וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה שמימית: משפחה מצאה את עצמה בטיסת דראג קווינס

אבא, אמא ושני ילדיהם עלו לטיסה מלונדון לניו יורק, וגילו שמדובר ב"טיסת גאווה" ססגונית ומפתיעה במיוחד, שכללה ריקודים ושירים בקולי-קולות. "הילדים נהנו מכל רגע", מספרת האם

משפחה עלתה על טיסת הגאווה של וירג'ן אטלנטיק/Virgin Atlantic

משפחה בריטית ממוצעת - אבא, אמא ושני ילדיהם - מצאו את עצמם בשבוע שעבר, בטיסה מאוד לא שגרתית של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic). המשפחה נקלעה אל "טיסת גאווה" להט"בית, שעשתה את דרכה מלונדון לניו יורק. וכך, במשך שעות ארוכות, הם היו מוקפים בעשרות מלכות דראג צוהלות, שהרימו במהלך המסע הארוך ביצועים מדליקים במיוחד של שירים ידועים. באופן זה, לבני המשפחה, קרי, שון קאלום (4) וקודי (בן שנה) פאוול, לא נותר אלא ליהנות מכל רגע.

לפזז במעבר עם מלכות הדראג

טיסה יוצאת דופן זו אף תועדה בקליפ, שבו נראים הילדים מפזזים בכיסאותיהם לצלילי Born This Way של ליידי גאגא, בעוד מלכות דראג לבושות באדום בוהק רוקדות בין מעברי המושבים.

הדיילי מייל מדווח כי בני המשפחה הזמינו את הכרטיסים לטיסה זו מבלי להתכוון לכך. על אף שהטיסה היתה גדושה גם בסלבס, עיתונאים ואנשי תעשיית הבידור, הרי שלא היתה מניעה להזמין עליה מקום גם בעבור מי שאינו שייך לתעשיית הבידור.

"הזמנו את הטיסה כבר בחודש ספטמבר 2018", מספר האב, שון. "בחודש אוקטובר, התקשרו אליה מחברת התעופה, ועדכנו אותנו שטיסה זו תהפוך ל'טיסת הגאווה'. הם שאלו אותנו אם אנו מעוניינים לשנות את ההזמנה שלנו ולעלות על טיסה אחרת, במועד אחר. אך מאחר שהחופשה שלנו היתה מתוכננת, העדפנו שלא לשנות תאריכים. אז פשוט הלכנו על זה".

בדיעבד, מודים בני המשפחה שטוב עשו שלא שינו את טיסתם. "זה היה מצוין! הילדים נהנו מאוד, ושמונה שעות הטיסה חלפו במהרה", מוסיפה קרי. "קיבלנו כל מיני הפתעות והסלבס שסביבנו קשקשו איתנו והצטלמו איתנו".

מעניין לגלות כי הטיסה עצמה, שעליה היו 284 נוסעים, כונתה טיסה VS69. זאת כמחווה לנקודת ציון היסטורית של המאבק הלהט"בי. מדובר ב"מהומות סטונוול" - עימותים אלימים שהתרחשו בסוף חודש יוני 1969, בין הומואים וטרנסג'נדרים למשטרת ניו יורק. יש לציין כל כרטיסי הטיסה נמכרו בתוך 24 שעות מרגע שהוצעו למכירה.

עוד באותו נושא

זוג הומואים הופרדו במטוס כדי שזוג סטרייטים יוכלו לשבת יחד

לכתבה המלאה

קרי פאוול וילדיה עולים לטיסה

עוד ממשתתפי טיסת הגאווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully