וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה מציעה: קבלו 10,000 דולר כדי למצוא מקומות רומנטיים בעולם

רשת תכשיטים אמריקנית מחפשת אחר הזוג המושלם, שיוכל לאתר מקומות רומנטיים ברחבי אירופה, כאלו שיתאימו להצעות נישואים, ויקבל על כך אלפי דולרים. ולא, לא צריך לוותר על המשרה הקבועה שלכם

נורות במקום פרחים, נשיקות על הגובה: כך חגגו את ולנטיינ'ס דיי בעולם/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מה דעתכם לטייל ברחבי אירופה עם בן/בת הזוג שלכם ולקבל על זה 10,000 דולר? יום האהבה, ולנטיינ'ס דיי, המתקיים ביום שישי הקרוב (14 בפברואר), הוא הזדמנות לבצע מעשה רומנטי מאוד לא שגרתי. להגיש מועמדות לרעיון המדליק הזה, למשל.

ה-Sun מדווח כי כל מה שעליכם לעשות כדי להצליח במשימה, הוא לאתר מקומות רומנטיים ברחבי היבשת, כאלו שיתאימו להצעות נישואין.

היוזמה מגיעה מרשת התכשיטים האמריקנית Robbins Brothers, המחפשת אחר הזוג המושלם למשימה, שיהפוך למעשה למה שהם מכנים "שגרירי הצעת הנישואין" של המותג.

על אותם "שגרירים" למצוא 20 אתרים מתאימים ברחבי אירופה, ולתעד אותם לטובת זוגות עתידיים. ויש חדשות טובות נוספות: אתם ממש לא צריכים לוותר על המשרה הקבועה שלכם כדי להשתלב במשימה, כי אין כל לוח זמנים צפוף ומחייב או דד-ליין לחוץ. הכל ברגוע.

חופשה רומנטית וירח דבש במלון. Shutterstock, ShutterStock
כל מה שעליכם לעשות הוא לאתר מקומות רומנטיים ברחבי אירופה/ShutterStock, Shutterstock

מי מתאים? זוגות שיש להם קשר רציני

כדי לזכות בתפקיד הנחשק, על בני הזוג לענות על מספר שאלות באתר החברה, כאשר הרעיון העיקרי הוא לספר מדוע דווקא אתם מתאימים לתפקיד. בנוסף, עליכם להעלות לאתר החברה סרטון שבו אתם מופיעים.

באתר החברה מצוין עוד, כי כדי להיות מועמדים אינכם חייבים להיות נשואים, אבל כן להיות בקשר זוגי רציני, וכן להיות פעילים ברשתות החברתיות. ניתן להגיש מועמדות החל מיום האהבה (14 בפברואר) ועד 28 לחודש זה. ההכרזה על הזוכים תתקיים ב-6 באפריל. וכמובן, קחו בחשבון שצפויה לכם תחרות עזה, כי מספר המועמדים צפוי להיות גבוה מאוד.

להגשת מועמדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully