וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנים של אושר: הזוג שעזב את הכל ויצא לטייל בעולם

28.8.2016 / 0:06

הם גרים אולי במדינה היפה בעולם, אבל ברט סווידן וביאנקה ברונשווילר מניו זילנד החליטו לעזוב הכל ולהתחיל לסמן "וי" על העולם. את החוויות שלהם הם מעלים לאתר ולחשבון האינסטגרם שלהם, וגורמים לנו לקנא ולארוז תיק. ומה איתכם?

הם אמנם חיים באחת המדינות היפות בעולם, ניו זילנד, אבל כפי שהם כותבים באתר שלהם: "ניו זילנד אכן מדהימה, הבעיה היא שהיא מרוחקת משאר העולם". אז לפני כחמש שנים החליטו ברט סווידן (Brett Sweden) וביאנקה ברונשווילר (Bianca Brunschwiler) לחסוך ולעבור ללונדון, שם ערכו מחקר קטן ורשימת יעדים שהיו רוצים להגיע אליהם ויצאו לדרך.


עוד זוגות שמוציאים לנו את הלשון במסעות שלהם:
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים
צפו: האם זה הזוג הכי סקסי שמטייל בעולם? כנראה שכן
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם
עם ביקיני ומצלמה: הזוג שגורם לכולנו לקנא עושה זאת שוב


מזה מספר שנים הזוג היפה הזה מסתובב ברחבי תבל ומעלה לאינטרנט צילומים מטריפים שלהם שמוציאים את העיניים מקנאה, ולמרות שכבר שמענו על זוגות כאלו, המיוחד אצל השניים הוא שהם נותנים טיפים כיצד לחסוך ולתכנן את הטיול שלכם בעולם.

הם כבר סימנו וי על רוב אירופה, בין היתר על יוון, איטליה, גרמניה, פורטוגל, בולגריה, דנמרק, טורקיה, קרואטיה ועוד, והיו גם במרכז אמריקה בהונדורס, מקסיקו, בליז, קובה וגואטמאלה, ואפילו ביקרו בשתי מדינות באפריקה - מרוקו ומצרים. למרות שהיו אצל השכנים שלנו, לישראל טרם הגיעו. מי יודע, אולי בעתיד.

בינתיים, הם הקימו אתר משלהם בשם "Kiwis Off Course" ("ניו זילנדים מחוץ למסלול") שבו הם מעלים גלריות ממסעותיהם בעולם, כמו גם את רשמיהם, ואף יצרו חשבון אינסטגרם שבו מיטב הצילומים הזוגיים שלהם וגם אישיים, ואפילו בעירום.

כרגע, אחרי כמעט ארבע שנים של טיול בעולם, הם חופשים בניקרגואה ומתכננים לעבור דרומה, אל דרום אמריקה. בשנה הבאה הם מתכננים לחזור לניו זילנד ולהתארגן שם לפני שהם יוצאים לחרוש את היבשת הבאה שלהם - אסיה.

הנה כמה מהצילומים הנהדרים של ביאנקה וברט, שעושים חשק לקום ולצאת לנגוס בעולם. אזהרת אסקפיזם מצורפת לכתבה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully