וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה נדירה ב-Airbnb: לבלות את הלילה בלובר, לבד

Airbnb מציעה חוויה של פעם בחיים: שני זוכים מאושרים יוזמנו לבלות את הלילה במוזיאון המפורסם בעולם. בתוכנית: דרינק מול המונה ליזה, ארוחת מלכים לצד "ונוס ממילו" וגם קונצרט אינטימי במקום שבו התפנק גם נפוליאון. ועוד לא דיברנו חדר השינה

Airbnb מציעה ללון בלובר. אתר רשמי
Airbnb מציעה ללון בלובר/אתר רשמי

שיתוף פעולה יוצא דופן בין Airbnb לבין מוזיאון הלובר בפריז, יאפשר לצמד זוכים מאושרים להעביר את הלילה באחד המוזאונים הגדולים והמפורסמים בעולם. בתאריך 30 באפריל, יוכרזו שני הזוכים, שיוכלו לחוות את הלובר כאשר אחרוני המבקרים עוזבים אותו, והלילה יורד. הלינה עצמה תיערך תחת דגם מוקטן של פירמידת הזכוכית שמעל המוזיאון, שהפכה לאייקון פריזאי מוכר.

מגזין פורבס מדווח כי שיתוף פעולה זה מהווה חלק ממיזם "לילה ב" ("Night At") של Airbnb. מדובר בסדרה של חוויות חד-פעמיות, מהסוג של "פעם בחיים", שמזמינות לינה באתרים מפתיעים ומיוחדים במקומות שונים בעולם. כך למשל הוצעה בעבר לינה בטירתו של דרקולה, בבית לגו ענקי וגם במבנה אקווריום המאכלס כרישים.

"פריז היא אחת הערים האטרקטיביות בעולם, והלובר הוא המוזיאון האהוב בעיר", אומר עמנואל מאריל, מנכ"ל שלוחת פריז של חברת Airbnb. "אנו כה נרגשים לשתף פעולה עם המוזיאון, ולהציע חוויה ייחודית ומלהיבה, שתגרום למבקרים לגלות מחדש את המוזיאון, בדרך חדשה ומקורית".

Airbnb מציעה ללון בלובר. אתר רשמי
להעביר את הלילה באחד המוזאונים המפורסמים בעולם. הלובר/אתר רשמי
Airbnb מציעה ללון בלובר. אתר רשמי
הלינה במסגרת סדרה של חוויות חד-פעמיות. הלובר/אתר רשמי

להתפנק כמו ביונסה

כדאי לדעת כי לפני שהזוכים ישקעו בשנת הלילה שלהם, הם יוזמנו לסיור ערב בהתאמה אישית, בין אולמות ומוצגי המוזיאון. הסיור יודרך על ידי מומחה להיסטוריה של האמנות, ויפגיש את השניים עם יצירות מוכרות של המוזיאון, בראשם כמובן המונה ליזה.

אגב, סיור אישי דומה נערך בעבר לסבלס כגון ביונסה, הראפר ג'יי זי והזוג מישל וברק אובמה.
לצד זאת, יוצעו כמובן פעילויות והפתעות נוספות. כך למשל, לגימת דרינק איכותי על ספה פריזאית יוקרתית שתוצב מול המונה ליזה, בעוד מוזיקה צרפתית מקורית מושמעת על פטפון עם תקליטי ויניל.
לעומת זאת, אל מול הפסל ההלניסטי העתיק "ונוס ממילו", ייערך משתה מרשים, בחדר אוכל זמני שיוקם במיוחד לצורך האירוע. לקינוח, ייערך קונצרט אקוסטי אינטימי במתחם המגורים הראוותני ששימש את נפוליאון השלישי.

"אנו מודעים לעובדה כי אנשים רבים ירצו לשוטט לבדם במוזיאון הלובר בשעות הלילה, ואנו רוצים שהחוויה הזו תהיה עבורם רבת קסם ובלתי נשכחת", אומרת אן-לור ביאטריס, סגנית מנהל המוזיאון. "באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת Airbnb, אנו מקווים לעודד מבקרים נוספים להגיע אלינו ולגלות עד כמה נגישות ומופלאות יכולות להיות יצירות אמנות".

כדאי לדעת כי הלובר נפתח לקהל בשנת 1793, בימי המהפכה הצרפתית. כיום הוא מאכלס למעלה מ-35,000 יצירות אמנות, שחלקן כידוע זכו לפרסום בינלאומי. בשנת 2018, פקדו את המוזיאון 10.2 מיליון מבקרים, מה שהפך אותו למוזיאון בעל מספר המבקרים הגדול ביותר בעולם.

עוד באותו נושא

ת"א וירושלים בין 10 הערים הכי יקרות בעולם לשכירת דירה ב-Airbnb

לכתבה המלאה
Airbnb מציעה ללון בלובר. אתר רשמי
הזוכים יקבלו סיור מודרך על ידי מומחה להיסטוריה של האמנות/אתר רשמי
Airbnb מציעה ללון בלובר. אתר רשמי
בלובר מקווים "לעודד מבקרים נוספים להגיע אלינו"/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • לובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully