וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצנת המועדונים בברלין בסכנה? אז פשוט עוברים אל הפארקים

המסיבות של מלכת חיי הלילה העולמית יוצאות מהמועדונים אל הפארקים. בעירייה מקווים עוד כי היוזמה תפחית את מספר המסיבות המחתרתיות, בהן משתתפים לעתים 3,000 חוגגים המצטופפים יחדיו

ברלין בקיץ טיול אופניים/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: אביב ארגז

(בווידאו: כך נראה הקיץ האחרון בברלין)

כל עוד מגפת הקורונה עדיין נמצאת איתנו, וברחבי העולם כולו, הרי שבילוי במועדונים הוא עניין בעייתי למדי. עם זאת, נראה כי בברלין - העיר שסצנת המועדונים שבה ידועה בעולם כולו - מצאו פתרון מניח את הדעת, כזה שגם יאפשר לאנשים לרקוד ולבלות, ומצד שני - ישמור על בריאותם.

אתר Insider מדווח כי הרשויות בבירת גרמניה פועלות להסב מרחבים באוויר הפתוח, ולהפוך אותם ל"מועדונים" תחת כיפת השמים. זאת בהתאם לכללי הריחוק החברתי הנהוגים בגרמניה בימים אלו.

כידוע, בעיר פועלים גני בירה רבים ושאר מרחבים חיצוניים שיתאימו למשימה, מקומות שאולי בהם ינצנצו בקרוב האורות הצבעוניים ותושמע מוזיקת טכנו קצבית.

הופעת רוק. ShutterStock
בברלין רוצים להפוך את המרחבים ל"מועדונים" תחת כיפת השמים/ShutterStock

להכחיד את המסיבות המחתרתיות

"ברלין חשה געגועים לסצנת המועדונים המגוונת שלה", אומרת ראמונה פופ (Ramona Pop), מחזיקת תיק הכלכלה בעיריית ברלין. "לכן, אנו מעוניינים ליצור הזדמנויות נאותות למסיבות שייערכו באזורים ציבוריים".

על פי הדיווח ב"טיים אאוט ברלין", היוזמה תחל לפעול כבר בשבועיים הקרובים. נוסף על כך, הרשויות בעיר סבורות כי יוזמה זו תפחית את מספר המסיבות המחתרתיות, הנערכות באופן לא חוקי. אלו מתקיימות בהיחבא, מיועדות למוזמנים בלבד, ועלולות להביא להתפשטות מהירה של הנגיף, בשל מספר הבליינים הרב. מספר האנשים הפוקדים מסיבות אלו עומד על בין 50 ל-1,500 חוגגים, אך מגיע לעתים לכ-3,000 איש המצטופפים יחדיו במקום אחד. עוד נמסר כי מסיבות אלו מביאות אליהן את המשטרה, שמפזרת אותן באופן מידי.

"אנו דנים ברעיון שלנו עם מחוזות נוספים. הדבר יסייע לנו לשלוט במידע על המסיבות השונות ויאפשר מעקב אחר אנשים שפקדו אותן", אומר לוץ לייצנרינג (Lutz Leichsenring) מארגון המועדונים של ברלין. "כמו כן, בדרך זו, המארגנים יספקו אמצעי היגיינה נחוצים".

  • עוד באותו נושא:
  • ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully