וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הודו: עם מי הכי זול לטוס - אל על, אייר אינדיה או ארקיע?

ארקיע הודיעה בשבוע שעבר על פתיחת קו לגואה וקוצ'ין בספטמבר, וזה אומר שיהיו לנו 3 מתחרות על הקו להודו. אז עם מי יהיה הכי משתלם לטוס למדינה שהישראלים כה אוהבים? הנה כל האפשרויות והחברה עם המחיר הכי זול

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

בווידאו: המטוס החדש של ארקיע, שיטוס להודו

כפי שפורסם בוואלה! בשבוע שעבר, ארקיע הודיעה על כוונתה לפתוח שני קווים ישירים ליעדים בהודו, גואה וקוצ'ין במדינת קרלה שבדרום הודו. פתיחת הקווים החדשים הופכת את הודו ליעד רלוונטי נוסף למשפחה הישראלית, כחלק מהטרנד של טיולי משפחות ליעדים רחוקים כמו תאילנד, זנזיבר וארצות הברית.

ארקיע תהיה החברה השלישית שתפעיל טיסות מישראל להודו, כשאת המונופול של אל על למדינה סדקה לפני כשנה אייר אינדיה שהחלה לטוס בין דלהי לתל אביב. אז נכון שאל על טסה למומביי וארקיע תטוס לגואה וקוצ'ין, אבל נשאלת השאלה - עם מי הכי משתלם לטוס?

אז ביקשנו מאתר טרווליסט - אתר השוואת מחירים בתיירות - לבדוק את מחירי הטיסות הזולים ביותר ליעדים הללו, נכון להיום, טרם כניסת המתחרה החדש.

• טיסה לא ישירה לגואה עולה החל מ- 692$ עם אל על ו-JET AIRWAYS (עצירה 1).
• טיסה לא ישירה לקוצ'ין עולה החל מ-595$ עם ארקיע וקטאר איירליינס (2 עצירות).
• טיסה ישירה למומביי עם אל על עולה החל מ-403$.
• טיסה ישירה לדלהי עם אייר אינדיה עולה החל מ600$.
• טיסה ישירה לגואה עם ארקיע תעלה החל מ-498$, לפי הפרסומים לעתיד, סביר להניח
שהמחיר יתייקר.
• טיסות פנימיות ממומביי לקוצי'ן: טיסה הלוך-חזור עולה החל מ-60$ ואורכת כשעה וחצי לכיוון,
ואילו נסיעה ברכבת אורכת כ-25 שעות.
• טיסות פנימיות ממומביי לגואה טיסה-הלוך חזור עולה החל מ-70$ ואורכת כשעה לכיוון, ואילו
נסיעה ברכבת אורכת 16 שעות.

- ולכן, כרגע המחיר המשתלם ביותר לטיסה ישירה להודו הוא עם אל על.

מגזין הודו אילוסטרציה. ShutterStock
3 חברות תעופה יתחרו ביניהן על היעד. הודו/ShutterStock

גידול של 13% בביקושים ליעדים הפופולריים בהודו

כידוע, מחירי הלינה והמחייה בהודו נחשבים לזולים מאוד. למשל בגואה ניתן למצוא חדר לשלושה לילות במלון שלושה כוכבים, הכולל בריכה בהחל מ-400 שקלים, והמצב משתפר לטיילנים של קוצ'ין - שם ניתן למצוא חדר במלון שלושה כוכבים, כולל ארוחת בוקר בהחל מ-250 שקלים ללילה.

בנוסף, בטרווליסט מדווחים על גידול של 13% בביקושים ליעדים הפופולריים בהודו בין 2018 ל-2017. הודו ממשיכה לעורר עניין אצל המטיילים התרמילאים, אך בשנים האחרונות היעד הולך ותופס תאוצה לקבוצות גילים נוספות ומשפחות. דרום הודו נחשב ליעד אטרקטיבי ומתוייר מאוד בעיקר בין אוקטובר למרץ, מאחר ובחודשי הקיץ האזור ידוע כמוכה מונסונים.

תמר גרזון, מנכ"לית אתר טרווליסט, הסיברה את העניין סביב הודו. "כל פתיחת קו חדש, פותחת את השוק לתחרות והורדת מחירים. ראינו זאת כבר בעבר עם פתיחת הקו של ארקיע לתאילנד ובכל חברת תעופה חדשה שנכנסת למערך הקווים האוירי היוצא מישראל, גם עם פתיחת הקווים הישירים של אל - על לאורלנדו, לאס וגאס וסן פרנסיסקו, אני בטוחה שנראה ירידת מחירים ומשפחות רבות שיבקרו גם ביעדים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully