וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיורים חינם ולילה ב-400 שקלים: המבצע של מלונות תל אביב

העיר תל אביב, שבנויה בעיקר על תיירים מחו"ל, ספגה מכה קשה בעקבות הקורונה ובמיוחד בתי המלון שבה. עתה יוצאת העירייה ומלונותיה במבצע עד סוף ספטמבר ללינה מוזלת, הטבות של 1+1 באטרקציות, סיורים חינם ואפילו שובר חינמי לשמשייה וכיסא בים

חופשה בים המלח ועין גדי/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ירדנה עבדי פוקס

(בווידאו: הצעה לחופשה באזור ים המלח)

זה לא סוד שבתי המלון בערים שבנויות על תיירות נכנסת, כמו תל אביב וירושלים, ספגו מכה קשה בתקופת הקורונה. מה גם שהישראלים שכן שבו לנפוש במלונות ארצנו, מעדיפים מלונות באזורים פתוחים, קרובים לטבע או בעל אופי כפרי.

עקב כך, יוצאות היום (ראשון) עיריית תל אביב יפו והתאחדות המלונות בתל אביב בקמפיין "חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות העיר. במסגרת הקמפיין, יוצעו חדרי מלון בתל אביב במחיר של החל מ-400 שקלים ללילה, לצד הטבות ופעילויות עד סוף ספטמבר 2020 לשוהים בבתי מלון.

בין האטרקציות, סיורי חינם בעיר ושימוש חינם בתל אופן. כמו כן, כניסה 1+1 למוזיאונים, אתרי תיירות ומגוון בתי עסק בתל אביב.

בתי מלון על חופה של תל אביב. ברק ברינקר,
הטבות לשוהים במלונות העיר עד סוף ספטמבר. בתי מלון על חופה של תל אביב/ברק ברינקר

בין הסיורים שיתקיימו במסגרת "חוף עונה", יהיו סיורי מוסיקה, סיורי נוסטלגיה תל אביבית, סיורים ליליים, סיורי אמנות עיצוב ואדריכלות, סיורי טבע וקיימות עירונית, סיורים בפינות המעניינות של העיר: בשכונת התקווה, נוה צדק, בשכונת עג'מי ביפו, על תוואי הרכבת הקלה, סיורים בנמל תל אביב, בראש ציפור, שוק הפשפשים, רחוב ביאליק הקסום, בשדרות רוטשילד ובשרונה הציורית.

פעילויות נוספות שניתן לחוות: כדור פורח בתל אביב, סקיי טאון פארק חבלים גני יהושע, שביל העצמאות, החוויה האולימפית, מוזיאון הפלמ"ח, מוזיאון אילנה גור, מוזיאון הטבע, בית ביאליק, ועוד.

זה הזמן גם לבקר בתערוכת "ערך מוחלט" של האמן ג'ף קונס האמן החי החשוב, המשפיע והפופולרי בעולם המוצגת במוזיאון תל אביב, או בביאנלה לאומנות ועיצוב 2020 במוזיאון ארץ ישראל. כל הסיורים והפעילויות מתקיימים בהתאם לתו הסגול.

שוק הכרמל בתל אביב. שיינה גלוקמן,
בין הסיורים המוצעים, ניתן לבקר גם כאן. שוק הכרמל בתל אביב/שיינה גלוקמן

הקיץ עדיין כאן

הקיץ עוד לא נגמר, אבל "עושה קולות" של תום העונה. עם זאת, ניתן עדיין ליהנות חוף הים של העיר, הנמתח לאורך 14 ק"מ. כחלק מעידוד הנופש בים, מציעים לאורחי המלונות גם שובר ללא תשלום לשימוש בכיסא ושמשייה בחוף הים.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, אמר עם השקת הקמפיין: "תעשיית התיירות המשגשגת של תל אביב-יפו פרנסה עד פרוץ משבר הקורונה אלפי עסקים ועשרות אלפי אנשים. אנו נחושים להחזיר את התעשייה הזו לפעילות, תוך הקפדה יתרה על קיום כללי התו הסגול בחוף הים, במסעדות, בבתי קפה, במוזאונים, ובאטרקציות השונות".

ג'ימי זוהר, יו"ר התאחדות מלונות תל אביב רבתי, אמר "המלונות באזור תל אביב-יפו מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים, מאז שהשמים נסגרו ואין תיירות נכנסת אנחנו המלונאים מפנים את מאמצי השיווק שלנו לשוק הישראלי. השילוב של בתי המלון, המחירים האטרקטיביים, הים וחווית התייר הייחודית שהעיר ללא הפסקה מציעה, מושכים מדי שבוע יותר ויותר ישראלים. שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב-יפו בקמפיין יביא לעיר תיירים מכל רחבי הארץ ויתרום לכלכלת העיר ולעסקיה. אנו מזמינים את הציבור הישראלי לבוא לחגוג את השנה החדשה וחגי תשרי במלונות העיר".

רשימת המלונות המשתתפים והרשמה לסיורים, באתר התיירות של תל אביב-יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully