וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר ההיכרויות שחוסם "מכוערים" קבע באילו מדינות חיים האנשים היפים והמכוערים בעולם - ומה עם ישראל?

28.2.2020 / 0:01

אתר היכרויות שנוי במחלוקת מאפשר רק לאנשים בעלי מראה אטרקטיבי להצטרף אליו. על פי נתוני האתר, הגברים השבדים והנשים הנורבגיות הם האנשים היפים ביותר בעולם - ולא תאמינו מי מככב ברשימת המכוערים

מערכת "אסור לפספס"

גברים איריים ונשים גרמניות הם האנשים המכוערים ביותר בעולם, כך לפחות על פי אתר ההיכרויות השנוי במחלוקת, beautifulpeople - המאפשר רק לאנשים אטרקטיביים/יפים במיוחד להצטרף אליו. האתר, המנוהל מלוס אנג'לס, חשף כי מרבית הגברים שלא הצליחו לעבור את "סף האטרקטיביות" בשנה האחרונה מגיעים מאירלנד, עם שישה אחוזים בלבד מהגברים שהגישו מועמדות אכן התקבלו. אצל הנשים, אלו דווקא הגרמניות שלרוב כושלות כבר בשלב המיונים, עם 13 אחוזי הצלחה בלבד.

לאתר רשומים לא פחות מחמישה מיליון משתמשים יפים במיוחד, כש-60 אחוזים מהגברים מגיעים משבדיה, בעוד 71 אחוזים מהנשים האטרקטיביות מגיעות מנורבגיה. כלומר, על פי נתוני האתר בלבד, הנשים הנורבגיות הן היפות ביותר בעולם בעוד הגרמניות הן המכוערות ביותר - והגברים השבדים הם היפים ביותר בעולם, בעוד האירים מכוערים פחד. ומה עם ישראל? למרות שישנם לא מעט ישראלים שרשומים באתר אנחנו כלל לא נמצאים ברשימה, בעיקר כי לא מדובר באתר היכרויות מבוקש (או בכלל מוכר) אצלנו - אבל אולי נכנס לרשימה בשנה הבאה.

עוד ברשימת הגברים המכוערים בעולם תמצאו את הפולנים, הרוסים וכן - אפילו הבריטים. אצל הנשים תמצאו במספר אחוזים דומה את הטורקיות, הסיניות, הקוריאניות, ההודיות וכן, גם פה הבריטיות מככבות. בממוצע, רק אחד מכל חמישה אנשים עובר את המיונים ומצליח להצטרף לאתר ההיכרויות של אנשי 'האליטה', אולם הנתונים מחמיאים בעיקר למדינות סקנדינביות. אחרי הנורבגיות, מגיעות השבדיות השכנות עם 62 אחוזי הצלחה והאיסלנדיות עם 61 אחוזים. כפי שציינו, הגברים השבדים מגיעים לתוצאות הטובות ביותר כש-60 אחוזים מבקשות ההצטרפות שלהם אושרו השנה - ואחריהם ברשימה עם 41 אחוזים נמצאים גברברי ברזיל ואז הגברים הדנים עם 40 אחוזי הצלחה בקבלה לאתר של היפים.

ג'יימי דורנן האירי היא דוגמה ממש לא מייצגת

ג'יימי דורנן. GettyImages
ג’יימי דורנן, כוכב "50 גוונים של..."/GettyImages

אלכסנדר סקארסגארד השוודי מצדיק את הזכייה

אלכסנדר סקארסגארד. GettyImages
אלכסנדר סקארסגארד, כוכב "דם אמיתי" ו"שקרים קטנים גדולים"/GettyImages

ההבדל הניכר ביותר בין גברים לנשים הוא באירלנד, שם לכאורה הגברים הם המכוערים ביותר בעולם בעוד הנשים נמצאות במקום ה-6 ברשימת הנשים היפות בעולם. גרג הודג', מנכ"ל BeautifulPeople שוחח בנושא עם "המירור": "יש דוגמאות רבות לגברים אירים נאים בהוליווד, כמו קיליאן מרפי, קולין פארל, מייקל פסבנדר וג'יימי דורנן. אולם, אלה החריגים ולא הנורמה. למרבה הצער, כשמסתכלים על הסטטיסטיקה, גברים איריים הם המכוערים ביותר בעולם. הם באמת נמצאים בליגה משלהם. לעומת זאת, נשים איריות ממשיכות לעלות בדירוג היופי שלהן". הוא הוסיף: "בדקנו מדוע נשים איריות מטפסות ברשימה בעוד גברים איריים צונחים בה. מה שמצאנו זה שחלק גדול מהנשים האיריות שפונות לאתר הן מדבלין - הידוע באוכלוסיה האטרקטיבית שלו מבין תושבי אירלנד, ואילו מרבית המועמדים הגבריים מגיעים מבלפסט וגלווי, כמו גם אזורים כפריים יותר שמבחינה היסטורית מהווים בית לכמה מהתושבים הפחות אטרקטיביים של אירלנד".

Beautifulpeople.com נוסד בשנת 2002 בידי הודג', שהגן שוב ושוב על הקריטריונים של אתר ההיכרויות שלו כשנמתחה עליהם ביקורת. כשהתארח בתכנית הבוקר של ITV בשנת 2015, הוא אמר כי האתר מגדיר יופי בצורה הוגנת ודמוקרטית וכי 'אלפי' אנשים נישאו והביאו ילדים לעולם בזכות האתר.

אמרתם שהגרמניות הכי מכוערות? הסתבכתם עם היידי קלום

היידי קלום. GettyImages
היידי קלום הגרמניה שוברת את הסטטיסטיקה/GettyImages

ליב אולמן הנורווגית דוגמה לשלמות

האירים כועסים: "לנו יש את המבטא הסקסי ביותר בעולם"

מן הסתם, גברים רבים מאירלנד לא היו מרוצים מהתוצאות. רובי מארמה, מצפון אירלנד, אמר ל-unilad: "אני לגמרי לא מסכים עם הנתונים של האתר. האירים נחשפים לשמש למשך שלוש שעות בשנה ולכן העור שלנו בדרך כלל חיוור. אני חושב שאנחנו הרבה יותר כיפיים משאר הגברים. צריך לקחת את זה בחשבון". ראיין מבלקפול, תושב אנגליה (שגם נמצאת נמוך ברשימה), הוסיף: "זה אולי ישמע קצת מטופש, אבל אני מאמין שמזג האוויר הנוראי שלנו משחק תפקיד חשוב בדירוג הנמוך שלנו. במדינות חמות יותר, גברים צריכים ללכת חשוף יותר ולכן חשוב להם להיראות טוב ולפתח גוף. כאן באירופה, אין מזג אוויר חם ואין לנו תמריץ דומה להשקיע בעצמנו". (לא רצינו להרוס לו את התיאוריה עם העובדה שהמדינות הסקנדיבניות שבראש הרשימה גם הן מושלגות וקרות).

תומאס מבלפסט, צפון אירלנד, ניסה לצאת להגנת גברי מדינתו: "טוב, אולי אנחנו לא הגברים היפים ביותר בעולם, אבל לפחות יש לנו את הקסם, את האישיות ואת המבטא הסקסי ביותר בעולם. מה כבר יש לשבדים מלבד המראה החיצוני שלהם?". קונור, תושב אסקס, גם הביע סלידה מהתוצאות: "דייוויד גנדי, דייוויד בקהאם, דייוויד בואי. מה יש לכל הגברים האלה במשותף? (מלבד העובדה ששמם דייוויד והם נראים מדהים במכנסי סקיני) - יש הסכמה רחבה שהם גברים יפים. אז מה זה מוכיח? שאולי כמה אנשי טק בלוס אנג'לס לא רוצים לפרגן לבחורים היפים שלנו בבריטניה. שלא ייקחו לנו את הקרדיט".

"קולין פארל חריג בנוף האירי"

קולין פארל. GettyImages
קולין פארל/GettyImages

הרשימה המלאה:

אחוזי ההצלחה של הגברים בהצטרפותם לאתר:

1. שבדיה - 60%

2. ברזיל - 41%

3. דנמרק - 40%

4. איטליה - 37%

5. פורטוגל - 35%

6. ארגנטינה - 32%

7. נורבגיה - 27%

8. ספרד - 25%

9. ארה"ב - 24%

10. קנדה- 23%

11. אוסטרליה - 22%

12. צרפת - 20%

12 גרמניה - 20%

14. קוריאה - 18%

15. סין - 17%

16. יפן - 15%

17. הודו - 11%

18. בריטניה - 9%

19. רוסיה - 9%

20. פולין - 7%

21. אירלנד- 6%

אחוזי ההצלחה של הנשים בהצטרפותן לאתר:

1. נורבגיה - 71%

2. שבדיה - 62%

3. איסלנד - 61%

4. ברזיל - 45%

5. ארגנטינה - 43%

6. אירלנד - 35%

6 צרפת - 35%

8. ארה"ב - 32%

9. קנדה - 26%

10. איטליה - 23%

11. רוסיה - 22%

12. ספרד - 21%

13. אוסטרליה - 19%

14. ליטא - 16%

14 פורטוגל - 16%

16. בריטניה - 15%

16 הודו- 15%

16 קוריאה - 15%

16 סין - 15%

16 טורקיה - 15%

21. גרמניה - 13%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully