וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעומת התיירים האלה, הישראלים הם התיירים העדינים בעולם

הישראלי המכוער? מסתבר שאנחנו עוד בסדר. הנה כמה דוגמאות לדברים הכי מזעזעים שתיירים עושים בעולם: מהנוסעות שזרקו מטבעות למנוע המטוס ועד התיירים שניסו לעשות סלפי עם גור דולפינים - עד שהרגו אותו

ShutterStock

בווידאו: תיירת חרדית זרקה כפפה על שומר של מלכת אנגליה

לאחרונה דווח כי תייר ישראלי נעצר באיטליה בחשד שחטף חלפנית כספים, לאחר ויכוח שפרץ בין השניים. אז כן, הישראלי המכוער לא מפסיק להפתיע, אבל מסתבר שאנחנו בהחלט לא לבד, והעולם גדוש בסיפורים מזעזעים על תיירים ומטיילים שמגיעים לראש מהדורות החדשות והרשתות החברתיות. הנה כמה דוגמאות מדהימות שאירעו בשנתיים האחרונות ברחבי העולם.

ארה"ב: השחיתו אבנים מקודשות בנות 400 מיליון שנים

זוג מטיילים בשמורת הטבע סטארבד רוק (Starved Rock) שבארצות הברית השחיתו אבני חול נדירות בנות כ-400 מיליון שנים, וריססו עליהן את שמותיהם. אבני החול הללו אף נחשבות כאתר מקודש לקהילת הילידים האמריקאים (האינדיאנים) מזה 8,000 שנים.

המקרה התפרסם בעקבות ציוץ בטוויטר, של משתמש שגילה את תמונת השניים, כפי שהם פרסמו באינסטגרם.

עוד בוואלה!

הישראלי המכוער במלון: מסתבר שגם לאירופים מתחיל "להישבר" מאיתנו

לכתבה המלאה

סרדיניה: גנבו חול מהאי - ויישבו בכלא

נכון, חול הוא לא בדיוק המזכרת שאתם חושבים עליה מטיול בחו"ל, אבל מסתבר שהעולם מפתיע. ואכן, שני תיירים מצרפת נעצרו באי האיטלקי סרדיניה, לאחר שניסו לגנוב מחוף הים עשרות קילוגרמים של חול. השניים מילאו 14 בקבוקי פלסטיק בחול מחוף בדרום האי. חולות החוף בסרדיניה נחשבים ערך טבע מוגן, והשניים צפויים לעונשי מאסר בפועל.

איטליה: הסלפי על פסל הסוס נגמר בפגיעה מוחית

תייר אמריקאי הובהל לבית החולים בטורינו שבאיטליה, לאחר שניסה "לרכוב" על פסל בדמות סוס - ונפל ממנו. המקרה אירוע בשעת לילה מאוחרת בכיכר בודוני (Piazza Bodoni), והתייר הנלהב, שהיה ככל הנראה שתוי, ניסה לבצע סלפי במרומי הפסל. הוא אושפז והובהל לניתוח עקב פגיעה מוחית קשה.

פולין: ניסה לגנוב חלק ממסילת הרכבת באושוויץ

תייר אמריקאי כבן 31 נעצר בפולין, לאחר שניסה לגנוב חלקי מתכת ממסילת הרכבת במחנה הריכוז וההשמדה אושוויץ. הוא נאשם ב"ניסיון לגנוב פריט בעל חשיבות תרבותית", ועלול להיכלא למשך כעשר שנים.

אינדונזיה: תיירת בריטית סטרה לפקיד ההגירה - והושלכה לכלא

תיירת בריטית נשפטה לחצי שנת מאסר באינדונזיה, לאחר שסטרה לפקיד ההגירה בנמל התעופה שבאי באלי. התיירת תועדה בסרטון בעת שהיא סוטרת לפקיד, אותו האשימה בהחמצת טיסתה. המקרה אירע לפני יותר משנה, והסרטון הפך להיות ויראלי.

התיירת אף לא טרחה להגיע לבית המשפט, למרות שזומנה פעמיים. לבסוף היא אותרה במרכז קניות והובאה למשפט.

מצרים: קיימו יחסי מין בעירום מלא בראש הפירמידה הגדולה של גיזה

המקרה הזה הסעיר את מצרים: הצלם הדני אנדראס הוויד, העלה לרשות החברתיות תצלום שלו עם בת זוג אלמונית, בעודם מקיימים יחסי מין בעירום מלא, על פסגת הפירמידה הגדולה של גיזה, הנחשבת לעתיקה ביותר מבין שבעת פלאי תבל. מעבר לביזוי אחד הסמלים הלאומיים של מצרים, השניים עברו על החוק לאחר שטיפסו על הפירמידה בלילה, לאחר שעות הסגירה של האתר.

רוסיה: עשו סלפי ומוטטו קיר תצוגה במוזיאון לאמנות

קבוצת נשים שביקרה במוזיאון האמנות הבינלאומי שבעיר יקטרינבורג (Yekaterinburg) שברוסיה, ניסו לבצע סלפי יחד עם יצירות אמנות מפורסמות של האמנים פרנסיסקו דה גויה וסלבדור דאלי. עם זאת, תוך כדי התהליך, הן מוטטו את קיר התצוגה כולו, עם היצירות התלויות שבו. שתי יצירות האמנות נפגעו במהלך התקרית, שתועדה במצלמות האבטחה. עם זאת, המשטרה המקומית החליטה שלא לפתוח נגדן בהליכים.

תאילנד: הגרפיטי על החומה העתיקה הוביל למאסר

שני תיירים צעירים, מקנדה ומבריטניה, תועדו בשעת לילה בעת שהם מבצעים גרפיטי על חומת אבנים היסטורית מהמאה ה-13, בצפון העיר בנגקוק. בזכות מצלמות האבטחה, השניים נלכדו כשבוע לאחר המקרה, והם צפויים לעונשי מאסר של כעשר שנים.

בריטניה: תיירת זרקה כפפה לעבר חייל משמר המלכה

חיילי משמר המלכה בבריטניה ידועים בזכות סבלנותם ויכולתם שלא להגיב באימפולסיביות לסובב אותם. תיירת אחת ניסתה לבדוק עד כמה ניתן להרגיז את אחד החיילים, וזרקה לעברו את הכפפה שלה. החייל אמנם לא הגיב, אך בעקבות המקרה הגיע אליה במהרה אחד הזקיפים של משמר המלכה, וגער בה: "אנו כאן כדי לשמור על אוצרות המלוכה, ולא כדי לעשות מאיתנו צחוק" הוא אמר, ואף החזיר לתיירת גסת הרוח את הכפפה שלה.

סין: שברה צמיד בחנות בשוויי 44,000 דולרים - והתעלפה

אחת הלקוחות שביקרה בחנות תכשיטים בדרום-מערב סין, שברה בטעות צמיד העשוי מאבן ירקן (ג'ייד), שמחירו עומד על 44,000 דולרים. הלקוחה ניסתה למדוד את הצמיד, אך לאחר שנאמר לה מהו מחירו, היא ניסתה להסירו מידה במהרה - והפילה אותו. הצמיד נשבר לשניים, ועל אך העובדה שצוות החנות ניסה להרגיע אותה, היא איבדה את הכרתה מרוב התרגשות. לאחר המקרה, החליטו הצדדים להגיע לפשרה באשר לסכום הפיצוי.

סין: זרקו מטבעות למנוע המטוס, למזל

יש לא מעט סיבות לעכב טיסה, אך זוהי כנראה אחת המוזרות ביותר: מטוס של חברת הלואו-קוסט הסינית לאקי אייר התעכב כי שתי נוסעות, בשנות העשרים לחייהן זרקו מטבעות של יואן לתוך המנוע, למזל. איש צוות קרקע שהבחין במקרה, הזעיק את המשטרה, והביא כאמור לעיכוב הטיסה. ואם כבר מדברים על מזל: למרבה המזל, לא נגרם נזק למנוע המטוס.

נוסעות זרקו מטבעות למנוע  המטוס למזל בטיסת לאקי אייר. אתר רשמי
הטכנאים בודקים את המנוע לאחר גילוי המטבעות בטיסת לאקי אייר/אתר רשמי

סין: בועט כדי לשבור - מטייל הרס זקיף במערת נטיפים

מטייל שביקר עם חברי קבוצתו במערת נטיפים במחוז גוויג'ואו (Guizhou) שבדרום-מערב סין, תועד בעודו בועט בכוח בזקיף עתיק שגובהו כ-30 סנטימטרים. בסרטון שפורסם לאחר המקרה, הוא נראה בועט בו שוב ושוב, עד שנשבר.

ספרד: תיירים הרגו גור דולפינים לאחר שניסו לעשות איתו סלפי

תיירים שפקדו את אחד מחופי דרום ספרד גרמו למותו של גור דולפינים. הם ניסו לבצע עמו סלפי, ולשם כך שלפו אותו מתוך המים. בעת הצילום, הם כיסו את פתח הנשימה שלו - מה שהביא למותו.

חברים בצוות ההצלה שהוזעק למקום ציינו כי גם התקהלות מסיבית סביב בעלי חיים עלולה לגרום לכשל נשימתי חמור שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • תיירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully