וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שמסתובב בעולם ומשחזר סצנות מפורסמות מסרטים

ג'ודית ורובין מגרמניה, תרים את העולם ומחפשים את הלוקיישן המדויק שבו צולמו סרט או סדרה מוכרים, ומשחזרים את אותה הסצנה בעצמם. מ"משחקי הכס", דרך "פורסט גאמפ" ועד "אשה יפה", הנה הפרויקט הנהדר שלהם

זוג משחזר סצנות מסרטים מוכרים בעולם. צילום מסך, צילום מסך
רוץ פורסט, רוץ! מתוך "פורסט גאמפ", אריזונה, ארה"ב/צילום מסך, צילום מסך

"לפני שש שנים היה לנו רעיון שלעולם לא חשבנו שיעבוד: שנינו אוהבים לטייל ברחבי העולם וחיפשנו יעדים מיוחדים", מספרים ג'ודית ורובין מגרמניה. "הרעיון שלנו היה לחפש אתרי צילום ולנסות לצלם תמונה שנראית קרוב ככל האפשר לסצנה המקורית. כאשר צילמנו את התמונה הראשונה, הבנו שזו הדרך המושלמת עבורנו לבלות את החופשות שלנו. בשנת 2018 החלטנו לפרסם אותם באינסטגרם".

מאז יצר הזוג מספר צילומים בלוקיישנים שונים בעולם, מספרד, דרך סקוטלנד, איטליה ועד ארה"ב, שמשחזרים בדיוק רב את כמה מהסצנות המפורסמות בסרטים, כמו "פורסט גאמפ" או "תלמה ולואיז", וגם בסדרות כמו "משחקי הכס" ו"זרה".

ריאן גוסלינג ואמה סטון ב"לה לה לנד", קליפורניה, ארה"ב

לדברי הזוג, בצילום תמונה שכזאת יש לנקוט בכמה מהלכים:

1. למצוא את התלבושות הנכונות. עלינו לשאול את חברינו ומשפחותינו אם יש להם בגדים דומים. אם לא, צאיך להכין אותם בעצמינו, או שעלינו לקנות אותם.

2. למצוא את המיקומים המדוייקים. לעיתים קרובות זה קשה מכיוון שהסביבה או הערים השתנו מאוד במהלך השנים. כמו כן, חברות הקולנוע משתמשות בתמונות או תפאורה שיוצר מחשב (CGI), ומכאן שלוקח זמן רב למצוא את הלוקיישן המדוייק שבו צולמה הסצנה.

3. כאשר מגיעים ללוקיישנים אלה, הם בדרך כלל שונים מהצפוי. יכול להיות גשום כשאנחנו זקוקים לשמש, זה יכול להיות צפוף כשאנחנו צריכים להיות לבד, יכול להיות קר מאוד כשאנחנו צריכים ללבוש מכנסיים קצרים. יש המון בעיות.

עוד בוואלה!

המדריך האולטימטיבי לטיול בעולם בעקבות משחקי הכס

לכתבה המלאה

ווינטר איז קאמינג. "משחקי הכס", Zumaia, ספרד

שלום פרופסור. "בית הנייר", Torrelodones, ספרד

אנחנו תמיד שמחים מאוד כשאנחנו מצליחים, במיוחד כשאנחנו מגלים את ההבדלים הקטנים בתמונות - למשל, האריות ברקע של אאוטלנדר שינו את צבעם.

לעתים קרובות אנו נשאלים מדוע אנו עושים זאת. התשובה קלה - זה ממש כיף.

"תלמה ולואיז", יוטה, ארה"ב

"זרה" (Outlander), פוקלנד, סקוטלנד

יוג' מיסטייק! "אשה יפה", לוס אנג'לס, ארה"ב

"אנט מן", סן פרנסיסקו, ארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully