וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: קוף על אופנוע חטף ילדה קטנה וגרר אותה ברחוב

13.5.2020 / 0:01

מעל ל-30 מיליון איש כבר צפו בקוף שהתנגש עם כלי רכב זעיר בילדה שישבה על ספסל עם אמה ותקף אותה באלימות. לאחר בדיקה התברר שמדובר במופע רחוב שיצא משליטה, ובמזל גדול הסתיים ללא נפגעים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

כבר שמענו על קופים שמתמכרים לסיגריות או מפשיטים תיירות, אבל בדבר כזה עוד לא נתקלנו: סרטון קצר שצולם בעיר ג'קרטה שבאינדונזיה וכבש את הרשת מראה כיצד קוף מאומן רכוב על אופנוע "חוטף" ילדה קטנה מאמה וגורר אותה ברחוב, לעיניהן המבוהלות של עוברי אורח.

בסרטון, שחרך את טוויטר עם למעלה מ-36 מיליון צפיות בשבועיים, נראות 15 שניות של אימה: הקוף הקטן, ככל הנראה מסוג מקוק ארוך זנב, נוסע במהירות לעבר ספסל שבה ישבו שלושה בני משפחה, נתקל בו, ותוקף באלימות את הילדה הקטנה שצונחת למדרכה. בשלב הזה הקוף נראה גורר אותה בכוח לאורך המדרכה, עד שלפתע הוא עוזב אותה ובורח מהמקום. הסרטון מסתיים במראה לא פחות מפתיע: הילדה המתוקפת מתרוממת בנונשלנטיות וחוזרת למקומה כשהיא ללא פגע.

צפו בתיעוד המטריד

לאחר שהסרטון פורסם והתפשט ברשת, בתקשורת המקומית דווח מה באמת קרה שם: מדובר בעיר שמפורסמת באינדונזיה במופעי הרחוב שלה, בהם לוקחים חלק פעמים רבות גם קופים מאולפים. בחלק מהמופעים, הקופים מאומנים לרכוב על אופמועים ולבדר את התיירים. הפעם המופע יצא משליטה ולא העלה אפילו בדל חיוך. לפחות זה הסתיים ללא נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully