וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישנה על רצפת המטוס - ועוררה אלפי תגובות גולשים בעולם

יש מי שאפילו נגעלים לדרוך עליה יחפים, אבל תמונה שהועלתה לרשת מתעדת נוסעת שממש ישנה על רצפת המטוס. התצלום עורר אינספור תגובות, וגם לא מעט בדיחות

יש מי שמבצעים שכיבות סמיכה במעברים ויש מי שחולצים נעליים ועושים בבהונותיהם שימוש כדי להפעיל את מערכות הבידור במטוס (מוזר, אבל אמיתי). אכן, נראה שלא כולם מודעים היטב לכללי ההתנהגות המקובלים בזמן טיסה. והדבר נכון גם בכל הקשור לשינה במהלך הטיסה.

אל חשבון האינסטגרם הפופולרי Passenger Shaming, המתעד מעשים בלתי ראויים של נוסעים מהלך טיסות, הועלתה תמונה של נוסעת (ככל הנראה) חסרת מודעות לחלוטין למעשיה (כמו רבים מבין אלו המתועדים בחשבון זה). בתמונה, שהועלתה לפני מספר ימים, נראה גבר ישן על שורת מושבים, כאשר מתחתיו, על רצפת המטוס, משתרעת האישה בתנוחת שינה. לא צוין באיזו חברת תעופה טסו השניים ומה היה יעד הטיסה.

הכיתוב שליווה את התמונה הכריז: "שאלה: האם הייתם מוכנים לשכב על רצפת המטוס?". ועוד נכתב, בציניות כמובן, כי הבחור עצמו, שישן על המושבים עצמם, נהג באצילות של ממש כלפי האישה. כך או אחרת, מישהו העיר כי "לפחות הם לא השתלטו על המעבר עצמו".

אתר Insider מדווח כי מאז שהתפרסמה, זכתה התמונה לאלפי תגובות, ורובן כלל לא היו משועשעות. רוב התגובות הביעו סלידה ניכרת מסידור השינה הייחודי של צמד הנוסעים. הסיבה היא כמובן העובדה שרצפת המטוס היא לא בדיוק המשטח הכי היגייני שניתן לחשוב עליו. זה המקום שבו אינספור בני אדם דורכים עליו - יחפים או עם נעליים מלוכלכות - וגם מקום שעליו נשפכים נוזלים ומזון.

"רק תחשבו על זה שהפרצוף שלה צמוד למקום שבו אנשים יחפים דרכו, וגם הניחו בו חיתולים מלוכלכים", כתב אחד הגולשים.

ויש גם מי שנתפס ישן ככה במטוס

"אפילו יחפה לא הייתי דורכת על הרצפה במטוס"

בין התגובות היותר מתחכמות ניתן למצוא פנינים כגון: "זה בטח יותר נקי מהמושבים עצמם", "דרך מצוינת לעזוב את לאס וגאס", "אני אפילו נגעלת לשים את כפות רגליי עם הרצפה במטוס. אפילו עם גרביים", ועוד ועוד.

עם זאת, היו מגיבים שהפגינו קצת יותר חמלה כלפי צמד הנוסעים. "זמנים נואשים דורשים אמצעים נואשים", כתב מישהו. "מעולם לא ישנתי על רצפת מטוס, אבל בהחלט מצאתי את עצמי ישן על רצפת נמל תעופה". מישהו אחר כתב: "בטיסות הארוכות האלו, שיכולות להימשך גם 14 שעות, אתה מוצא את עצמך עושה דברים שלא חשבתם שתעשה. וגולש אחר העיר: "כבר הייתי במצב הזה, אבל עם שמיכה מתחתיי. מה שכן, יותר מכל אני מתרשם ממרווח הרגליים הגדול של המטוס הזה".

כך או אחרת, נראה שאם אתם ממש עייפים בטיסה, יש דרכים אלגנטיות יותר לישון. מושב ראוי וכרית צוואר טובה יעשו את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully