וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיסוי רגליים בפיליפינים ועד תה באיסטנבול: דברים שתיירים יכולים לקנות בדולר אחד ברחבי העולם

כובע וייטנאמי מסורתי, בילוי קריוקי בדרום קוריאה, קפה בפורטוגל, כרטיס כניסה לבריכת שחייה בסינגפור והמון נסיעות רכבת תחתית בהודו. 15 מדינות שבהם תוכלו להתפנק על פריטים מדליקים במחיר מצחיק. ומה תוכלו בסכום הזה בישראל? מפתיע

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: 3 חודשים בלי שופינג: תורים ארוכים עם פתיחת החנויות בבריטניה, יוני 2020)

עורכי אתר הפנאי Bright Side לקחו על עצמם משימה מאתגרת במיוחד. הם ניסו לגלות אילו דברים יוכלו תיירים לרכוש במקומות שונים בעולם, במחיר של דולר בודד (כ-3.5 שקלים כיום). חלק מהמסקנות מפתיעות בהחלט. ומה תוכלו לקנות בישראל בסכום הזה? האמת, מפתיע.

עיסוי רגליים בפיליפינים

אם אתם מרגישים גמורים אחרי יום טיול בעיר או בטבע, כל מה שאתם צריכים הוא עיסוי רגליים טוב. ועיסוי מסוג זה תוכלו למצוא במחיר של דולר בודד באי סבו (Cebu).

עוד בוואלה!

יותר זול מנסיעה באוטובוס: לטוס מישראל בדולר אחד

לכתבה המלאה
עיסוי כף הרגל. ShutterStock
עיסוי רגליים. באי סבו שבפיליפינים זה עולה רק דולר אחד/ShutterStock

תה טורקי אמיתי באיסטנבול

מסתבר שהמשקה החם הנפוץ ביותר בטורקיה אינו קפה אלא תה טורקי. אם אתם מוצאים את עצמכם באיסטנבול, אתם פשוט חייבים לנסות את התה המסורתי, שמחירו נמוך אפילו מדולר.

על הראש או כמזכרת: כובע מווייטנאם

הכובע הווייטנאמי המסורתי, שצורתו חרוטית, מכונה Nón Lá, הוא עשוי מקש או ארוג מחומרים אחרים, ותוכלו לחבוש אותו במהלך הטיול או לרכוש אותו כמזכרת ולתלות אותו על הקיר בבית.

שכחתם מקלוני אוזניים? הפתעה בגרמניה

אם יצאתם לטיול בגרמניה ולפתע גיליתם ששכחתם בבית את מקלוני ניקוי האוזניים, אתם יכולים להיות רגועים. נכון, קשה למצוא במערב אירופה משהו שעולה דולר או פחות, אבל במחיר הזה, תוכלו לרכוש 400 (!) מקלוני אוזניים באחד השווקים שברחבי המדינה.

ניקוי אוזניים עם מקלון לתינוק. ShutterStock
מקלוני אוזניים. 400 יחידות בדולר בגרמניה/ShutterStock

מלזיה: תארזו מעט, תכבסו הרבה

כדי לחסוך מקום בתרמיל או במזוודה, יש מי שמטיילים עם מינימום פרטי לבוש ומכבסים במהלך החופשה. בקואלה לומפור, בירת מלזיה, תוכלו לכביש כחצי ק"ג בגדים במחיר של דולר בלבד.

הודו: המון נסיעות ברכבת התחתית

דרך מצוינת וזולה לנוע בין יעדים בטיול היא לעשות שימוש בתחבורה הציבורית. בהודו, תעריף הרכבת התחתית מתחיל ב-10 רופי (כ-13 סנט), אז תעשו לבד את החישוב כמה שעות תוכלו לבלות בתנועה במחיר מצחיק.

למלא דלק בוונצואלה

ונצואלה מתהדרת בכך שמחירי הדלק בה הם הנמוכים ביותר בעולם: 20 סנט לליטר. כלומר, במחיר של דולר אחד, תוכלו למלא חמישה ליטרים של דלק, ולצאת לדרך.

בילוי של קריוקי בדרום קוריאה

בדרום קוריאה משוגעים על ערבי קריוקי, ותיירים רבים זורמים על העניין הזה ומתנסים גם הם בבילוי המוזיקלי. ברחבי המדינה מחכים לכם מועדונים רבים שבהם ישנם מכונות קריוקי אוטומטיות שמופעלות על ידי מטבע. בדולר אחד תוכלו לעוף על שני שירים.

קריוקי. Shutterstock, ShutterStock
בדולר אחד תוכלו לעוף על שני שירים. קריוקי/ShutterStock, Shutterstock

קפה בפורטוגל

הרומן בין פורטוגל לקפה החל במאה ה-18, ומאז הוא נמשך ללא הפסק. כיום לא תוכלו לטייל בערים הגדולות מבלי להיתקל באינספור בתי קפה. אל תוותרו - זה טעים וזה זול.

הגלידה הטובה בעולם בקרואטיה

יש מי שנשבעים שבקרואטיה יש את הגלידה הטעימה ביותר בעולם, מה שאומר שאתם חייבים לנסות אותה כאשר תבקרו במדינה, בין אם בקיץ ובין אם בחורף הקר. גביע נמכר בחנויות גלידה רבות במחיר של קצת פחות מדולר.

לבלות בבריכה בסינגפור

עם טמפרטורה שאף פעם לא יורדת מ-26 מעלות, כאשר מטיילים בסינגפור, הפוגות בבריכת שחייה יהיו דבר חכם לעשות. חכם, וגם זול. במקומות רבים, מחיר הכניסה יעמוד על דולר אחד בלבד.

בריכה מלון מרינה ביי סאנדס Marina Bay Sands סינגפור. Marina Bay Sands, אתר רשמי
אומנם לא פה, אבל להיכנס לבריכות בסינגפור עולה דולר. בריכה מלון מרינה ביי סאנדס בסינגפור/אתר רשמי, Marina Bay Sands

ארבע שעות חניה בהונגריה

במיוחד לתיירים, קשה למצוא מקום חנייה חינמי בקלות, במיוחד בערים. אבל בהונגריה, תוכלו פשוט להיכנס לאחד החניונים הציבוריים ולשלם דולר אחד לארבע שעות חנייה.

שוויץ: בקבוק גדול של מים מינרליים

כאשר מדברים על יעדים זולים, שווייץ היא לא המקום הראשון שעולה בראש. אבל מסתבר שלשפע המים במדינה יש גם יתרון במחיר. כאן תוכלו לתת למוכר דולר אחד, לרכוש בקבוק מים מינרליים של ליטר וחצי, ואפילו לקבל עודף.

ברזיל: נפלאות הלוקר האישי

לפעמים די מבאס לטייל כל היום עם התרמיל על הגב, במיוחד באזורים עירוניים. לכן, טוב לגלות שבברזיל, תוכלו לשכור לעצמכם לוקר אישי ליום שלם באחת מתחנות האוטובוס המרכזיות, ולטייל בקלילות וללא דאגות.

לוקרים. שאטרסטוק, ShutterStock
בברזיל תוכלו לשכור לוקר ליום שלם בדולר/ShutterStock, שאטרסטוק

תאילנד: לדבר בטלפון עם הבית במשך 16 דקות

מטיילים בחו"ל ומרגישים לפתע געגוע עז לחברים או לבני המשפחה הרחק בבית? בתאילנד, במחיר של דולר אחד, תוכלו לרכוש כרטיס סים נטען שיאפשר לכם לדבר במשך 16 דקות.

seperator

ישראל: תתפלאו מה תוכלו לקנות בדולר

רגע לפני שאתם מרימים גבה, מסתבר שגם בישראל אפשר למצוא פריטים שישדרגו לכם את הטיול בשטח, באדיבותן של בחנויות בסגנון "הכל בדולר" ודומיהן. כך למשל, אם אתם בדרך עם הילדים למעיין בטבע, הצטיידו באקדח מים קטנטן (3.5 שקלים). מצאנו אפילו חבל קפיצה שיגרום לילדים להוציא מרץ בזמן הפיקניק שלכם (3 שקלים). מתכננים מנגל ליד המעיין? קחו אריזת 100 יחידות של שיפודי במבוק (3 שקלים). בדרך לטיול, תהיו פטריוטים ושימו דגלון קטן של ישראל מעל חלון הרכב (3 שקלים).

אם אתם בעניין של להתפרע ולפרוץ את גבולות הדולר הבודד, אתם בכלל מסודרים: כך למשל, אם לילדים משעמם בשטח, הביאו אתכם משחק דומינו קטן מעץ (5 שקלים). ואם שכחתם את הכובע בבית, נסו לחבוש על הראש בנדנה צבעונית פשוטה (5 שקלים).

נשנוש סביר בטיול יגיע בדמות "מנה חמה" (3 יחידות ב-11 שקלים), ואם אתם מסיימים את היום בקמפינג, הצטיידו באטמי אוזניים ספוגיים חד-פעמיים (4 שקלים לזוג), כדי לא לשמוע את הנחירות של החבר'ה מהאוהל ליד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully