וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוויה המושלמת: כמה יעלה לכם לטוס למשחקי חג המולד בלונדון?

1.12.2019 / 12:00

טיסה למשחקי חג המולד מספקת חוויה אדירה, משום שיחד עם כדורגל היא משלבת גם ביקור בשווקים ובאירועי התרבות של לונדון. קצת פחות מחודש נותר, וגם אתם יכולים לעלות עדיין על הטיסה, במיוחד כששער הפאונד עדיין ברצפה. כמה תשלמו? כל הפרטים בפנים

אתר רשמי

משחקי חג המולד באנגליה הם קינוח הולם לשנה האזרחית. אמנם ערוץ תיירות הספורט המיוחצן ביותר בעשור האחרון הוא משחקי הקלאסיקו, אבל כבר בשנות ה-90 טיפחו הישראלים את הטיולים למשחקי חג המולד באנגליה והם ממשיכים לשמר את המסורת הזאת. השנה הצטרף לכך בונוס מיוחד - מחיר הפאונד. הלירה שטרלינג הבריטית ירדה בשלב מסוים ל-4.20 שקלים ועלתה מעט מאז, אבל היא עדיין מאוד אטרקטיבית - פחות מ-4.5 שקלים. אם בעבר היו 1,000 פאונד שווים 6,000-7,000 שקל, היום ערכם עומד על 4,500 שקל. בנוסף, כניסתה של וירג'ין אטלנטיק לקווי הטיסות הופכת את לונדון ליעד אטרקטיבי עוד יותר.

כמה אטרקטיבי? באיסתא ספורט מספרים כי כ-2,500 ישראלים צפויים לטוס דרכם ללונדון, לעומת כ-700 בשנה שעברה ובזו שלפניה. המנכ"ל עידו ווג הדגיש גם יתרון נוסף, לטענתו, לפיו משתלם יותר לרכוש דרך החברה: "השנה החלטנו שלא לרכוש כרטיסים דרך ספקים שונים כנהוג בשוק, אלא להתקשר ישירות עם הספקים הרשמיים שרוכשים את הכרטיסים מהמועדונים באנגליה. מעתה, לקוחות איסתא ספורט ייהנו גם מחוויית אירוח בטוחה באצטדיון עצמו וגם מצפייה במשחק מיציעי האורחים של הקבוצות שהם אוהדים".

מנכ"ל וואלה טורס אריאל אטיאס מוסיף: "אנו רואים עלייה של 20% ביציאות למשחקים באנגליה לעומת שנה שעברה, וזאת בשל החפיפה בתאריכים בין חג החנוכה וחופשת בתי הספר לבין מועדי הכריסמס והסילבסטר. בד בבד אנו רואים עלייה של 5% במחירי החבילות ביחס לשנה שעברה בשל הצמידות לחנוכה". אלירן עמנו מ"צבר" מצביע על עלייה של 25% בהזמנות ומסכם: "צריך לזכור שלונדון היא נכס תיירותי הרבה יותר גדול מערים אחרות באירופה. מי שמגיע לשם רואה כדורגל, אבל נהנה גם מהאטרקציות האחרות כמו שווקי חג המולד, מיוזיקלס, הופעות והרבה אירועי תרבות, ככה שהיא מספקת את החבילה המושלמת". עמנו מציין כי החבילות ללונדון נחטפות לכל אורך דצמבר, לא רק לשבוע האחרון של חג המולד.

שלט בעיר באקו לקראת גמר הליגה האירופית: צ'לסי מול ארסנל. GettyImages
בסיום השנה שעברה הן נפגשו בבאקו, עכשיו יש לכם הזדמנות לראות אותן בלונדון. ארסנל וצ'לסי לקראת גמר הליגה האירופית במאי האחרון/GettyImages

הכי משתלם: לטוס לפני החג

ראשית, נציין כי אם אתם מעוניינים לטוס לפני חג המולד תקבלו עסקה משתלמת בהרבה. באיסתא, למשל, מציעים טיסת רגע אחרון ב-2/12 וחזרה ב-6/12 שכוללת שהייה במלון 3 כוכבים וכניסה לשני משחקים - ארסנל מול ברייטון וצ'לסי נגד אסטון וילה - ב-729 פאונד (כ-3,300 שקל). ב"צבר ספורט" תוכלו לטוס (5-9/12) לדרבי של מנצ'סטר בעלות של 869 פאונד ובוואלה טורס תשלמו 849 פאונד ב-20-23/12 לדרבי הלונדוני המסקרן בין טוטנהאם לצ'לסי. ב"צבר ספורט" מציעים את חבילת המשחקים האטרקטיבית ביותר (19-23/12) למשחקי טרום הכריסמס - טוטנהאם-צ'לסי ו-ווסטהאם-ליברפול החל מ-1,198 פאונד.

אבל הסיבה שלשמה התכנסנו היא חג המולד עצמו. יותר יקר, כמובן, אבל האווירה מסביב שונה לחלוטין. אז מה יש לנו כאן?

עוד בוואלה!

אחרי כל החגיגות: איך זה באמת לטוס עם וירג'ין אטלנטיק מישראל?

לכתבה המלאה

25-30/12: צ'לסי-סאות'המפטון עם אפשרויות למשחקים נוספים (איסתא) - 979 פאונד.

חבילה מאתגרת במיוחד, משום שהיא כוללת חמישה לילות. הכניסה במחיר הזה היא למשחק אחד בלבד, אבל ניתן להוסיף משחקים (ווסטהאם-לסטר או ווטפורד-אסטון וילה ב-28/12) בעלות של 60-100 פאונד לאדם.

25-30/12: צ'לסי-סאות'המפטון וארסנל-צ'לסי (וואלה טורס ואיסתא) - 1,279 פאונד.

חבילה מעולה לאוהדי צ'לסי, שיוכלו ליהנות משני משחקים של הבלוז בלונדון, אחד בסטמפורד ברידג' והשני באצטדיון האמירויות. אטיאס מציין כי זה ארסנל-צ'לסי הוא המשחק שמעורר את העניין הגדול ביותר השנה.

29/12-2/1: ארסנל-מנצ'סטר יונייטד וארסנל-צ'לסי (איסתא) - 1,549 פאונד.

החבילה היקרה ביותר והאטרקטיבית ביותר בחג המולד, עם שני משחקי צמרת (טוב, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד הן כבר ממש לא קבוצות צמרת, אבל ההייפ בהחלט שם) באצטדיון האמירויות. אגב, איסתא מציעה גם אפשרות למשחק בין ליברפול לוולבס במקום ארסנל-צ'לסי ב-1,588 פאונד.

27/12-1/1: ארסנל-צ'לסי ו-ווסטהאם-לסטר (צבר) - מ-1,229 פאונד.

חבילה מעולה, משום שמעבר למשחק המבוקש בין ארסנל וצ'לסי היא מכניסה גם את לסטר הלוהטת, הפתעת העונה בפרמיירליג. היא אולי פחות "סקסית" לצרכן הישראלי, אבל היא קבוצה איכותית מאוד.

לואיס סוארס עם ג'ורדן הנדרסון ליברפול. GettyImages
אפשר לראות גם את ליברפול, אבל בשביל זה תשלמו יותר/GettyImages

הרכבת חבילה עצמאית (25-30 בדצמבר):

המשתנה המורכב יותר הוא דווקא הכרטיסים. בוואלה טורס מציעים כרטיסים בודדים במחירים שמתחילים בכ-80 פאונד והמשחקים האטרקטיביים יכולים להגיע להרבה יותר. אם ניקח את ארסנל-צ'לסי, המשחק המבוקש ביותר בחג המולד, באתרי כרטיסים אמינים תוכלו למצוא אותם במחירים שמתחילים ב-180 פאונד. תוסיפו משחק בעלות של 100-120 פאונד והגעתם ל-300 פאונד.

טיסות: ניתן למצוא טיסות קונקשן במחירים של 350-400 דולר. טיסות ישירות ללונדון עולות החל מ-600 דולר, כ-465 פאונד.

מלונות/דירות: כפי שניתן לנחש, המלונות כבר מאוכלסים ברובם, אבל לונדון גדולה דיה. על פי Booking.com, עדיין ניתן למצוא מלון 3 כוכבים במרכז העיר בעלות של כ-400-450 פאונד לאדם. אם אתם מעדיפים את האופציה של AIRBNB, דעו שבגזרה הזאת הרבה יותר קשה. ההיצע נמוך מאוד והמחירים דומים לאלה של המלונות - כ-500-600 פאונד לשהייה של 5 ימים בדירה במיקום טוב.

שורה תחתונה: הרכבת נסיעה עצמאית תעלה לכם 1,200-1,300 פאונד (באזור ה-6,000 שקל) לאדם, דומה מאוד לחבילה מוצעת. כאב הראש גדול יותר, אבל יש לכם יותר עצמאות בבחירת הטיסות, הלינה והמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully