וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב דורגה בין ערי המסיבות הטובות בעולם; ומי במקום הראשון?

דירוג חדש מציג: מבלגרד דרך בואנוס איירס ועד תל אביב - קבלו את ערי המסיבות הטובות ביותר בעולם. וגם: מדוע הנציגה הישראלית דורגה כה נמוך?

סיור בבלגרד, סרביה/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: נועה לוי

בווידאו: צפו בחיי הלילה של בלגרד

בלגרד היא עיר המסיבות הטובה בעולם, והיא שומרת היטב על המוניטין שלה. כך עולה מדירוג חדש שנעשה לאחרונה. בירת סרביה מציעה מדי ערב חיי לילה שוקקים, הכוללים לעתים גם פסטיבלים הנמשכים עד אור הבוקר. כל אלו מתקיימים בברים, במועדונים ואף בטברנות תת-קרקעיות, המציעות שלל סגנונות מוזיקליים, בניצוחם של די-ג'ייז מובילים. והעיר הזו עושה את כל זאת כבר כעשור ברציפות.

ויתרון נוסף: בלגרד נחשבת זולה למדי, עם מחירים של כ-5.5 שקלים לפיינט (כ-0.4 ליטר) בירה ולינה במחיר ממוצע של 110 שקלים לשני לילות.

אתר לונלי פלנט מדווח כי כעת, המוניטין הזה זוכה לחותמת רשמית, בזכות סקר חדש שערכה החברה הבריטית Slotsia, שבדקה לעומק 36 ערים בעולם בשמונה קטגוריות שונות, כולל מספר הברים והמועדונים בכל עיר, ואף את שיעורי הפשע המקומיים. זאת לצד שקלול מחירי בירה, שני לילות במלון ממוצע, תעריפי מוניות וארוחות במסעדות מזון מהיר.

וכך, למרות שבלונדון למשל יש יותר ברים ומועדונים, הרי שבשקלול הכללי, בלגרד קטפה את המקום הראשון. במקום השני ניצבת עיר החוף המקסיקנית פלאיה דל כרמן (Playa del Carmen) ובמקום השלישי - סינגפור.

אגב, בסינגפור מחיר הבירה יקר יחסית, ועומד על 22 שקלים לפיינט. עם זאת, הדירוג הכללי שלה גבוה בזכות הביטחון הרב השורר בה והמספר הגדול של ברים ומועדונים (155). לעומתה, בפלאיה דל כרמן מחיר הלינה הממוצע עומד על 133 שקלים בלבד לשני לילות ומחיר פיינט בירה - 4.8 שקלים בלבד.

יש בה את חיי הלילה הכי טובים בעולם. בלייניות בבלגרד

סינגפור דורגה כעיר מס' 2 בין ערי המסיבות הטובות

ביירות מקדימה את תל אביב

במקום הרביעי ניצבת העיר הרוסית סנט פטרסבורג, שנוהגת לחגוג מדי ערב, אך בעיקר בסופי שבוע, ובה סצנת תרבות שוקקת. גם הלינה זולה יחסית ובעיר פועלים 195 ברים ומועדונים.

נתונים מעניינים נוספים שעולים מהסקר כוללים את לאס וגאס (מקום 20 בדירוג הכללי אך במקום הראשון בארצות הברית), ניו יורק במקום ה-22 וביירות, שכנתינו בלבנון - שהקדימה את תל אביב ועומדת במקום ה-ה-25.

תל אביב עצמה הגיעה למקום ה-35 (מתוך 36 ערים שדורגו). כאן, נראה כי המחירים הכריעו את הכף לרעת העיר, עם תעריף של 1,138 שקלים ללינת שני לילות, מחיר של שלושה שקלים לנסיעה של קילומטר במונית, 44 שקלים לארוחה ממוצעת במקדונלד, ו-26 שקלים לפיינט בירה. על פי הסקר, בעיר פועלים 115 ברים ומועדונים, וכפי שכולנו יודעים היטב - אין בה קזינו.

חוף ביירות, לבנון. ShutterStock
השכנה מצפון מקדימה את תל אביב. העיר ביירות/ShutterStock

מסתבר שגם בסנט פטרסבורג לא רע

10 ערי המסיבות הטובות בעולם

1. בלגרד, סרביה
2. פלאיה דל כרמן, מקסיקו
3. סינגפור
4. סנט פטרסבורג, רוסיה
5. קאבו סן לוקאס, מקסיקו
6. טוקיו, יפן
7. סיאול, דרום קוריאה
8. איסטנבול, טורקיה
9. בנגקוק, תאילנד
10. בואנוס איירס, ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully