וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סין, אל על מפסיקה את הטיסות גם להונג קונג

12.2.2020 / 17:49

אחרי שהפסיקה את טיסותיה לבייג'ינג וביטלה שתי טיסות להונג קונג, הודיעה אל על כי הקו להונג קונג יבוטל עד ה-20 במרץ. בנוסף, הטיסות לתאילנד יצומצמו. בקו לטוקיו שאמור להיפתח במרץ הקרוב, אין כל שינוי כרגע

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

בסרטון: נשיא סין במהלך ביקור במרכז לבקרה ומניעת מחלות בבייג'ינג

אחרי שהפסיקה את הטיסות לסין, הודיעה היום (ד') חברת אל על על הפסקת הטיסות להונג קונג עד לתאריך ה-20 במרץ. החברה ביטלה בתחילת השבוע שתי טיסות בקו להונג קונג, אולם עתה הודיעה על הפסקת הקו כולו עד כמעט סוף החודש הבא.

"אנו עוקבים ברמה השוטפת אחר ההתפתחויות והדיווחים מסין ומקווים כי האופטימיות הזהירה המשתקפת בשעות האחרונות בתקשורת העולמית, אכן תקבל תוקף ממשי בימים הקרובים", מסר בהודעה מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין. "יחד עם זאת, החברה מבצעת התאמות מסחריות בקשר ללוח הטיסות ליעדי המזרח הרחוק ומטוסים אשר יהפכו זמינים, יופנו לתגבור לוח הטיסות לצפון אמריקה ואירופה, בדגש על תקופת חג הפסח".

מהחברה נמסר, בהמשך להודעה קודמת על מדיניות החברה המאפשרת ללקוחות לשנות או לבטל ללא תשלום דמי טיפול, שינוי וביטול את כרטיסיהם, החברה החליטה היום על הפסקה זמנית של הטיסות עד לתאריך 20/3/20.

בנוסף, תוקף הפסקת הטיסות לבייג'ינג הוארך מה-25. במרץ 2020 עד ל-24 באפריל 2020.

כמו כן, החברה מבצעת "התאמות מסחריות" לדבריה ומצמצמת טיסות למזרח. כך, למשל:

בנגקוק - החברה ממשיכה את פעילותה היומית אך תצמצם הפעילות בחלק מהימים, משתי טיסות, לטיסה יומית אחת.

טוקיו - החברה נערכת לחנוך הנתיב ההיסטורי ליפן ב-11/3/20 כמתוכנן.

מאל על נמסר, כי היא תסייע ללקוחותיה המחזיקים בכרטיסים לטיסות שהשתנו או בוטלו, במציאת חלופות. ככל שניתן יהיה, תקדים אל על את חידוש הטיסות בנתיבים לבייג'ינג והונג קונג מוקדם מהתאריכים שנמסרו.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully