וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו מלונות 5 כוכבים הכי זולים בעולם, ויש גם בישראל

32 דולר ללילה במלון חמישה כוכבים? מסתבר שיש מקומות בעולם שהדבר בהחלט אפשרי. סקר גלובלי איתר את מלונות היוקרה הזולים בעולם. ויש גם ייצוג ישראלי

רשת מלונות לואיס, קפריסין/צילום: אתר הרשת

מי שאיתנו לא אוהב לעתים יוקרה ופאר? אין ספק כי לעתים - בין אם בחופשה משפחתית ובין אם בנסיעות עם בן או בת הזוג - שווה להשקיע עוד קצת כסף כדי להתענג על מלונות ברמת חמישה כוכבים, ולזכות בתוספת של רוגע, יוקרה וסטייל.

עם זאת, מלונות של חמישה כוכבים עולים כמו.. מלונות חמישה כוכבים. כלומר, יקרים. עם זאת, מסתבר שגם בתחום זה ישנן הפתעות. חברת הפיננסים Top Dollar חקרה ומצאה לא מעט מלונות חמישה כוכבים בעולם, עם תג מחיר סביר, ואפילו זול באופן מפתיע. אם אף יצרו מפות עולמיות עם ציון של בתי המלון הללו.

אתר Forbes מציין כי למרות כל זאת, לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי שלכם, קחו בחשבון שהמחירים עשויים להשתנות באופן מהיר ודינמי. המחירים המצוטטים במפות הסקר הגדול נכונים לקיץ שעבר, ובכתבה שפרסם האתר, הם מעודכנים כבר ליולי 2022. אבל בכל מקרה, כדאי לשים לב לשינויים שמתרחשים במהירות.

דבר נוסף - חשוב לדעת שאין סטנדרט עולמי אחיד באשר למהותו של דירוג חמישה כוכבים. יש אף מקרים שבתי מלון מעניקים את הכוכבים לעצמם, ללא תלות בתקנים כאלו ואחרים (במקרים מסוימים, יש מלונות שהגדילו לעשות - והגדירו את עצמם במלונות שבעה כוכבים. לא פחות...). לכן, תמיד כדאי לבדוק גם באתרי דירוג גולשים, כגון טריפאדווייזר ודומיו.

כך או אחרת, באשר למלונות המצוינים בכתבה זו - אתם בהחלט יכולים לצפות לאירוח ברמת חמישה כוכבים בכל הקשור לגודל החדר, המתקנים והשירותים שבית המלון מציע. המחירים המצוינים בהמשך הם לחדר ללילה לזוג, בחודש יולי 2022.

צפון אמריקה

על פי הסקר, מלון החמישה כוכבים הזול ביותר בצפון אמריקה הוא Hotel 1970 Posada Guadalajara במקסיקו, שמחיר חדר בו מתחיל ב-51 דולר ללילה. המלון משלב עיצוב מקסיקני קלאסי עם עיצוב עכשווי - מה שיוצר אפקט מלא בסטייל. הילטון רכשה את המבנה בשנת 2018 והשלימה בו שיפוץ של 6.5 מיליון דולר, וכן הוסיפה סוויטה נשיאותית, טרקלין עסקים, סקיי-בר על הגג, מוקדי מדורות וראשי מיטה מעוצבים בהזמנה אישית, שבוצעו בידי אומנים מקומיים.

צפונה משם, האפשרות הזולה ביותר בארצות הברית היא מלון ADERO Scottsdale, הממוקם בשמורת אור כוכבים במדבר סונורה (Sonoran Desert) שבפיניקס, אריזונה. נוסף על העיצוב המדהים, מיקומו של המלון מספק הרבה יותר מחמישה כוכבים. זאת בזכות מתקנים לצפייה בכוכבים, כיאה לשמורה שבה הוא ממוקם. המחיר: 178 דולר ללילה לזוג.

מלון Hotel 1970 Posada Guadalajara, מקסיקו

מלון ADERO Scottsdale, ארה"ב

דרום אמריקה

אם אתם מגיעים במקרה לקולומביה ומחפשים מלון חמישה כוכבים זול, לכו על NH Collection Bogotá WTC Royal, המציע אירוח במחיר של 73 דולר בלבד. המלון מצוי לצד מרכז הסחר העולמי של בוגוטה, וחדריו שלו אטומים לרעש. הוא גם קרוב לגנים, לבתי הקפה ולגלריות של אזור פארק 93 (Parque 93) שבעיר. ועוד באותה יבשת: מלון NH Collection Plaza Santiago בצ'ילה, שמחיר חדר בו עומד על 110 דולר. מה עוד כלול במחיר? העובדה שהמלון מציע לכם להתעורר מול הנופים המרהיבים של הרי האנדים.

מלון NH Collection Bogotá WTC Royal, קולומביה

מלון NH Collection Plaza Santiago, צ'ילה

אירופה

באירופה ניתן למצוא מספר מפתיע של מלונות חמישה כוכבים זולים יחסית, המרוכזים בעיקר במזרח ובמרכז היבשת. ו"זולים" משמעו פחות מ-100 דולר ללילה. כך למשל מלון Corinthia היפהפה בפראג, במחיר של 98 דולר ללילה. בין השאר, יש בו מגדל זכוכית, עיצוב פנים המשופע בקטיפה, ספא נהדר עם בריכת שחייה שממנה ניבטים נופיה היפים של העיר.

בבריטניה נסו את מלון Oddfellows on the Park שבכפר הקטן צ'ידל (Cheadle) שבמנצ'סטר. מדובר באחוזה ויקטוריאנית הנטועה בלב פארק רחב ידיים. היא משלבת קסם מסורתי של פעם עם שירותים מודרניים, עם נופך של אקסצנטריות אנגלית. מחירי החדרים מתחילים ב-135 דולר, ובהחלט שווים את המחיר.

מלון Corinthia, פראג

מלון Oddfellows on the Park, אנגליה

אסיה ואוקיאניה

אסיה, כמו שרק אסיה יודעת, מצליחה להביא עמה את ההבטחה למחירים מגוחכים בכל הקשור למלונות ברמה גבוהה. מקבץ מרשים שכזה מצוי בהודו ובאינדונזיה. באחרונה למשל, ניתן למצוא את המלון בעל השם הארוך להפליא: Javanese Royal Surakarta Heritage Solo McGallery Collection Accor. אך למרות השם הבלתי נגמר, המחיר עצמו צנוע מאוד: בסך הכל 32 דולר ללילה.

אפילו באוסטרליה, שבה מעט קשה לאתר מלונות ברמה זו במחירים נמוכים, ניתן לגלות פנינים. כך למשל מלון Meriton Suites Chatswood, המציע מיקום מדהים בעיר סידני. בזכות גובהו הרב, ניבטים מחדריו נופים מרהיבים של חלקה הצפוני של העיר. כל זאת, במחיר מציאה של 165 דולר ללילה.

מלון Javanese Royal Surakarta Heritage Solo McGallery Collection Accor בעיר סורקרטה באינדונזיה. אתר המלון, אתר רשמי
מלון Javanese Royal Surakarta Heritage Solo McGallery Collection Accor באינדונזיה/אתר רשמי, אתר המלון

מלון Meriton Suites Chatswood, אוסטרליה

אפריקה

אפריקה מציעה מגוון עצום של מלונות חמישה כוכבים זולים, אבל את השיא תופס ככל הנראה אתר הנופש Steigenberger Achti בלוקסור שבמצרים: 37 דולר בלבד ללילה. המלון שוכן על הגדה המזרחית של הנילוס, הוא נטוע בגן טרופי גדול ויש לו מעגן משלו.

ואם אתם בעניין של מרוקו, כדאי ללכת בעקבותיהם של אגדות רוק כג'ימי הנדריקס, ג'פרסון איירפליין או הרולינג סטונס - הישר אל העיירה אסואירה, שבה תוכלו ללון במלון Palais des Remparts ששופץ ברוח קלאסית. חדרי האירוח, שנבנו ממש בתוך חומות המדינה הישנה, מוצעים במחיר של 53 דולר ללילה בלבד.

מלון Steigenberger Achti, מצרים

מלון Palais des Remparts, מרוקו

seperator

גם בישראל

ולסיום, כדאי לדעת כי גם ישראל מוזכרת בסקר המקיף. על-פיו, מלון החמישה כוכבים הזול בישראל הוא הרברט סמואל בירושלים. התעריף שמופיע בסקר המקורי (יולי 2021) עומד על 291 דולר ללילה (כ-1,006 שקלים). בבדיקה שערכנו באתר המלון עבור לילה בתחילת יולי, המחיר עמד על 1,748 שקלים לחדר סטנדרט. עם זאת, באוקטובר יורד המחיר ל-646 שקלים.

מלון הרברט סמואל, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully