וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטנגרו רוצה את הישראלים, אז ישראייר תטוס אליה כבר החודש

15.7.2020 / 10:59

אחרי קרואטיה, הודיעה מונטנגרו כי היא "מקבלת את הישראלים בברכה" אז חברת ישראייר החליטה להפעיל טיסות לשם ביולי ואוגוסט במחיר של 199 דולרים. שר התיירות של מונטנגרו: "לכל מדינה יש את הזכות לפעול על פי תפיסתה"

מונטנגרו/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: אביב ארגז

לאחר שפורסם אתמול (שלישי) בוואלה! תיירות כי קרואטיה היא המדינה היחידה באירופה כרגע שמקבלת אליה תיירים מהעולם, בהם ישראלים, הודיעה היום חברת יישראייר כי היא תפעיל טיסות למדינה השכנה אליה, מונטנגרו, בחודש יולי ובתחילת אוגוסט.

הטיסה הראשונה מתוכננת ליום שישי ה-24.7 וטיסה נוספת ליום שני ה-3.8. מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב יעמוד על 199 דולרים. תהיה אפשרות גם לרכוש כרטיס בכיוון אחד שעלותו 159 דולרים. בנוסף החברה ישראייר תאפשר בתוספת של 1 דולר למחיר כרטיס הטיסה ביטוח מגן המקנה ביטול חינם עד 7 ימים לפני מועד היציאה.

מלון ספלנדיד בודווה מונטנגרו. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
199 דולרים לטיסת הלוך ושוב. מלון ספלנדיד בעיר בודווה, מונטנגרו/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

שר התיירות של מונטנגרו: "מחכים לישראלים"

כזכור, קרואטיה הפכה למדינה הראשונה באיחוד האירופי שתקבל אליה תיירים מכל העולם, כולל אמריקנים וישראלים, זאת לפי הודעת משרד הפנים הקרואטי ​​בסוף השבוע. האיחוד האירופי פתח את גבולותיו ל-15 מדינות לתיירות החל מה-1 ביולי, אולם מדינות כמו ארה"ב וישראל, לא נכללו ברשימה בגלל מקרי התחלואה הרבים שלהן, במיוחד נוכח הגל השני בארץ. מקרואטיה ניתן להגיע בקלות למונטנגרו במעבר גבול יבשתי. יש לזכור, כי בישראל עדיין נדרשים התושבים השבים ארצה להיכנס לבידוד של 14 ימים.

דמיר דוידוביץ ממלא מקום שר התיירות של מונטנגרו, מסר: "לכל מדינה יש את הזכות לפעול על פי תפיסתה בנוגע להיתרי הכניסה לתיירים. מונטנגרו מפעילה הנחיות באזורי התיירות בכלל ובבתי המלון בפרט לשמירה והקפדה עליהם בתקופה זו למען בריאות התיירים. גם בימים אלו כמו בעבר מונטנגרו מחכה ומקדמת בברכה את התיירים מישראל שיוכלו ליהנות מיופיה ומחופיה של המדינה".

מקונסוליית מונטנגרו נמסר: "בהתאם להנחיות ממשלת מונטנגרו, תיירים ישראליים יכולים להיכנס למונטנגרו בכפוף להצגת בדיקת קורונה שלילית שנערכה לא יאוחר מעד 72 שעות לפני מועד הטיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully