וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון הלואוקוסט ההיברידי הראשון בדרך לתל אביב

13.11.2019 / 10:50

קבוצת המלונאות הגרמנית "מיינינגר", המתמחה בקונספט ייחודי המשלב בין מלון להוסטל בתקציב נמוך, הכריזה כי תפתח בתל אביב את המלון הראשון שלה במזרח התיכון ב-2024

מלון מיינינגר שיפתח בתל אביב. מילוסלבסקי אדריכלים, אתר רשמי
210 חדרים יפתחו אצלנו. המלון של רשת מיינינגר כפי שייראה בתל אביב/אתר רשמי, מילוסלבסקי אדריכלים

הכרזה גרמנית מסקרנת בענף המלונאות המקומי: קבוצת מלונות מיינינגר (Meininger) מתכננת לחדור לשוק הישראלי, עם בית המלון הראשון שלה במזרח התיכון, שייחנך בתל אביב בשנת 2024. אתר המלונאות הגרמני Tophotel מציין כי ההכרזה מהווה חלק מתוכניות הצמיחה של הרשת, שמיועדת להציע כ-35,000 מיטות ברחבי העולם עד לאותה שנה.

הקבוצה הגרמנית, שעליה אף כתבנו בוואלה! לפני כשנה, מתמחה במלונות בתקציב נמוך והקימה את בית המלון הראשון שלה בברלין, בשנת 1999, וכיום היא מפעילה 29 בתי מלון ב-17 ערים באירופה, ביניהן לונדון, פריז, רומא, קופנהגן, בודפשט, ליון, מילאנו, זלצבורג וכמובן בערים רבות בגרמניה.

המלון שייפתח בתל אביב יציע 210 חדרים ו-800 מיטות. הוא יפעל בקומות 15-4 באחד המגדלים באזור דרום-מזרח העיר, במרחק הליכה משדרות רוטשילד. עם זאת, יהיה לו לובי ייחודי לו בקומת הקרקע של המבנה.

דורוס תיאודורו (Doros Theodorou), סמנכ"ל הסחר של קבוצת מיינינגר, אמר כי "תל אביב היא עיר שמבקרים בה באותה מידה הן תיירים וטיילים והן אנשי עסקים. הקונספט ההיברידי שלנו, המשלב את מיטב האלמנטים של מלון והוסטל, משרת היטב את התמהיל הזה של האורחים בעיר".

לדבריו, המלון יציע חדרים שבהם מספר משתנה של מיטות, משתיים ועד שש. "גם בתל אביב, אנו מממשים את הקונספט שלנו, המשלב את השירות והמתקנים האיכותיים של בית מלון יחד עם הנוחות של הוסטל, כולל מטבח אורחים משותף, אזור משחקים ומתחמי אירוח שבהם ניתן לפגוש מטיילים נוספים".

חדר מלון מיינינגר בגרמניה. אתר המלון, אתר רשמי
זול, ירוק ופונקציונלי. חדר משפחה במלון/אתר רשמי, אתר המלון
מלון מיינינגר בגרמניה. אתר המלון, אתר רשמי
"שירות ומתקנים האיכותיים של בית מלון יחד עם הנוחות של הוסטל"/אתר רשמי, אתר המלון

מממשים את הפוטנציאל בתל אביב

האתר הגרמני מציין כי בשנת 2018, ביקרו בישראל מספר שיא של כארבעה מיליון תיירים. "זאת בזכות אסטרטגיית שיווק איתנה, פיתוח התשתיות ושיתוף פעולה עם מפעילי תיירות זרים וחברות תעופה זולות". עוד נכתב כי בתל אביב לבדה נרשמה עלייה של 11 אחוזים במספר המבקרים בשנה שעברה, ופלח לינות הלואו-קוסט נחשב פופולרי למדי.

"ההתרחבות שלנו לישראל טומנת בחובה פוטנציאל רב. עבורנו, זהו שוק חדש לחלוטין", אומר מנכ"ל הקבוצה, האנס ספנרינג (Hannes Spanring). "אנו נחשבים לחברת המלונאות הבינלאומית הראשונה שמביאה את קונספט המלונות ההיברידי למזרח התיכון. למרות שהיצע החדרים בתל אביב גדל בעשור האחרון במידה ניכרת, אנו מצפים לתפוסת חדרים של 90 אחוזים ומעלה במלון החדש שלנו".

מלון מיינינגר בגרמניה. אתר המלון, אתר רשמי
אחד החללים במלונות הרשת הגרמנית המוזלת/אתר רשמי, אתר המלון
חדר מלון מיינינגר בגרמניה. אתר המלון, אתר רשמי
חדר מלון מיינינגר בגרמניה/אתר רשמי, אתר המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully