וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: כל הישראלים (ולא באופן מדגמי) יבדקו עם נחיתתם במדינה

בניסיון להילחם בתחלואת הקורונה הגואה במדינה, הודיעה רשות התעופה האזרחית היוונית על החמרה בנהלי הכניסה למדינה עבור ישראלים, כשבדיקות הקורונה המדגמיות יהפכו למחייבות את כולם

בווידאו: שר החוץ היווני על הסכם חידוש הטיסות עם ישראל/דוברות משרד החוץ

(בווידאו: 600 תיירים בשבוע, 4 יעדים: ישראל ויוון סיכמו על חידוש הטיסות 13.8.20)

מתכננים להעביר את החגים באחד מחמשת היעדים שנפתחו לישראלים ביוון? כדאי שתקראו את זה: ממשלת יוון הודיעה היום (שלישי) כי ישראלים שיבקשו לנפוש במדינה, יאלצו לא רק להציג בדיקת קורונה שלילית, אלא להיבדק שוב ביוון עצמה, ובאופן שכולל את כל הישראלים.

עקבו אחרי האינסטגרם שלנו wallatravel
ויש לנו גם טיקטוק!


עד כה נדרשו הישראלים שנחתו ביוון להיבדק באופן מדגמי, אולם כחלק ממאמציה של הממשלה היוונית להילחם בעליית התחלואה במדינת האיים הים-תיכונית לאחרונה, הודיעה רשות התעופה היוונית האזרחית (HCAA) על מספר הנחיות חדשות לכל הנוחתים במדינה, שיהיו מיושמות החל מהיום ועד ה-15 בספטמבר בחצות. התאריך שנקבע יוצא אומנם לפני ראש השנה, אולם אין לדעת כיצד יתפתחו אחוזי התחלואה ביוון והאם יוארך מועד הבדיקות לתוך אוקטובר וחג סוכות.

לפי הודעת רשות התעופה היוונית, נוסעים שמגיעים ליוון מישראל צריכים להציג בדיקת קורונה שלילית עד 72 שעות לפני ההגעה. אולם תושבים שמתגוררים בישראל באופן קבוע, יאלצו (כולם) לחזור על הבדיקה לזיהוי קורונה ביוון, זאת בכפוף למגבלת התיירים שיוכלו להיכנס מישראל העומד כיום על 1,200 איש לשבוע ורק בנמלי התעופה של אתונה, הרקליון, סלוניקי, קורפו וקוס.

אוניות עוגנות במפרץ באי היווני קורפו, יוון. ShutterStock
טיסות ישירות בראש השנה וגם בדיקות מקומיות. קורפו, יוון/ShutterStock

טיסות ישירות מתל אביב לקורפו

ההחמרה בנוגע לכללי הכניסה ליוון לא חלות רק על ישראל. כך למשל, הוארכה השעיית הטיסות בין יוון וטורקיה והושעו גם הטיסות מקטלוניה שבספרד

יוון אסרה את הכניסה אליה ממדינות שאינן חברות באיחוד האירופי, כשיוצאות מן הכלל הן אוסטרליה, קנדה, גיאורגיה, יפן, ניו זילנד, רואנדה, דרום קוריאה, תאילנד, תוניסיה, אורוגוואי, איחוד האמירויות הערביות וישראל כמובן (משתי האחרונות נדרשים התיירים להציג בדיקות קורונה שליליות עם כניסתם).

תייר שיפר את הנחיות רשות התעופה האזרחית היוונית צפוי לקנס של 5,000 אירו.

בתוך כך, טיסות ישירות בין תל אביב וקורפו יצאו כבר בראש השנה הקרוב, כשחברת אשת טורס תציע מספר טיסות עד ה-12 באוקטובר 2020. חבילה לקורפו בראש השנה כולל טיסה, העברות ומלון 4 כוכבים ע"ב לינה וארוחת בוקר תעלה החל מ-599 דולרים לאדם בחדר לזוג+2. טיסה ללא מלון תעלה החל מ-369 דולרים לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully