וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר אירופה תפעיל קו טיסות ישיר למאלגה שבספרד

חברת התעופה, שכבר טסה בין תל אביב למדריד, תפעיל קו ישיר גם למאלגה שבדרום ספרד, אבל רק באפריל בשנה הבאה. בינתיים היא מציעה מחיר של החל מ-299 דולר ללא מזוודה וטיסות קונקשן לדרום אמריקה

פלאזה דה טורוס דה רונדה מלאגה בספרד. Shutterstock, ShutterStock
יופי של יעד, אבל רק מהאביב בשנה הבאה. מאלגה/ShutterStock, Shutterstock

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה הודיעה היום (ב') על פתיחת קו חדש וישיר מישראל למאלגה החל מה-2 באפריל 2020. הקו יופעל פעמיים בשבוע בימים שלישי וחמישי במטוסי בואינג 737-800 במחלקת תיירים בלבד. מחיר כרטיס טיסה החל מ-299 דולרים ללא מזוודה ו-359 דולרים כולל מזוודה.

אייר אירופה נכנסה לפעילות בישראל לפני כארבע שנים, כשהשיקה את הקו למדריד ומאז שילשה את כמות הטיסות מישראל. הקו למדריד פועל שלוש פעמים בשבוע וכיום החברה מפעילה 10 טיסות שבועיות במטוסי דרימליינר.

מאלגה אחת מערי הנמל היפות באירופה שוכנת בדרום ספרד ומתהדרת ב-14 ק"מ של חופים מדהימים. מאלגה היא עיר הולדתו של אחד מגדולי האמנים הספרדים, פבלו פיקאסו, והיא גם עיר תרבות עם שפע של מוזיאונים, אתרים היסטוריים, טיולי טבע, אוכל משובח וחיי לילה סוערים. היעד מהווה בסיס טוב ליציאת טיולים לאורך 200 ק"מ של חופי הים של קוסטה דל סול והיכרות עם אנדלוסיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרחיבה את הפעילות מישראל לספרד. אייר אירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, בימים אלו משיקה אייר אירופה קווי תעופה חדשים למרכז ודרום אמריקה: איגואסו בארגנטינה, החל מחודש אוגוסט. מחיר כרטיס טיסה מתל אביב דרך מדריד יעלה החל מ-812 דולרים ומתחילת יוני החברה החלה לטוס לפנמה סיטי. מחיר כרטיס טיסה החל מ-1,125 דולרים, ולמדג'ין בקולומביה המחיר מתל אביב החל מ-1,019 דולרים כולל מיסים וכבודה.

אייר אירופה משרתת מעל ל-50 יעדים בעולם, ביניהם בואנוס איירס, לימה, סאו פאולו, מונטוידיאו, קנקון, הוואנה ועוד מרכז אמריקה, ארה"ב וספרד.

שוקי פישלר מנהל מכירות ישראל של טל תעופה נציגת אייר אירופה בישראל מסר:" אנו גאים מאוד בפעילות של אייר אירופה בישראל ובעובדה על ההחלטה לפתוח קו ישיר חדש למאלגה. נמשיך לספק לנוסע הישראלי איכות במחירים חסרי תקדים ועכשיו גם חיבורים ליעדים חדשים. פתיחת קו תעופה חדש למאלגה שבספרד הוא עוד סימן לאמון שהחברה נותנת בציבור הישראלי וצעד משמעותי כחברה מובילה לספרד ואמריקה הלטינית".

עוד באותו נושא

נפתח השביל המפחיד בעולם - במאלגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully