וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב רחוק: המלון התל אביבי שמרגיש כמו קפיצה לחו"ל

יפעת סני

20.8.2020 / 8:30

כל אדם שני שתדברו איתו בימים אלה יספר לכם כמה הוא מתגעגע לחו"ל. ובכן, מצאנו מלון קטן שמצליח לייצר את התחושה של חופש בארץ זרה בלי להתאמץ. ויש בו אפילו ספא שיגרום לכם לשכוח מהקורונה

מלון דה ורה. אסף פינצ'וק,
קצת אסקפיזם. מלון דה ורה/אסף פינצ'וק

הדבר שכולנו רוצים בימים טרופי קורונה אלה הוא קצת אסקפיזם. בין הקורונה לחופש הגדול, ישראלים רבים רק רוצים כמה שעות של חופש, ואם אפשר שיהיה במקום אחר. מלון הבוטיק האורבני דה ורה אמנם הוקם הרבה לפני הקורונה, אבל שהות בו מרגישה כמו מפלט שיועד בדיוק לימים אלה.

דה ורה הוא מלון קטן ואיכותי שממוקם בלב תל אביב, וכל פרט ופרט בו יוצר חוויה עירונית מפנקת. מהעיצוב המוקפד של החללים המשותפים, לאומנות המקומית המוצגת על הקירות ואפילו למוצרי הקוסמטיקה המפנקים של המותג האורגני ערוגות. והכי חשוב: בלובי המלון תמצאו מכונה בשירות עצמי של יינות איכותיים המוצעים לאורחי המלון ללא תשלום נוסף וללא הגבלה. העיקר שתרגישו במיטבכם. ולא רק בר היין נותן תחושה שהמארחים שלהם ממש שמחים שבאתם - הספרים בלובי, משחקי השולחן והפינוקים הקטנים שמוגשים בעמדת הקפה (והסודה) יוצרים תחושה של פונדק מטיילים במקום רחוק מכאן.

מה עושים?

מלבד העיצוב שיטיס אתכם למקום אחר ובר היין שיגרום לכם לשכוח את אוגוסט, דה ורה מתאפיין גם בשירות אישי בצורה יוצאת דופן ובתשומת לב לכל פרט שעשוי לשפר את השהות עבור האורחים השונים. כך, עם כניסתכם למלון יישאלו אתכם לאיזה סוג של שהות הגעתם, ואם אתם מהאנשים שרוצים לחקור את העיר - יציעו לכם טיול אופניים, אם אתם חולי כושר יפנו אתכם לחדר הכושר התל אביבי שעובד עם המלון, ואם אתם מעדיפים לרבוץ בשקט - יפנו אתכם לספא המפנק על הגג.

עוד בוואלה!

חו"ל, אבל שלנו: חופשת הטבע הכי אנטי-קורונה לקיץ

לכתבה המלאה
ספא מלון דה ורה. אסף פינצ'וק,
שילוב מושלם בין פנים לחוץ. ספא מלון דה ורה/אסף פינצ'וק

ועל הספא הזה שווה להתעכב. בשיא תקופת הקורונה, כאשר אנשים מתרגלים ריחוק חברתי ונמנעים משהות במקומות סגורים, במלון דה ורה מצאו פתרון יצירתי להענקת חווית ספא לאורחים. הם הקימו על גג המלון את Vera Rooftop Spa - ספא על גג המלון, שהוא בו זמנית גם מאוורר לחלוטין וגם ממוזג, ומאפשר להתמסר לטיפולי גוף מפנקים בלי לחשוש. חדר הטיפולים מעוצב כמעין חופה לבנה על הגג התל אביבי, באופן שמאפשר גם אינטימיות ושקט, אבל גם את הוייב של גג בעיר גדולה. וכמובן, מצויד במיטת טיפולים נוחה להפליא ובכל הציוד הנדרש.

המטפלים בספא עושים שימוש בתכשירים האורגניים של מותג הקוסמטיקה 'ערוגות' שיוצרו בייחוד עבור הספא החדש, עם התמקדות בצמח האלוורה שהמלון והספא עצמם נקראים על שמו. עבור מסג' קלאסי של 60 דקות בספא הגג הזה תשלמו 380 שקלים, ועבור עיסוי ארומתרפי של 60 דקות - 420 שקלים. המקום מציע טיפולים נוספים, בהם עיסוי לנשים בהריון וטיפול באבנים חמות.

אחרי הטיפול, תוכלו להמשיך להתפנק על מיטות השיזוף בגג או לרדת לעוד כוס יין במרפסת המלון, המחולקת לשני מפלסים מכוסים דק, וביניהם קיר עץ עם אדניות תבלינים. ואחרי שתסיימו את זה - אל תשכחו שאתם בלב תל אביב, אתם יכולים לעשות כל מה שאתם רק רוצים.

מה אוכלים?

במלון דה ורה תוכלו ליהנות מארוחת בוקר, כזו המוגשת לשולחן כנהוג בימי קורונה. לאור הנהלים החדשים, גם תתבקשו להודיע מראש מתי תרצו לאכול, כך שהמקום לא יהיה צפוף מדי. מלבד החביתה הקלאסית, ארוחת הבוקר של המלון כוללת סלט ירקות אורגנים, קפרזה אבטיח עם פטה ונענע, צלחת גבינות איכותיות, אנטיפסטי, לאבנה בעבודה ביתית, בורקסים ולחמים הנאפים במקום ועוד.

ארוחת בוקר במלון דה ורה. גיל אבירם,
ארוחת בוקר במלון דה ורה/גיל אבירם

לכל שאר הארוחות ביום, כאן המיקום של המלון בא לעזרתכם. במרחק כמה צעדים מכל צד של המלון תמצאו את המסעדות הכי שוות בתל אביב, בתי קפה וגלידריות. באמת, רק תקפצו החוצה לכמה דקות ותתמסרו לעיר, היא תפנק אתכם בחזרה.

כמה משלמים?

במלון דה ורה 39 חדרים ב-4 קטגוריות: חדר קלאסי, דלוקס, סופיריור וחדר גן, והמחירים נעים בין 890 ל-1,090 שקלים ללילה לזוג.

כתובת: רח' לילינבלום 27, תל אביב יפו, אתר אינטרנט: theverahotel.com

*** הכותבת הייתה אורחת המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully