וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן נוסף לסוף העולם? הנחל שמימיו הפכו לפתע אדומים כדם

8.4.2020 / 0:17

האם עוד סימן למכות מצרים הופיע בנחל קטן באונטריו? התיעוד מראה צבע שקרוב מאוד לצבע של דם שהופיע לפתע והציף את הנחל כולו. הגולשים בטוחים שסוף העולם קרוב, הרשויות מנסות להרגיע

TWITTER/@adamcarson0205

תיעוד מפחיד של נהר שמימיו צבועים באדום הצליח להפחיד את הרשת. הסרטון נלקח בנחל אטוביקוקה שבאונטריו, קנדה, ונראה כמו חלק מסרט אימה יותר מאשר החיים האמיתיים והזכיר לרבים את היאור במהלך מכות מצרים, מה שיחד עם התפרצות נגיף הקורונה היה מספיק לחובבי תיאוריות הקונספירציה והם היו משוכנעים שסוף העולם מתקרב בצעדים משמעותיים. יותר מ-125 אלף אנשים ראו את הסרטון שצילם @adamcarson0205 בשבוע שעבר.

ככה זה נראה

ותיעודים נוספים הגיעו מהמקום

אחד המגיבים צייץ תמונה של ישו והוסיף: "צריכים להתחיל להאמין בסימנים מהתנ"ך. זה אחד מהם". שני הוסיף: "מגפות, נהרות אדומים מדם, רעידות אדמה, שום דבר לא ישכנע אותי שסוף העולם לא מתקרב". שלישי סיכם כמומחה לנושא: "זה מאוד מקובל בזמן הזה של השנה עם סיפור יציאת מצרים בזמן פסח, אחת המכות הייתה בדיוק זאת. זה נראה כמו דם".

למזלנו, יש הסבר הרבה יותר פשוט. המועצה המקומית של האזור צייצה הסבר לתמונות לאחר מכן: "כמעט 400 ליטרים של דיו אדום נשפכו לתוך הנחל בשל תאונת עבודה במפעל מקומי. עובדי משרד איכות הסביבה פועלים לנקות את האזור".

  • עוד באותו נושא:
  • קנדה
  • נהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully