וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של מחבקי העצים? החופשה שכוללת חיבוק פרות

חוות אירוח בארה"ב מציעה לאורחיה סשן שכולל התכרבלות, חיבוקים ואפילו משחקים עם פרות. וכל זאת, במחיר של 75 דולרים לשעה. "פרות הן כיפיות", אומרת בעלת החווה"

בעלי חיות מחמד מודעים היטב לאפקט המרגיע של בילוי זמן איכות וליטוף הכלב או החתול. אבל יש מי שלוקחים את העניין הזה צעד אחד קדימה.

הלוחש לחיות: המלאך שמציל את בעלי החיים אחרי שכולם כבר התייאשו

חוות האירוח מאונטיין לייק פארם (Mountain Horse Farm), הממוקמת באזור אגמי פינגר (Finger Lakes) שבמדינת ניו יורק, מספקת חוויית אירוח שונה בהחלט: מעבר ללינת גלמפינג (קמפינג יוקרתי) וארוחות בוקר מצוינות, החלו להציע כאן גם התכרבלות וחיבוקים עם... פרות.

סוזאן וולרס, בעלת חוות האירוח, מספרת כי מזה זמן רב הם מציעה לאורחיה מפגש בלתי אמצעי עם הסוסים המתגוררים בחוותה הענקית. עם זאת, רק לאחר שטיילה בהולנד, שם נולדה, החליטה להוסיף למשוואה גם פרות. "הגענו לחווה הולנדית ובה הכרנו את הנושא של התכרבלות עם פרות. באותו רגע הבנו שזו תהיה תוספת ראויה למה שאנו מציעים בחווה שלנו", היא מספרת.

בוני ובלה מחליטות על עצמן

אתר Insider מדווח כי לפני כשנה, הביאה וולרס לחוותה שתי פרות, בוני ובלה, והציגה אותן לאורחיה. בעבור 75 דולרים לשעה (כ-260 שקלים), יכולים האורחים לבלות זמן איכות בחברת הפרות. בעוד שהפרות לעתים רובצות במנוחה ומתמסרות לחיבוקים, הרי שלעתים הן מעדיפות להתרוצץ ואף לשחק עם האורחים.

"בחירה וכבוד הן מילות המפתח", מוסיפה וולרס. "כאשר אתה מבלה עמן זמן, אתה חודר למרחב שלהן. הן יכולות, בדיוק כמוך, לבחור שלא לשתף פעולה. וכאשר הקשר הזה נוצר, נוצר הקסם, מאחר שהוא נובע מרצון הדדי. כל ההבדל נעוץ בכך שאנו מעניקים להן את החופש לבחור".

"פרות הן כיפיות"

עוד היא מוסיפה כי אורחים רבים מציינים כי מעבר לאינטראקציה עם הפרות, הם חשים מודעות רבה לעצמם, והופכים להיות קשובים יותר. נוסף על כך: רבים מגלים במהרה עד כמה יכולות הפרות להיות חכמות, משעשעות ואף להוטות אחר משחקים הדדיים. "אורחינו מופתעים לגלות עד כמה פרות הן כיפיות. הן אפילו מגיבות כאשר קוראים להן בשמותיהן".

חוות האירוח האמריקנית מציעה את "חווית הפרות" (Cow Experience) פעם או פעמיים ביום בלבד, שלושה או ארבעה ימים בשבוע. זאת, בתקופה שבין תחילת חודש מאי לסוף אוקטובר. הסשנים מוגבלים לעד ארבעה אנשים בכל פעם. החוויה אינה מיועדת לילדים מתחת לגיל 12. את הסשנים ניתן להזמין מראש באתר החווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully