וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקרנו במלון החדש של הצפון: שווה 1,200 שקל ללילה?

בראש פינה נפתח לאחרונה מלון אדמונד, שמכריז על עצמו מלון בוטיק. החדר "גרנד דלקס" היה קטן מדי, למרות שהמקלחת מפנקת; במסאז' רק אחד מאיתנו יצא מרוצה; והאוכל בערב היה כמו בקיבוץ אבל בבוקר מצוין. אז שווה את המחיר? ביקורת

מלון אדמונד. אורי אקרמן,
גולת הכותרת של החדר - מרפסת המשקיפה לבריכה. מלון אדמונד בראש פינה/אורי אקרמן

"סליחה, מתי נכנסות האבנים החמות לטיפול?" שאלתי את המסאז'יסטית אחרי שתהיתי ביני לבין עצמי אם באמת הזמנתי מסאז' אבנים חמות. "זה מסאז' שוודי, אין פה אבנים חמות, זאת בטח טעות של ההזמנות", היא ענתה וניגשה לבדוק את הרישומים בדף שלה וחזרה עם פנים נפולים. "סליחה, זאת טעות שלי, באמת רשום לי אבנים חמות, אני מתנצלת".

מאוכזבת שלא קיבלתי את הטיפול לו ממש חיכיתי, אך עם ההבנה שכולנו בני אדם ויכולים לטעות, יידעתי את פקידת הקבלה של הספא, שהציעה כפיצוי מסאז' חוזר, אך בשעה מאד ספציפית שנותרה להם בלו"ז העמוס של הספא, שלצערי לא התאימה לי. וכך ויתרתי על פנטזיית האבנים החמות, לפחות בן הזוג יצא מרוצה מהמסאז' המוצלח שהוא קיבל.

חוויית המסאז' מצטרפת לתחושת ההחמצה הכללית שממנה יצאתי ממלון אדמונד בראש פינה, אולי כי סוף-סוף השארנו, בן זוגי ואני, שני ילדים עם בייביסיטר ללילה אחרי שלא יצאנו לחופש לבד כשנה וחיכיתי לחוויה בלתי נשכחת. אולי גם כי הגעתי מלאת ציפיות להתארח במלון בוטיק ברמה גבוהה, כפי שהוא מוצג באתר המלון, כשלמעשה מדובר במלון הממוקם איפה שהוא באמצע, לא בית הארחה, אך גם לא מלון יוקרה וניכר שלא חשב מספיק על הפרטים הקטנים.

מלון אדמונד. מיתר מרזדה,
60 חדרים מעוצבים לרווחת האורחים. החדר במלון/מיתר מרזדה

בבוקר טעים, בערב פחות

מלון אדמונד, שנפתח בדצמבר 2019, הוא מלון למבוגרים וילדים החל מגיל 14 אשר עוצב בהשראת סיפורה של המושבה ראש פינה בימי הברון רוטשילד, ובו 60 חדרים מעוצבים לרווחת האורחים.

במלון גם ניתן ליהנות מסדנת יין בחדר היינות, בר המציע משקאות שונים, ספריה עם שלל ספרים, לובי עם כורסאות וקמין וגולת הכותרת הספא. ספא המלון מציע טיפולים שונים, ביניהם עיסוי שוודי עיסוי אבנים חמות, עיסוי ארומתרפי, שיאצו, טווינא, עיסוי זוגי ועוד, אותם מזמינים מראש. בנוסף יש בספא חדר כושר, סאונה רטובה ויבשה, בריכה מחוממת וג'קוזי מחומם.

מלון אדמונד. מיתר מרזדה,
קטן מדי, למרות שהמקלחת מפנקת. חדר במלון אדמונד/מיתר מרזדה

המרפסת המפוספסת

החדר שבו התארחנו, חדר גרנד דלקס, הוא חדרון יחסית קטן, אך מצד שני הרגיש מרווח מספיק והיה בו כל מה שצריך: מיטת קווין סייז נוחה, ערכת קפה, מקרר קטן, טלוויזיה, חלוקי רחצה נעימים ונעלי בית, מקלחת מרווחת ומפנקת שיכולה לאכלס שני אנשים וערכת מוצרי אמבט של רשת סבון. יש לציין שהחדר נעים, מזמין ומתהדר ברצפה מצוירת יפהפייה, סטייל וינטג' והכי חשוב - מאד נקי ומתוחזק.

למרות שהחדר יחסית קטן, יש גם מרפסת גדולה המשקיפה לבריכה המחוממת ולג'קוזי החיצוני המוגבה. לצערנו החדר היה ממוקם חצי קומה מעל מתחם הבריכה ויכולנו, אם רצינו, לנהל שיחת חולין עם יושבי הג'קוזי. אנחנו העדפנו לוותר על ישיבה במרפסת ולהסיט את הווילון בחדר, כך שלמרפסת לא היה שימוש. לכן, אם אתם מזמינים חדר במלון, הזמינו חדר בקומה השנייה, כך תוכלו לשמור על הפרטיות שלכם ועדיין ליהנות מישיבה במרפסת.

האירוח במלון הוא על בסיס לינה וחצי פנסיון הכולל ארוחת בוקר וערב. ארוחת הערב, שהייתה בערב שישי, הייתה סבירה והזכירה בעיקר ארוחה של בית הארחה קיבוצי, הן במגוון וסוג האוכל והן בצורת ההגשה. בדיעבד, הסתבר לנו שהיינו צריכים להירשם לארוחת הערב מראש, היות וחדר האוכל קטן ולא יכול לאכלס בבת אחת את כל אורחי המלון, אך משום לא יידעו אותנו נאלצנו להמתין לארוחת ערב מאוחרת. לעומת זאת, ארוחת הבוקר היתה ארוחה מאד מגוונת, עשירה וטעימה.

מלון אדמונד. אורי אקרמן,
לפחות בן הזוג יצא מרוצה מהמסאז'. הספא במלון אדמונד/אורי אקרמן
seperator

לסיכום, האירוח במלון אדמונד היה מזמין, אנשי הצוות נחמדים ואדיבים, החדרים נעימים וחמימים ומתקני המלון מאוד נקיים. המלון ממוקם בראש פינה שבגליל בסמוך למרכז קניות גדול ובמרחק שבע דקות נסיעה מהמושבה היפהפייה וגני הברון. מי שרוצה לטייל ומחפש אטרקציות יוכל ליהנות מהנוף הצפוני ולבקר באתרים כמו אגמון החולה, מרכז קנדה, הבניאס ועוד.

מחירים:
החל מ-1,200 שקלים באמצע השבוע, לינה על בסיס חצי פנסיון לזוג ללילה.
החל מ-1,500 שקלים בסוף שבוע, לינה על בסיס חצי פנסיון לזוג ללילה, מינימום שני לילות.

הכותבת היתה אורחת מלון אדמונד בראש פינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully