וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזארי: נחשף פסל עתיק של גבר מבצע מין אוראלי בעצמו בקלן שבגרמניה

26.4.2019 / 1:09

פוסט שהעלה אורח תמים בטוויטר חשף פסל סקסיסטי במיוחד שמסתתר מאחורי פסל גדול יותר. מסתבר שהוא נבנה לפני 600 שנה, וההסבר שלו די עמום

צילום: מתוך הפייסבוק של ABC7 Sarasota, עריכה: תומר לוי

פסל גרמני של גבר שמבצע מין אוראלי - בעצמו הפך לויראלי במיוחד בשבועות האחרונים, אחרי שעובר אורח תמים בקלן שבגרמניה העלה אותו לטוויטר בפוסט שקיבל מעל 40 אלף לייקים. מסתבר שהפסל הזה מסתתר מאחורי פסל גדול יותר ונבנה אי שם בשנת 1410. בפוסט שעלה לטוויטר נכתב: "על החומות בקלן, מוסתר מאחורי פסל גדול יותר של הארכיבישוף קונראד וון הוצ'סטאדן, ישנה חריטה של גבר מבצע מין אוראלי עם עצמו. אף אחד לא יודע למה באמת הוא שם".

עוד בנושא
תעלומת הפסל המפורסם במצרים: האם נמצאה מתחתיו דלת מסתורית?
יותר הגיוני שתמותו אם תשתו את זה: "שיקוי חיי נצח" נמצא בקבר עתיק בסין
ארכיאולוגים חשפו מנהרה סודית ל"עולם התחתון" מתחת לפירמידה מקסיקנית עתיקה

פסל אוראלי. אתר רשמי
הפסל המדובר/אתר רשמי

אולריך קרינגס, לשעבר האפוטרופוס של העיר, טוען שההיסטוריה מאחורי הפסל הזה לא כזו מסובכת כמו שאנשים יכולים לחשוב ומאמין שזה בסך הכל היה מוטיב מרכזי בימי הביניים. הוא אמר: "עם הפסל הבוטה הזה הם רוצים להראות שלא ממש אכפת להם מהמוראל ומהסדר הציבורי של הרשות".

על פי התקשורת המקומית, הפסל הבוטה הזה קיבל את האישור של הרשות המקומית בתנאי שהוא יהיה די מוסתר על בניין גבוה, בפינה חשוכה, או מתחת לפסל גדול יותר. ברברה וורנר, שעובדת בשימור עתיקות בקתדרלה של קלן כינתה זאת "פרובוקציה מצחיקה" והוסיפה שפסל כזה לא אמור להפריע יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully