וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטרקציות הכי שוות באיחוד האמירויות

סקי בלב המדבר, האח הקטן (והמוגזם) של מוזיאן הלובר, המסגרת הגדולה בעולם, גורד השחקים הכי מפורסם, שוק הזהב ושמורת הטבע המסתתרת בין המגדלים. לא רק מלונות מפוארים: האתרים המומלצים למבקרים העתידיים אצל החברה החדשה של ישראל

בווידאו: ראיון עם אנוואר גרגאש השר במשרד החוץ של איחוד האמירויות/צילום: ברק רביד, עריכה: ליר שפיגלר, עמית שמחה

ההסכם עם איחוד האמירויות יפתח בקרוב מאוד יעד חדש עבור התייר הישראלי הסקרן. אחרי שהצגנו לכם כמה מהמלונות המובחרים שיש לחברה החדשה של ישראל להציע, נעבור כעת לאטרקציות השוות. אז מה יש לעשות שם חוץ מלהתפעל מהטכנולוגיה, העתידנות, הבניינים הגבוהים בעולם והחופים המוזהבים? מסתבר שיש לא מעט.

מגדל בורג' חליפה 2020. GettyImages
בורג' חליפה/GettyImages

בורג' חליפה, דובאי

נתחיל מהאובייס, עם אחד הבניינים המפורסמים של איחוד האמירויות והמגדל הגבוה בעולם. בבורג' חליפה, אליו נכנסים מקניון דובאי המפואר, נמצאת גם נקודת התצפית הגבוהה בעולם והמעלית שעולה את המרחק הרב ביותר בעולם. המסע אל מרפסת התצפית של גורד השחקים עתיר המימדים הזה, עם הנופים הפנורמיים שלה ברחבי דובאי, נחשב ל"חובה" עבור כל אורח.

עוד בוואלה!

תגידו שלום: המלונות הכי שווים באיחוד האמירויות

לכתבה המלאה
מסגרת דובאי, איחוד האמירויות. GettyImages
מסגרת דובאי/GettyImages

מסגרת דובאי

נאמנים למודל "הכי גבוה, הכי חדש, הכי יפה", בדובאי הלכו ב-2018 על שיגעון ארכיטקטוני יוצא דופן: המסגרת הגדולה בעולם. האטרקציה הזו, מסגרת ענק בגובה 150 מטרים שיושבת בין השכונות הוותיקות של דובאי. כדי להגיע אל קומת התצפית במבנה בן 50 הקומות, יש מעלית מהירה עם רצפת זכוכית שמעניקה למשתמשים בה תמונה פנורמית מלאה. המבנה מקושט זהב ובתוכו סדרת גלריות הסוקרת את ההיסטוריה של העיר וחוקרת את המורשת של האמירויות.

מסגד שייח' זאיד, אבו דאבי. GettyImages
מסגד שייח' זאיד/GettyImages

מסגד שייח' זאיד, אבו דאבי

אחד מ-10 המסגדים הגדולים והמפוארים בעולם, נחנך ב-2007 אחרי 11 שנות בנייה והשקעה של יותר מ-550 אלף דולר. המסגד המודרני משתרע על שטח של יותר מ-30 דונם, ומציג שילוב של עיצוב עכשווי עם אומנות עתיקה המעניק פרשנות חדשה לאדריכלות האיסלמית. בתוך המסגד נעשה שימוש בכמויות אדירות של זהב, שיש וקריסטל. השרה מירי רגב ביקרה במסגד כבר לפני שנתיים ואף חתמה בספר האורחים בעברית, אז תרגישו בנוח להיכנס ולהתפעל מהמקום.

מוזיאון הלובר, אבו דאבי, איחוד האמירויות. GettyImages
מוזיאון הלובר של אבו דאבי/GettyImages

מוזיאון הלובר, אבו דאבי

את הלובר של פריז כולם מכירים, אבל השייח'ים מהמפרץ שילמו 525 מיליון דולר כדי להשתמש בשם גם באבו דאבי, וכך הושלם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מוזיאונים בעולם. טקס הפתיחה נערך לפני כשלוש שנים, והלובר של אבו דאבי הוא אחד המוזיאונים החדישים והמרהיבים ברחבי תבל. הוא לוקח את המבקרים למסע לאורך תקופות האנושות השונות, החל מההיסטוריה המוקדמת, דרך תקופת האימפריות הגדולות ועד לעידן המודרני. במוזיאון ישנם יצירות מושאלות מהאח הגדול בפריז, עליהן שילמו סכומי כסף גדולים, ואפילו ספר תנ"ך שנכתב בתימן בשנת 1498.

גולפאים, ג'בל ג'איס, ראס אל ח'ימה. GettyImages
גולפאים בג'בל ג'איס/GettyImages

ג'בל ג'איס, ראס אל ח'ימה

ברוכים הבאים לאמירות ראס אל ח'ימה, הגובלת מצפון בעומאן. כאן תוכלו למצוא את הפסגה הגבוה ביותר באיחוד האמירויות - הר ג'איס, שהנקודה הכי גבוהה שלו היא 1,892 מטר (בצד של עומאן הנקודה אף גבוהה יותר) ומציע נקודות תצפית רבות. בפברואר 2018 נחנכה בהר גם האומגה הארוכה בעולם, 2,382 מטר (יותר משני ק"מ) שאותם אפשר לעבור במהירות שמגיעה עד ל-120 קמ"ש. פרט לכך, יש מסלולים לרכיבת אופניים, אפשרויות לטרקים ומסעדות רבות ומגוונות בכל נקודה.

סקי דובאי, איחוד האמירויות. GettyImages
אתר הסקי המקורה של דובאי/GettyImages

סקי דובאי

מה תגידו על האפשרות לעשות סקי בלב המדבר, בזמן שבחוץ מזג האוויר מרגיש כמו 50 מעלות? זה המצב כרגע בסקי דובאי - אתר הסקי המקורה שנבנה בתוך קניון האמירויות כבר לפני 15 שנה, ובו מערכת בידוד השומרת על טמפרטורה קבועה של 1- מעלות בבוקר ו-6- מעלות בערב. בהר המקורה בגובה 85 מטר, ניתן לבחור בין חמישה מסלולים תלולים ברמות קושי שונות, כולל מסלול הסקי השחור המקורה הראשון מסוגו בעולם. במקום יש גם פארק סקי בגודל 3,000 מ"ר, ובו אפשרות למשחקי מזחלות ומגלשות, מגדלי סקי ומערת קרח, ויש אפילו כמה פינגווינים.

שוק דיירה, דובאי, איחוד האמירויות. GettyImages
השוק המוזהב של דיירה/GettyImages

שוק דיירה, דובאי

לעשות קניות זו תמיד אטרקציה, במיוחד בקניונים המפלצתיים של דובאי, המארחים את כל המותגים המובילים בעולם. אבל מי שמחפש משהו מקומי, אותנטי יותר, ימצא אותו בשוק במחוז דיירה, הנמצא בגדה הצפונית של נחל דובאי. לכל אחת מהאמירויות יש את השווקים שלה, אבל זה של דיירה הוא המפורסם מכולם, עם אזור הדגים, אזור התבלינים והאזור המוזהב. המחירים, כמובן, משתלמים הרבה יותר מבקניונים.

להקת פלמינגו, ראס אל חור, איחוד האמירויות. GettyImages
להקת פלמינגו בראס אל חור/GettyImages

שמורת ראס אל חור, דובאי

בעיר שמציגה מגדלי ענק, מלונות פאר ופארקי ענק, אפשר למצוא גם אטרקציה למשפחות ובעיקר לאוהבי בעלי החיים: שמורת הטבע ראס אל חור, ביתם של יותר מ-450 מינים שונים של חיות בר. השמורה נמצאת בחלק הדרומי של שפך תעלת דובאי ומהווה תחנה מרכזית במסלולי הנדידה של להקות ציפורים, בין היתר של להקות הפלמינגו שהפכו לקמע של תכנית ההגנה על חיי הטבע הפראי של דובאי. יש שלוש נקודות תצפית שונות והכניסה חופשית לקהל הרחב משעות הבוקר ועד הצהריים בימי שבת עד חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully