וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען, אבל מה עוד: דברים שאנשים שוכחים לקחת לחופשה

מסתבר שרבים מאיתנו שוכחים לארוז מטעני טלפון, משחת שיניים, בגדי ים ושאר פריטים שממש קשה להסתדר בלעדיהם בחופשה. לקרוא, לגזור ולשמור

נוסע מזוודה שדה תעופה טרמינל. Shutterstock, ShutterStock
מבאס לגלות שלא ארזתם מה שבדיוק אתם צריכים/ShutterStock, Shutterstock

גם אם אתם אורזים הרבה לפני מועד היציאה לחופשה (ולא רק בחצי השעה שלפני היציאה לנמל התעופה), זה לא אומר שאתם מחוסנים מפני שכחה.

ואז, במיוחד אם מדובר בפריט חיוני, כמו קרם הגנה בדרך לחופשת בטן-גב ביעד שמשי, אתם כבר מבינים שאין דרך חזרה וצריך לשלוף את הארנק בשדה התעופה, או כבר ביעד עצמו.

אתר Travel and Leisure מדווח כי בבדיקה שנערכה בעבר באפליקציית המסחר המקוון אמזון, נחשפים ממדי ההזמנות האדירים של פריטים רבים שנוטים להישכח מאיתנו - למרות שקשה לעתים לעבור יום שלהם בלעדיהם. באתר הורכבה רשימה של הפריטים שרבים שוכחים לארוז בדרך לחופשה.

מטעני טלפונים

יכול להיות שאפילו זכרתם לקחת אותם איתכם, אבל זה לא מבטיח שהם אכן יגיעו אתכם ליעד, וזאת בשל העובדה שרבים פשוט נוטים לשכוח אותם בשקעי החשמל הפזורים בנמלי תעופה. באופן טבעי, הם גם נוטים להישכח במקומות אחרים במהלך החופשה. כך או אחרת, מטעני טלפונים הם אביזרי הנסיעות שרשמו הכי הרבה הזמנות באפליקציית אמזון. ולידע כללי: כ-60 אחוזים מהם היו מיועדים לטלפונים של אפל, בעוד שכ-40 אחוזים - למכשירי אנדרואיד.

כמובן, רכישת מטען חדש בכל טיול וטיול אינה עניין זול, לכן מעבר לעצה הברורה מאליה לזכור לקחת עמכם את המטען, טוב תעשו אם תהיה אתכם תמיד סוללת גיבוי, ובכך תוכלו לוותר על חיפוש שקעים מזדמנים.

אייפון 7 בטעינה. ShutterStock
אביזרי הנסיעות שנשכח הכי הרבה. מטען לאייפון/ShutterStock

מטען למצלמה

מפתיע, אבל מסתבר שמצלמת ה-DSLR שלכם לא שווה הרבה בלי המטען שלה... אז כן, בהחלט שימו לב לא להשאיר אותה מאחור כאשר אתם אורזים את המצלמה שלכם.

לך תמצא מטען למצלמה שלך בחו"ל

משחת שיניים

כדאי לדעת כי בדלפקי הקבלה במלונות מסוימים, יוכלו לספק לכם בעתות חירום שפופרת קטנה של משחת שיניים, אבל זהו בהחלט לא פתרון אמיתי. נכון, הוראות הביטחון בדבר העלאת נוזלים בתיקי היד למטוס יכולים להיות כאב ראש לא קטן, לכן אם אתם אוהבים להיות צמודים למשחת השיניים שלכם, הצטיידו בשפופרת קטנה, המיועד למטיילים. כך גם באשר לקרם הגנה, שמפו ומרכך.

מומלץ אף לאגד אותם יחדיו בתיק קטן בבית, ופשוט לקחת אותו כמו שהוא, כאשר יוצאים לחופשה. ויש גם טיילים חסכניים במיוחד, שמצטיידים בשפופרות רב-פעמיות, וממלאים אותם בכל פעם מחדש.

אישה מצחצחת שיניים. ShutterStock
הצטיידו בשפופרת קטנה. משחת שיניים/ShutterStock

בגדי ים

כמה מבאס להגיע לבית המלון, להתכונן לרדת לבריכת השחייה - ולגלות ששכחתם את בגד הים שלכם בבית? מסתבר שזה קורה לעתים קרובות, ולכן מומלץ להכניס את בגד הים למקום טוב בראש רשימת האריזה שלכם.

אישה בחופשה על החוף הים. ShutterStock
מבאס להגיע למלון בלעדיו. בגד ים/ShutterStock

מברשות שיער ומסרקים

פריטי טיפוח נוספים שנוטים להישכח מאחור הם מברשות שיער ומסרקים. וחבל, כי גם בחופשה פרועה, אתם לא באמת רוצים להיראות בציבור עם שיער פרוע.

אישה מחזיקה מסרק מלא בשיערות. ShutterStock
שנוטים להישכח מאחור. מברשות שיער ומסרקים/ShutterStock

ומה אתם הכי שוכחים לקחת לחופשה? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully