וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו שלום: המלונות הכי שווים באיחוד האמירויות

"מלון 7 הכוכבים היחיד בתבל", המקום שמשחזר את חוויית היבשת האבודה אטלנטיס, המלונות הגבוהים בעולם, אתר הנופש הפופולרי בחוף ג'ומיירה והמלון היוקרתי המשתלם מכולם (רק 371 ש"ח ללילה לזוג). ההסכם עם איחוד האמירויות מעולם לא נראה טוב יותר

בווידאו: ראיון עם אנוואר גרגאש השר במשרד החוץ של איחוד האמירויות/צילום: ברק רביד, עריכה: ליר שפיגלר, עמית שמחה

תקראו לזה הסכם שלום, תקראו לזה נרמול יחסים - ההכרזה בדבר שיתוף הפעולה עם איחוד האמירויות הערביות מגרה את בלוטות החשק של התייר הישראלי. על פי דיווחים שונים, בתוך חודשים בודדים יוכלו גם בעלי דרכון ישראלי (ולא רק אזרחים ישראלים בעלי דרכון זר) לבקר באיחוד האמירויות, כאשר הטיסות מתל אביב לדובאי יחלפו מעל שמי ערב הסעודית שנתנה את הסכמתה לכך.

מלון אטלנטיס דה פאלם, דובאי. GettyImages
אטלנטיס דה פאלם/GettyImages

מאז ההודעה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום חמישי, תמונות ממלונות יוקרתיים מאיחוד האמירויות החלו לחרוך את קבוצות הווטסאפ והרשתות החברתיות. ההתלהבות גדולה וכולם כבר מפנטזים על ביקור בדובאי העתידנית. גם החום הכבד שם (מרגיש כמו 50 מעלות) לא מרתיע אף אחד.

אז החלטנו לעשות קצת סדר עם כמה מהמלונות הכי טובים אצל החברה החדשה של מדינת ישראל.

* המחירים נכונים לימים אלה, כאשר החום בדובאי בשיאו.

עוד בוואלה!

מפרץ ההרפתקאות: דובאי היא לאס וגאס של המפרץ הפרסי

לכתבה המלאה

1. בורג' אל ערב, דובאי

"מגדל הערבים" נבחר רק לאחרונה למלון הכי טוב בצפון אמריקה והמזרח התיכון במגזין האמריקאי היוקרתי Travel + Leisure ומוגדר כ"מלון 7 כוכבים היחיד בעולם". הוא ניצב על אי מלאכותי בים, במרחק של 280 מטרים מהחוף, ומחובר ליבשה רק דרך גשר מעבר פרטי. חדרים רגילים אין בו, כשהוא מחולק ל-202 יחידות דו-מפלסיות (הקטנה ביותר היא 169 מ"ר והגדולה ביותר 780 מ"ר). בזכות מסעדת אל מונתהא, המשקיפה על דובאי ואליה מגיעים דרך מעלית פנורמית, בזכות האריכטקטורה הייחודית והאורחים המפורסמים - מדובר באחד המלונות היקרים בעולם. עלות חדר ללילה מתחילה בכ-4,000 שקלים, והסוויטה המלכותית היא היקרה ביותר ומחירה חוצה את רף ה-120 אלף ש"ח.

2. ארמני, דובאי

המלון השני שהכניסה דובאי לרשימת 10 המלונות המובילים של האזור, קרוי כמובן על שמו של אייקון האופנה האיטלקי, ג'ורג'ו ארמני. המלון, שנמצא מרחק של 20 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי, מתפרש על פני 11 קומות בגורד השחקים בורג' חליפה, ומציע גישה ישירה לקניון דובאי ולא פחות משבע מסעדות שונות בתוכו. גם מועדון ארמני פריבה נמצא בו ונחשב לפופולרי במיוחד. מחיר ללילה אחד כאן אפילו יקר יותר, ומתחיל ב-4,173 שקלים לזוג.

3. מריוט מרקיז הוטל, דובאי

המלון הזה איבד את תואר "המלון הגבוה ביותר בעולם" לטובת גבורה הוטל שנפתח גם הוא בדובאי (בכלל, שישה מ-10 המלונות הכי גבוהים בעולם נמצאים שם) אבל שמר על יוקרתו בזכות מגוון רחב של 19 מסעדות, ברים, טרקלינים, ספא ומועדון בריאות. המלון כולל שני מגדלים הנישאים לגובה של 355 מטרים, ובו 1,364 חדרים סטנדרטיים, 240 סוויטות וגם ארבע סוויטות נשיאותיות. המחיר? החל מ-368 שקלים בלבד ללילה לזוג.

4. ארבע עונות, חוף ג'ומיירה, דובאי

אתר הנופש הפופולרי בחוף ג'ומיירה הוא מלון בעל דירוג 5 כוכבים השוכן מול החוף ונמצא במרחק רבע שעה בלבד מבורג' חליפה, 20 דקות משדה התעופה ו-20 דקות גם מקניון האמירויות. פרט לחוף הפרטי, במקום גם שתי בריכות שחייה חיצוניות, ספא מפואר, בריכה מקורה וחדר כושר חדיש. מה עוד? שני מגרשי טניס ומסלול ריצה על החוף, בר שמשקיף על הים, פעילויות אתגר מיוחדות לצעירים ועוד. המחיר לזוג ללילה: החל מ-1,113 שקלים.

5. פייב ג'ומיירה וילג', דובאי

המלון המדורג כמשתלם ביותר באיחוד האמירויות על פי משתמש אפליקציית tripadvisor, מציע חדר לזוג במחיר התחלתי של 371 שקלים ללילה. גם כאן מדובר במלון חמישה כוכבים הממוקם מרחק 10 ק"מ מקניון האמירויות ו-14 ק"מ ממגדל בורג' אל ערב. יש בו שתי בריכות שחייה, אזור בריאות, חדרי יוקרה שמשקיפים על קו הרקיע של דובאי והוא נחשב למלון הלייפסטייל מספר 1 בעיר, אחרי שנפתח רק בשנה שעברה.

6. ריקסוס פרמיום, דובאי

עוד מלון 5 כוכבים שנמצא בצמרת דירוג המשתלמים ביותר, בנוסף להיותו יוקרתי. מחיר ללילה מתחיל ב-422 שקלים לזוג, והאתר המהודר שנמצא בלב דובאי מציע שילוב בין חיי לילה תוססים לחופשת בטן-גב מושלמת. יש גם גיוון קולינרי, עם מסעדת Turquoise הפועלת 24 שעות ומגישה אוכל טורקי ובינלאומי אותנטי, מסעדת בשרים אמריקאית, מסעדה איטלקית ועוד. בנוסף, יש באזור הטיפולים אפילו חמאם עות'מאני ייחודי ואת האימונים במרכז הכושר החדשני ניתן לבצע מול נופי המפרץ המהפנטים.

7. אטלנטיס דה פאלם, דובאי

אחד המלונות המפוארים בעולם, שבהקמתו הושקעה יותר ממיליארד וחצי דולר. המלון הזה, הממוקם על חוף פרטי באורך של 800 מטרים באי התמרים של דובאי, נמצא למעשה מתחת לפני הים ומנסה לשחזר את חוויית היבשת האבודה אטלנטיס. במתחם 1,548 חדרים וגולת הכותרת היא פארק המים המשגע. מחיר לזוג ללילה: 1,006 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully