בריזורט ישנן ארבע מסעדות שונות/מערכת וואלה!, מאי יצחק

הישראלים הראשונים בריזורט מחודש מרץ

"היינו הישראלים הראשונים שהתארחו בריזורט מאז חודש מרץ, וזה הורגש ביחס המדהים אלינו", נזכרת מאי. "הכינו לנו מאכלים ישראלים כמו שקשוקה, חלות ואפילו עשו איתנו קידוש - מוסלמים, נוצרים ואנחנו".

אחרי שחזרו מהחופשה החלומית הזו, נאלצו השניים להיכנס לבידוד של 14 ימים. "אנחנו מנצלים את הבידוד לדברים טובים, כתיבת תכנים לבלוג טיולים, למידה לבחינות שלנו ללימודים באוניברסיטה וכמובן מכינים לנו אלבום מזכרת מהטיול בתקופה כזאת מיוחדת.

"לטוס בתקופה כזאת היה מבחינתנו הזדמנות חד-פעמית גם מבחינה כלכלית", אומרת מאי, "המחירים יותר זולים בצורה משמעותית וכמעט ואין תפוסה בריזורטים לעומת תקופת אחרות".

עוד בוואלה!

הטרנד החדש של ריזורטים בעולם: ערסל על המים

לכתבה המלאה
זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
הלינה בריזורט התקיימה בשלושה חדרים שונים/מערכת וואלה!, מאי יצחק
זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
המחיר בריזורט כלל ארוחת בוקר וערב/מערכת וואלה!, מאי יצחק

אין מעבר בין האיים השונים

מבחינת התחלואה בקורונה, המצב במלדיביים יחסית טוב וכמעט ואין חולים בנגיף, אומרת מאי. עד כה חלו פחות מ-10,000 איש בנגיף ומתו 34 איש בלבד. "יש שמירה על ההנחיות שם ואין מעבר בין האיים השונים", היא מסבירה. "החוויה האינדיבידואלית שלי הייתה פשוט מדהימה, וגם בתקופה כזו אפשר ליהנות ולהירגע מחופשה חלומית".

ולבסוף, מאי מספקת טיפ אישי ממנה למי שמעוניין לטוס בתקופה הקרובה: "לטוס כיום לא פשוט כמו בעבר, וכיוון שההנחיות יכולות להשתנות בכל רגע, אני ממליצה להשתמש בסוכן שמכיר ומומחה ליעד הספציפי שאליו אתם טסים".

זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
"החוויה האינדיבידואלית שלי הייתה פשוט מדהימה"/מערכת וואלה!, מאי יצחק
זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים. מאי יצחק, מערכת וואלה!
זוג מישראל בחופשה באיים המלדיביים/מערכת וואלה!, מאי יצחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully