וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לקמפינג עם הכלב? הפריטים שישדרגו לכם את הטיול

15.7.2020 / 14:54

כשבתי המלון סגורים או עובדים במתכונת מצומצמת בימי הקורונה, רבים יוצאים לקמפינג עם הכלבים. אז Pet Best משיקה בימים אלה מתחם קניות חדש בהרצליה לבעלי חיים: מנעלי כלבים למניעת פציעות ברגליים ועד תיק גב לנשיאת כלבים קטנים. בדקנו כמה מהמוצרים

"אי הגורים": אי טרופי מהמם בו תוכלו לרבוץ על החוף לצד עשרות גורי כלבים חמודים/Potcake Place - Dog Rescue, Turks and Caicos

(בווידאו: חופשה ב"אי הכלבים")

כל אוהב חיות שביקר בארצות הברית התרשם בוודאי מהסופרים הגדולים ומרשתות דוגמת "פטקו", שמספקות את כל הדרוש לכלבים, חתולים, מכרסמים, דגים ושאר חיות בית או מחמד. בארץ, חנויות בעלי החיים הן, לרוב, קטנות יחסית ומתבססות על מכירת מזון, חטיפים ואקססוריז נחוצים.

הקמעונאות הפיזית בתחום חטפה מכה חזקה עם צמיחת חנויות האונליין, אבל זה לא הרתיע את Pet Best, שמשיקה בימים אלה ממש מתחם קניות חדש בהרצליה, המשתרע על שטח של 700 מטר ומציע חוויית קניה משודרגת עם דגש על מזון וציוד נלווה.

אלא שאת אלה תמצאו בכל חנות. מה שהופך את פט בסט לייחודית הוא ציוד הטיולים שהיא מספקת. זה רלוונטי במיוחד עכשיו, כשבתי המלון סגורים או עובדים במתכונת מצומצמת ומוקפדת, ורבים יוצאים לקמפינג עם הכלבים.

סופר petbest לחיות. יחצ פט בסט,
מתחם קניות חדש בהרצליה. סופר Pet Best לחיות/יחצ פט בסט

בנוסף, יש לציין, כי בארץ פועלים מספר מלונות ידידותיים להולכים על ארבע ולא מעט צימרים שמארחים בעלי חיים, בדומה לאירופה ולארצות הברית, כך שייתכן שלציוד מסוג זה יש ערך מוסף גם בטיולים ממוסדים יותר.

אז מה, למשל, יש בתפריט של פט בסט? נעלי כלבים חמודות למניעת פציעות ברגליים (379 שקל לרביעייה), מנורת סיליקון להלבשה על הקולר שמסייעת לאתר את הכלב גם בחושך מוחלט (39 שקל), ראפוור - תרמיל-אוכף שמגיע עם שקיות למילוי מים ומצויד בכיסים לאבזור נוסף (459 שקל) ותיק גב/טרולי חכם לנשיאת כלבים קטנים ב-599 שקל.

הציוד מאוד איכותי, אבל יש עם חלקו, לפחות, מספר בעיות. מנורת הסיליקון היא מוצר פרקטי ומאוד מומלץ במחיר שווה לכל נפש. תיק הגב יקר, אולי, אבל לאנשים שנוהגים לקחת כלב קטן לכל מקום הוא יכול להיות פיתרון מצוין, מה גם שהעיצוב שלו מרשים. נשארנו עם הנעליים ותרמיל האוכף.

המחיר לרביעיית נעליים עומד על 379 שקלים. קצת יקר, אבל הנעליים איכותיות יותר מאלה שתמצאו ברשת, אם כי גם הנעליים שעולות 30 דולר ב-eBay ובאמזון עושות את העבודה. אותי איש לא ישכנע אותי שכלב צריך ללכת עם נעליים, אבל נזרום - בקיץ הישראלי רצוי לספק הגנה לכריות כף הרגל, בעיקר בטיולים במדבר. לפני שאתם רוכשים את הנעליים הללו, יש לנסות אותן על כלבכם ולבדוק את התגובות שלו מעבר להלם הראשוני ותהיית ה"וואט דה פאק". סביר להניח שהוא ירגיש מאוד לא בנוח. על 379 שקל לא כדאי להמר.

נעלי כלבים של petbet למניעת פציעות בכפות הרגליים. יחצ פט בסט,
בדקו את תגובות הכלב שלכם לפני שרוכשים. נעלי כלבים למניעת פציעות ברגליים/יחצ פט בסט

התרמיל-אוכף של ראפוור (שם מגניב למותג) הוא המוצר המאתגר ביותר. על הנייר, הוא מאוד שימושי, מאחר שהוא כולל כל מה שצריך - שקיות גמישות למים ומקום לציוד נוסף. בפועל קשה מאוד להמליץ עליו. הוא מגיע במידות, כשהתרמיל במידה S שוקל כחצי קילו. שימו את זה על הכלבה שלי, במשקל 18 קילו, יחד עם חטיפים ושקיות מים מלאות ותקבלו קרוב ל-2 קילו תוספת משקל. זה בלתי אפשרי לכלב קטן/בינוני, אולי ללברדורים או לכלבים מאסיביים כמו רועה אוסטרלי.

מעבר למשקל, יש את בעיית חום הגוף, שיעלה עם התרמיל המוצמד ויכביד על הכלב עוד יותר. במקרה הזה, נראה שמדובר במוצר שנראה מעולה לטיול בהרי הרוקיז עם גולדן רטריבר אבל פחות פרקטי לכלבים קטנים עד בינוניים ואולי אפילו לבינוניים-גדולים.

תיק גב טרולי של סופר petbest לחיות. יחצ פט בסט,
העיצוב מרשים. תיק גב טרולי של petbest לחיות/יחצ פט בסט
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully