וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פרלמנט דורשת לחוקק חוק שימנע מנוסעים להפליץ במטוס

20.9.2019 / 0:01

חודש לאחר תקרית "הנפיחה המסריחה" שאירעה בפרלמנט במערב קנייה, אחת מחברות הפרלמנט הציעה לחוקק חוק שימנע שחרור נפיחות בטיסות ויכלול חלוקת תרופות מונעות גזים לנוסעים שיתלוננו

ShutterStock

בסרטון: צעירה נכוותה במהלך ניתוח בעקבות גזים שהשתחררו מגופה

חברי הפרלמנט בקנייה עסקו השבוע בבעיה שמטרידה רבים: הצורך הבלתי נשלט לשחרר נפיחות בזמן טיסה. חברת הפרלמנט ליליאן אכיאנג גוגו, שכנראה חוותה על בשרה (ואפה) את הבעיה המטרידה, ניצלה את הדיון על תיקונים אפשריים לחוק העוסק בעבירות שבוצעו בטיסות כדי לדבר על נושא הגזים ודרשה לחוקק חוק שימנע מנוסעים לשחרר חופשי במהלך טיסה, מאחר שזה גורם ל"חוסר נוחות ופגיעה בביטחון האישי של הנוסעים". היא מאמינה שריחות רעים עשויים לעורר תגובות אלימות מנוסעים, שגם ככה לרוב חסרי סבלנות בטיסות.

היא אמרה בנושא: "יש דבר אחד שכמעט תמיד מתעלמים ממנו וזה נושא שחרור הנפיחות במטוסים. אם לא יטפלו בזה בהתאם זה עלול לגרום לאי נוחות ולעורר חוסר ביטחון בקרב הנוסעים". הפוליטיקאית הציעה להעלות לטיסות תרופות מונעות נפיחות שיהיו זמינות לנוסעים בעת הצורך, כך מדווח ה-BBC. היא טענה גם שחלק מהנוסעים שותים יותר מדי בטיסה וגם את זה יש להגביל. לדבריה, אנשים צריכים להציג מסמכים רפואיים לדיילים לפני שאלה מוכרים להם משקה אלכוהולי.

אילוסטרציה. ShutterStock
החוק החדש שיאסור עליכם להפליץ בטיסות?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully