וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע מצטרפת לתחרות על הודו: תטוס לגואה וקוצ'ין ב-249 דולר לכיוון

חברת התעופה הישראלית מצטרפת לאייר אינדיה ואל על בתחרות על הקו להודו, והחל מספטמבר תפעיל טיסות ישירות לגואה וקוצ'ין שבדרום המדינה. מדובר בטיסה שבועית לגואה ודו-שבועית לקוצ'ין, במחיר של החל מ-299 דולר ו-249 דולר בהתאמה

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

כשנה לאחר שהחלה להפעיל טיסות ישירות לבנגקוק ולהתחרות באל על על הקו לתאילנד, מכריזה היום (ב') ארקיע על פתיחת קו להודו ליעדים גואה וקוצ'ין שבמדינת קרלה. המחירים יחלו מ-249 דולר לכיוון (לקוצ'ין) ו-299 דולר לכיוון (לגואה). מחיר הכרטיס בארקיע יכלול כבודה ושירות מלא במהלך הטיסה.

הטיסות שיתחילו בחודש ספטמבר 2019 יתבצעו במטוסי ה-Airbus 321neoLR החדישים של ארקיע, ויארכו כ-7 שעות ויקצרו משמעותית את זמני הטיסה ליעדים לשני היעדים, שלהם תציע החברה טיולים מאורגנים וחבילות נופש בריזורטים מפנקים.

הטיסות יופעלו במתכונת שנתית (למעט חודשי הקיץ הישראלי - עונת המונסונים בהודו).
• לגואה תופעל טיסה שבועית בימי שלישי.
• לקוצ'ין שתי טיסות שבועיות בחודשים ספטמבר-אוקטובר, יציאות בימי שני ושישי. החל מ-27 באוקטובר יציאות ימי ראשון וחמישי.

כזכור, שוק הטיסות להודו נפרץ על ידי אייר אינדיה, שהחלה לטוס בין תל אביב לדלהי בחודש מרץ שעבר, לאחר שקיבלה אישור לטוס מעל ערב הסעודית, מה שהרתיח את אל על שמפעילה קו למומביי ונאלצת לעקוף את מדינות ערב באוויר, ולהאריך את משך הטיסה.

מטוסי ה-Airbus 321neoLR החדישים, שאותם קיבלה ארקיע בבכורה עולמית לפני מספר שבועות, כוללים 220 מושבי עור בנוחות מקסימלית. במטוס מותקנת מערכת אינטרנט חדישה המאפשרת גלישה ברשת וכן מערכת בידור המשדרת תכנים של חברת HOT למכשירים האישיים של הנוסע (Bring your own device).

גואה, הודו. ShutterStock
יעד מבוקש על ידי הישראלים. גואה/ShutterStock

"גואה וקוצ'ין - חלום של ישראלים משלל גווני הקשת"

קוצ'ין, השוכנת במדינת קרלה שבדרום הודו, מתאפיינת בנהרות ואגמים זרועי שושני מים סגולות, מפרצים, לגונות ודקלי הקוקוס לצד יערות ירוקי עד. נתיבי מים מקשרים בין רבים מכפריה, וחול זהוב מאפיין את חופיה. כל אלה מהווים תפאורה הולמת לבתי המלון, הריזורטים, וכפרי הנופש הרבים הממוקמים במדינה.

גואה נחשבת לאחד היעדים המתויירים ביותר בהודו, בין היתר בזכות אופייה המערבי והידידותי לתייר. חופיה בעלי השם, השזורים על שפת האוקיינוס ההודי, הריזורטים המפנקים, המסיבות והקולינריה הופכות את גואה ליעד אטרקטיבי לצעירים, מבוגרים ומשפחות.

לדברי מנכ"ל קבוצת ארקיע ניר דגן, "הודו, מדינת קרלה והיעדים שבחרנו לפתוח היו מזה שנים חלום של ישראלים משלל גווני הקשת התיירותית. שילוב של טבע, מסורת יהודית, חופים לבנים, מסיבות וחופש בריזורטים מפנקים. אנו גאים להפעיל את הדור החדיש ביותר של מטוסי הנוסעים לטובת לקוחותינו ולאפשר סוף סוף גישה ישירה ליעדים מועדפים ובמחירים שווים לכל נפש".

לדברי מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל עוז ברלוביץ: "הקווים החדשים הם חלק מהאסטרטגיה של ארקיע הבונה מוצרים מגוונים ומפתיעים לשוק הישראלי. מבדיקות שוק שערכנו עלה כי שני יעדים אלה אטרקטיביים במיוחד, ואנו מאמינים שהם יהיו אתרי נופש מבוקשים על מפת היעדים של התייר הישראלי. בנוסף לטיולים המאורגנים והנופשונים תציע ארקיע גם טיסות המשך למגוון יעדים במזרח".

  • עוד באותו נושא:
  • ארקיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully