וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפינג 2022: כל הפריטים והגאדג'טים החדשים לקמפינג בישראל

לינת השטח בארץ הופכת יותר פופולרית אצל הישראלים, בטח כשמחירי הלינה כה יקרים פה. אז מה חדש בתחום המחנאות והטיולים לקראת החגים? מפנס שהוא גם מטען, דרך מזרן מתנפח לבד ועד אוהל שנפתח בן רגע - הנה הגאדג'טים החדשים לקמפינג שלכם השנה

חניון לילה מצפה המכתש בנגב/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

אוהל ל-4 אנשים, ריקושט

האוהל של חברת Desert Snow נפתח ממש בקלות, ותוך 10 שניות הוא כבר "עמד" על הרגליים. יש לו שלושה חלונות עם ריצ'רץ' לאטימה מלאה ופתח כניסה גדול עם שני ריצ'רצ'ים לפתיחה קלה, ובד הדלת אינו נתפס ברוכסנים. המינוס שלו, תלוי בהעדפה, הוא שאין לו דלת או יציאה אחורית. כלומר, ניתן לצאת ולהיכנס רק מצד אחד. מעבר לזה, למרות שהוא מיועד לארבעה אנשים, שאכן יכולים לישון בו כמו סרדינים, הוא יהיה מושלם לזוג, מקסימום זוג פלוס ילד וציוד. מעבר לכך, יש באוהל שני כיסים קטנים פנימיים ועוד כיס ענק שהוא חלק מדלת הכניסה, וזה נהדר. גם הצבע הפנימי של הבד - ירקרק - עושה נעים בעיניים.

היכן להשיג: רשת ריקושט (בחנויות בלבד)
מחיר: 639 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

אוהל בין רגע של DESERT SNOW. ירון ויינברג,
תוך 10 שניות הוא כבר "עמד" על הרגליים. אוהל בין רגע ל-4 איש של Desert Snow/ירון ויינברג

אוהל פתיחה מהירה ל-6 אנשים של מקסטוק

ענקית הצריכה, שמוכרת יותר מדברי בית ויצירה או פריטים לימי הולדת שאר פיצ'פקעס, נכנסו לתחום המחנאות, ויוצאים עם מגוון פריטי שטח. למשל האוהל הזה שלו מנגנון פתיחה מהירה ומתאים, לטענת החברה, לשישה אנשים. לאוהל שתי כניסות עם רוכסנים, כולל רשת נגד חרקים. מידותיו 150X250X220 ס"מ. בבדיקה האוהל אכן נפתח במהירות של שניות, אבל הסגירה כבר מעט יותר בעייתית, כשיש להשאיר את החלונות פתוחים כדי שיצא האוויר. מעבר לזה החור ממנו עשוי האוהל הוא פוליאסטר דק, שצפוי להיקרע אם מניחים אותו על אבנים בשטח או משטח שאינו חלק מספיק. שישה אנשים לא יכולים להיכנס באוהל הזה, שננים וילד בניחותא, לא מעבר לזה. עם זאת, למי שצריך משהו לקמפינג חד-שנתי או לאירוע כזה או אחר ולא רוצה להוציא הוצאה גדולה - המחיר שלו בהחלט הולם לסחורה.

היכן להשיג: רשת חנויות מקסטוק
מחיר: 250 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

אוהל פתיחה מהירה ל-6 אנשים של מקסטוק. Maxstock,
אוהל פתיחה מהירה ל-6 אנשים של מקסטוק/Maxstock

מזרן קמפינג HIGHLAND של אאוטדור, ריקושט

מזרן שטח המתנפח מעצמו, בעל צורת מעטפת המונע החלקת שק השינה מהמזרן במהלך הלילה. המזרן מגיע מגולגל בתוך שק מעטפת עם שתי גומיות שחורות עבות לשמירה על גודל אחיד בגלגול, כמו גם ערכה קטנה לתיקון חורים. מעבר לכך, המזרן ארוך - 1.88, אך לא מספיק רחב (כדרכם של מזרני שטח) - 66 ס"מ בלבד רוחב ועובי לאחר ניפוח - 5 ס"מ. משקל - 1.8 ק"ג. זמן הניפוח העצמאי שמתחיל כשמשחררים את השסתום שלו אורך כרבע שעה, לכן כדי להתחיל איתו ולא עם פתיחת האוהל. מאוד אהבנו את הניפוח העצמאי של המזרן, כמובן, וזו הסיבה לרכוש אותו. עם זאת, הרוחב עדיין צר מדי לאדם בוגר והוא אינו מתאים להכנסה לתיק טיולים. מעבר לכך, אחלה מזרן שיעשה את העבודה ללילה שלכם בשטח.

היכן להשיג: רשת ריקושט (בחנויות בלבד)
מחיר: 219 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

מזרן קמפינג מתנפח מעצמו. סטודיו קל גב,
זמן הניפוח העצמאי אורך כרבע שעה. מזרן קמפינג של HIGHLAND/סטודיו קל גב

מזרן טרקינג, דקטלון

גם דקטלון מציעים מזרנים שונים לשטח, אחד הטובים שבהם הוא מזרן טרקינג מדגם trek700 air xl - בצבע צהוב.אם אתם מטרקים וצריכים מזרן קטן שהופך גדול - זה המזרן בשבילכם. משקלו 600 גרם בלבד ונפחו 2.4 ליטר. מידותיו: ‎195x60x5.5 ס"מ במידה XL. הניפוח אינו עצמאי אלא מתקיים בנשיפה עם הפה (8-6 דקות) , אבל יש בו שסתום כפול אל-חזור לניפוח יעיל. כשרוצים להוציא את האוויר, פשוט פותחים את השסתום שמוציא אוויר. צריך אומנם לסייע למזרן בהוצאת האוויר, אבל זה לוקח יותר מכמה דקות עד שהוא חזרה בעטיפה שלו. בנוסף, למזרן מודבקים טלאי סיליקון למניעת החלקה של שק השינה שלכם. הקיפול גם הוא די קל: פשוט קפלו לשניים את המזרן (לאורך) ואז גלגלו תוך הוצאת האוויר בכל גלגול עד לגודל המתאים להכנסה לעטיפה.

היכן להשיג: אתר וחנויות דקטלון
מחיר: 260 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

מזרן לקמפינג, דקטלון. דקטלון, אתר רשמי
קל לנשאיה, מתקפל ומבודד. מזרן טרקינג של דקטלון/אתר רשמי, דקטלון

שק שינה זוגי, טרק מרקט

על המזרנים הנ"ל, תפרסו ודאי את שקי השינה שלכם. אבל הנה שק שינה מדליק, במיוחד אם אתם בקמפינג זוגי. שק שינה של Nature Hike (דגם: SD15M030-J) הוא פתרון נהדר לזוג, או הורה וילד, שרוצים לישון יחד כמו במיטה זוגית. השק שעשוי פוליאסטר, מגיע עם שני כיסים הממוקמים בראש, אליהם ניתן לטחוב "כריות" פלסטיק שמנפחים (והן מסופקות גם ביחד עם משאבה קטנה שדי מיותרת, כי ב-4-3 נשיפות הן מתמלאות בקלות). לכל אחד מהצדדים רוכסן נפתח, כך שניתן לאוורר את הצד הרצוי, ולא צריך לפתוח את כל השק"ש. טווח טמפרטורה: 10-5 מעלות צלסיוס. מידות: 215X145 ס"מ ומשקל 2.4 ק"ג. עם זאת, קחו בחשבון שהשק"ש אינו קטן ואינו מתאים לנשיאה בתרמיל, אבל יש לו רצועות נמתחות שמקטינות את נפחו. סך הכל מוצר נהדר לקמפינג זוגי במחיר די משתלם.

היכן להשיג: אתר טרק מרקט
מחיר: 295 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

שק שינה זוגי. טרק מרקט, אתר רשמי
הכריות המתנפחות הן גאדג'ט מגניב. שק שינה זוגי של Nature Hike/אתר רשמי, טרק מרקט

כרית שינה, דקטלון

נוחות השינה חשובה גם היא בקמפינג, ומי שירצה להסתייע בכרית קטנה, אך יעילה, יכול לרכוש כרית מתקפלת בדקטלון במידות: 45‏30X‏13X ס"מ, שעשויה מבד פוליאסטר נעים ורך למגע. משקל: 400 גרם, נפח של 5 ליטרים. הכרית מגיעה עם תיק נשיאה וניתן לכבס אותה במכונת כביסה. המחיר המשתלם שלה - 35 שקלים בלבד - הופך אותה למוצר שלא צריך לחשוב פעמיים אם לרכוש.

היכן להשיג: חנויות ואתר דקטלון
מחיר: 35 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

כרית שינה. דקטלון, אתר רשמי
מתקפלת וזולה. כרית השינה של דקטלון/אתר רשמי, דקטלון

פוף ספה מתנפח, Energym

בגזרת ההתפנקות, מגיע פוף ספה מתנפח לשטח או לים (כי הוא צף), שמתנפח לים על ידי גריפת אוויר. לא קל בהתחלה להבין איך מנפחים את הפוף: צריך לגרוף אוויר בתנועה שתמלא צד אחד של הפוף, ואז צד שני, ולמחוץ ולגלגל מעט את הקצוות עד ליצירת לחץ ונפח שניתן לשכב עליו. הנה סרטון הדרכה. הפוף מגיע ארוז בתיק נשיאה קומפקטי. מוצר חביב אבל צריך לקלוט את נושא הניפוח. הוא גם לא יקר, ואז זה נחמד שיש ברכב לקמפינג או לים.

היכן להשיג: אתר energym
מחיר: 69 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

פוף ספה מתנפח. Energym, אתר רשמי
נחמד כשקולטים את עניין הניפוח. פוף ספה מתנפח/אתר רשמי, Energym

פק"ל קפה, שורש

פק"ל הקפה של שורש כולל סיר בישול ומחבת בנפח כולל של 800 מ"ל, גזייה, חיבור הברגה למיכל גז, שלושה כלי פלסטיק לתה, קפה וסוכר, 4 כוסות נירוסטה דופן כפולה וליקוויטיינר בנפח 1 ליטר (שלא תופס מקום אחרי שרוקנתם את המים). על פניו הפק"ל לא מכיל דברים מתוחכמים מדי, אבל פרקטיים בהחלט. היתרון של הפק"ל קפה הנוכחי הוא באריזה הנהדרת שלו, שמגיעה בצבע חאקי של שטח ובה מספר כיסים - כיס צידי עם רוכסן ועוד כיס חיצוני שדומה לכיס מפות, שבו אפשר לאכסן מפיות, ניירות שונים ושאר פריטים שטוחים. בנוסף, הגזייה עצמה, איכותית מאוד ויש לה מצת מובנה משלה. בנוסף היא יציבה וניתן להציב על הרגליות הרחבות שלה כל סיר או מחבת. סיר הבישול בהחלט מתאים לקפה, אבל המחבת הקטן שצורף לפק"ל די קטן לבישול ונראה יותר כמו כוס שתייה או למרק. גם הכוסות, שנותנות תחושה של באקראג' ערבי (לא פינג'אן) נחמדות אבל הקיבולת שלהן קטנה מאוד. סך הכל פק"ל ארוז יפה וקומפקטי, איכותי אבל בהתאם גם לא ממש זול.

היכן להשיג: חנויות ואתר שורש
מחיר: 349 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

פק"ל קפה שורש. שורש,
גם האריזה הנהדרת ובה מספר כיסים. פק"ל קפה של שורש/שורש

מיכל מזון תרמי, זוג'ירושי

מותג הכלים התרמיים היפני "הפיל היפני" (זוג'ירושי) הגיע לא מזמן לישראל, ולקראת עונת החורף הוא משווק ערכות של מיכלי מזון תרמיים בעלי פטנט בידוד ייחודי, השומרים על חום וקור של מאכלים, ללא תלות בתנאי הסביבה. אם אתם מביאים אוכל מהבית או מבשלים בשטח, תוכלו לשמור עליהם חמים או קרים כששמים את הערכה בתרמיל ויוצאים לטיול של כמה שעות. מיכלי מזון זמינים בנפחים שונים, החל מ-0.26 ועד 2 ליטרים, ובנפחים של החל מ-0.9 ליטר מכילים כל אחד 3 עד 4 קערות אחסון פנימיות. עוד בערכות, ציוד נלווה לאכילה נוחה: כפית ומזלג עשויים נירוסטה איכותית או צ'ופסטיקס (בהתאם לסוג הערכה), וכן תיק נשיאה המרכז את כל חלקיה במקום אחד. המיכלים המבודדים עצמם עשויים פלדת אל-חלד הניתנת לשטיפה, ואילו קערות הפלסטיק ניתנות לשימוש במקרוגל, אם אתם לוקחים אוכל למשרד. כל חלקי הפלסטיק המערכת הינם נטולי BPA (ביספנול A) ובטוחים לשימוש בכל טמפרטורה. עם זאת, קחו בחשבון שהמיכלים די קטנים ולא יספיקו ליותר מ-2-1 אנשים, גם המחיר לא הכי זול, אבל בהחלט מדובר במוצר איכותי, למרות שנראה שבאסיה שימוש בכלים הללו יותר מקובל מאשר אצלנו, אבל אולי זה יחדור דרך חובבי המחנאות. לכו דעו.

היכן להשיג: בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר היבואן
מחיר: 349-195 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

ערכת מזון תרמי של זוג'ירושי. Zojirushi,
באסיה זה להיט, אך האם ישתלב גם בישראל? ערכת מזון תרמי של זוג'ירושי/Zojirushi

סט כלים רב-פעמי ל-6 אנשים

אנחנו מקווים שגם אתם כבר עברתם לכלים רב-פעמיים בטבע, ובכלל, והסטים של הפיקניק הופכים בשנים האחרונות להרבה יותר נעימים וקומפקטיים. כזה הוא הסט של Outdoor Revolution, שמתאים לשישה אנשים. הסט ארוז בקערה רב שימושית ומכיל צלחות, כוסות, מזלגות, סכינים, כפות לשישה איש, כמובן. הכל נסגר בסגירת LOCK. מתאים לשטיפה במדיח כלים ומגיע בצבעים כחול, אפור, פטרול או ירוק. אינו מכיל ביספנול A. הסט נסגר בצורה קלה וטובה, הצלחות גדולות דיין כדי לאכול, הסכום קשיח ולא נשבר בקלות והכוסות גם הן בגודל טוב, וגם המחיר לא יקר.

היכן להשיג: בחנויות המטיילים ובאתר קל-גב
מחיר: 105 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

סט כלים רב-פעמי לפיקניק. סטודיו קל גב,
כל אחד צריך כזה לשטח. סט כלים רב-פעמי של Outdoor Revolution/סטודיו קל גב

שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות

הנה לכם פתרון ישיבה נהדר וקומפקטי לרכב. שולחן קמפינג מתקפל עם ארבעה כיסאות, שנכנסים בתוך השולחן, אך לא מחוברים אליו. מידות - גובה: 70 ס"מ, שטח כולל: 120 x‏ 60 ס"מ. מידות במצב מקופל - נפח: ‎38 ליטרים, מידות: ‎60 x 60 x 10.5 ס"מ. לשולחן מחוברות שתי ידיות נשיאה, עם זאת הוא אינו קל לסחיבה ארוכה ולכן כדאי שהרכב יהיה במרחק לא רב ממקום הפריסה. משקל: 8.7 ק"ג. שני ווים לאבטחה וסגירה מחוברים לשולחן, וברגע שפתחתם אותם - השולחן קל לפתיחה (ולסגירה). השולחן מצופה למינציה עם מסגרת אלומיניום וחיזוקים ומגיע עם רגלי פלדה. סך הכל תפעול ממש קל ונוח.

היכן להשיג: אתר וחנויות דקטלון
מחיר: 280 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות. דקטלון,
נוח לתפעול, אבל לא לנשיאה ארוכה. שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות/דקטלון

בקבוק תרמי' זוג'ירושי

והנה עוד מוצר של זוג'ירושי, אבל הפעם מפתיע באיכותו: יש מלא בקבוקי שתייה בארץ ובעולם, אבל בבקבוק כזה עוד לא נתקלנו: רוצים לשמור על הקרח שלכם בבקבוק ליותר מ-24 שעות, כולל מים קרים? הבקבוק של "הפיל היפני" הוא פשוט פריזר נייד. קולקציית הבקבוקים התרמיים מגיעה בנפחים (360, 480 או 600 מ"ל) ובעיצובים חדשניים, בעלי פטנט בידוד ייחודי, המסוגלים לשמור על חום וקור המשקאות שבתוכם בטמפרטורה יציבה לפרקי זמן ארוכים במיוחד. הם עשויים פלדת אל חלד והם בעלי פטנט בידוד ואקום איכותי ייחודי השומר על קור וחום לאורך זמן. הבקבוקים מאובזרים במכסה חכם לפתיחה נוחה בלחיצה ותפעול ביד אחת, נעילת ביטחון המונעת נזילות בכל זווית ומעצור המונע סגירה
טווח המחירים: 199- 239 שקלים.

היכן להשיג: בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר היבואן
מחיר: 199-239 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

בקבוק תרמי של זוג'ירושי. Zojirushi,
הקרח נשאר לפחות יום שלם. בקבוק תרמי של זוג'ירושי/Zojirushi

אולר לדרמן +WAVE

אולר לדרמן כבר הפך מזמן למוצר קמפינג נחוץ בקרב מטיילים בעולם, שיכול לפתור הרבה בעיות והכל בפריט אחד. האולר מסדרת +WAVE הוא "הגל החדש" בתחום הכלים הרב-תכליתיים, ועתה מגיע בעיצוב חדש ומודרני בצבעי שחור-כסוף לישראל. באולר לא פחות מ-17 כלים שונים, בהם: פלאייר שפיץ ופלאייר רגיל, קוצץ וחושף חוטים, מלחץ, מספריים קפיציים, מסור, סרגל, פותחן פחיות ופותחן בקבוקים, מברג ולהב משוננת ממתכת. מצורפים בערכה שני ביטים עם ראש כפול: מברג פיליפס / שטוח, ומברגון למשקפיים. הכלים ניתנים לפתיחה ונעילה במהירות, רבים מהם נפתחים כלפי חוץ, כך שניתן להשתמש בהם גם כאשר הכלי מקופל וסגור. בנוסף, האחריות על האולר ניתנת ל-25 שנה. מגיע עם נרתיק מותאם.

היכן להשיג: בסניפי רשת ג'נטלמן
מחיר: 579 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

אולר לדרמן +WAVE. אתר רשמי,
הגיע בצבעי שחור-כסוף לישראל. אולר לדרמן +WAVE/אתר רשמי

פנס ראש, לדלנסר

מותג הפנסים הגרמני לדלנסר מציג את 5MH, פנס ראש בעל עיצוב מודרני, קומפקטי וקל משקל ומתאים למגוון צרכים: מקמפינג ומחנאות ועד טיולי מערות או רכיבת אופניים לילית. פנס ה-5MH מספק עוצמת הארה של 400 לומנס, המאירה עד מרחק של 180 מטרים בעוצמתו המירבית. לפנס מערכת פוקוס מתקדמת לכוונון קל, חלק ואינטואיטיבי של אלומת האור. כמו כן, מנגנון הטייה לכיוון מדויק של קרן האור עם דיוק מילימטרי. הפנס מופעל על ידי שני סוגי סוללות, הן על ידי סוללת ליתיום נטענת (mAh 750) המספיקה לארבע שעות (שימוש בעוצמת הארה מירבית ועד 35 שעות שימוש בעוצמה נמוכה), והן על ידי סוללות AA חד פעמיות. בנוסף, יש בפנס תאורת לד אדומה משנית לשימוש חשאי וראיית לילה. משקל הפנס: 92 גרם. הערכה כוללת סוללות נטענות וכבל USB טעינה מגנטית, שהיא הדבר המרענן והחדש בפנס.

היכן להשיג: להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר
מחיר: 269 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

פנס ראש MH5 לדלנסר. Ledlenser,
טעינה מגנטית מגניבה ואור חזק. פנס ראש MH5 לדלנסר/Ledlenser

סנדלי Crosser Evo, שורש

אמרת שורש - אמרתם סנדלי טיולים. וה"יציאה" האחרונה של חברת הסנדלים הישראלית היא מותג בשם Crosser Evo. מדובר בסנדלים הליכה לטיולי שטח ארוכים כקצרים, בעלות סולייה חזקה ומנגנון הידוק רצועות שאנו מכירים מסנדלי צ'אקו המוכרים, אבל כאן ישנה רצועה אחת ששולטת על הידוק כל שלושת חלקי הרצועה: מעל האצבעות, לאורך הקרסול ומעליו. מאחורי העקב ישנה רצועה נוספת עם סקוצ'/ולקרו (או צַמְדָּן בעברית) שניתן לשנות את אחיזתו. שורש הוסיפו ל-Crosser Evo תוסף אנטיבקטריאלי שאמור למנוע צבירת חיידקים, ובסויה ישנה שכבה אמצעית לבלימת זעזועים. ההליכה עמם נוחה ואחיזת הרגל יציבה, בין אם הלכתם במים או על תוואי סלעי. המחיר עם זאת, לא מהזולים (399 שקלים), אבל לסנדל באיכות כזו, ברמה של צ'אקו וטוב יותר מסנדלי שורש הרגילים, הוא בהחלט הולם.

היכן להשיג: חנויות ואתר שורש
מחיר: 399 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

סנדלי Crosser Evo, שורש. שורש,
סוליה חזקה ומנגנון הידוק רצועות טוב. סנדלי Crosser Evo/שורש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully