וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום גרמניה איירליינס: ריינאייר פותחת קו מתל אביב לברלין

חברת הלואוקוסט הגדולה, שמפעילה לא מעט קווים בין ישראל ואירופה, נכנסת לחלל שהותירה גרמניה איירליינס שהודיעה לאחרונה על חידלון פרעון, ותפעיל מאוקטובר טיסה יומית לבירת גרמניה. המחיר להשקה: החל מ-48 אירו לכיוון

ריינאייר. ShutterStock
מילאה את הוואקום של גרמניה איירליינס די מהר. ריינאייר/ShutterStock

הוואקום שהשאירה גרמניה איירליינס, שהודיעה לפני מספר שבועות על פשיטת רגל והפסקת טיסותיה לתל אביב, ביניהן מברלין, לא נשאר ללא מענה זמן מה, והנה מודיעה ריינאייר, חברת הלואוקוסט הגדולה, שכבר טסה לישראל, על פתיחת קו לבירת גרמניה.

חברת התעופה האירית רוצה להעמיק את פעילותה בגרמניה, בעיקר בברלין, כך לפי אתר ה"ברלינר מורגנפוסט", והודיעה על כך באמצעות סמנכ"ל השיווק שלה, קני ג'ייקובס, ביריד התיירות הבינלאומי (ITB) שהתקיים בשבוע האחרון בברלין.

החל מסוף אוקטובר יתווספו 12 קווים חדשים שאליהם תטוס החברה מברלין, ביניהם גם טיסה יומית מתל אביב ואליה (משדה התעופה "טגל", שאליו טסה גם איזיג'ט מישראל). בנוסף לתל אביב, החברה תטוס גם למילאנו (מלפסנה), טאלין, בירת אסטוניה ובאניה לוקה שבבסוניה הרצגובינה. בסך הכל יהיו לריינאייר 59 קווי קונקשן מברלין ואליה. בכוונתה של החברה להגדיל את מספר הנוסעים בטיסותיה אל ברלין וממנה ל-5.9 מיליון איש.

לעת עתה, רק אל על ואיזיג'ט מפעילות מתל אביב קווי תעופה ישירים לברלין, לאחר שגרמניה איירליינס, שהפעילה ארבעה קווים לגרמניה מישראל, אחד מהם לשדה התעופה "טגל" שבברלין, הודיעה בחודש האחרון על כוונתה להגיש בקשת לחידלון פרעון. מחירי הטיסות של שתי החברות הפעילות בקו האמירו לאחר הודעתה של גרמניה איירליינס, אולם עתה ייאלצו ככל הנראה להורידם לאחר שריינאייר הודיעה שמחיר כיוון בין תל אביב וברלין יחל מ-החל מ-48 אירו לכיוון.

ריינאייר מפעילה כרגע שני קווי תעופה בין תל אביב לבאדן-באדן וממינגן, אולם מפעילה קווים עונתיים (בעיקר בסתיו/חורף) משדה התעופה בעובדה לברלין, ברמן, דיסלדורף, פרנקפורט ובאדן-באדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully