וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע קיבלה בבכורה עולמית את המטוס החדש והנחשק ביותר

13.11.2018 / 20:00

חברת ארקיע קיבלה היום את המטוס הראשון בעולם מדגם A321neoLR של חברת איירבס, שיוכל לטוס לטווחים ארוכים באירופה. הדגם החדש הוא בעל צבר ההזמנות הגדול ביותר בקטגוריית המטוסים צרי הגוף של כל היצרנים, וייקרא על-שם אהוד מנור ז"ל

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

בטקס חגיגי שנערך הבוקר (ג') בהמבורג קיבלה ארקיע את מטוס ה- Airbus 321neo LR, הראשון מבין שלושה שיצטרפו לצי המטוסים של החברה בתקופה הקרובה.

זהו אירוע בעל משמעות גם עבור חברת איירבאס, שכן המטוס שהועבר הבוקר לידי ארקיע, הוא המטוס הראשון מדגם (LR - Long range), הדגם החדש בעל צבר ההזמנות הגדול ביותר בקטגוריית המטוסים צרי הגוף של כל היצרנים.

דגם A321neoLR הוא הגרסה החדישה ביותר של סדרת A321 הפופולרית של איירבאס וייחודו במנועיו החדישים, בנוחות המקסימאלית, ובטווח טיסה המאפשר לטוס עד 8 שעות ברציפות. המטוס החדש נקרא על שמו של הפזמונאי אהוד מנור ז"ל.

המטוס כולל 220 מושבים במחלקה אחת. במטוסים החדשים יוצעו לנוסעים שרותי אינטרנט רציף וחיבור לרשת. בנוסף, במטוסים החדשים מותקנת מערכת בידור חדישה, המשדרת תכנים של חברת HOT למכשירים האישיים של הנוסע (Bring your own device).

מטוס איירבאס Airbus 321neo LR ארקיע. איירבאס, מערכת וואלה! NEWS
ארקיע הראשונה שזוכה בו. ה-Airbus 321neo LR/מערכת וואלה! NEWS, איירבאס

להתראות ל-757

כאמור, בתקופה הקרובה יצטרפו לצי ארקיע שני מטוסים נוספים מסוג Airbus 321neo LR. מטוסים אלו יצטרפו לצי מטוסי הסילון מדגם אמבראייר ובעתיד תצטייד החברה במטוסי איירבס נוספים.

המטוסים החדשים יחליפו את מטוסי הבואינג 757 ששירתו את ארקיע ב 18 השנים האחרונות, והם יטוסו למגוון יעדים, חלקם יעדים אליהם טסה כיום ארקיע (ברצלונה, אמסטרדם, פריז, דבלין, נורבגיה, דנמרק, לונדון איי יוון, ויעדים פנים ארציים), וכן ליעדים חדשים ברחבי העולם.

מנכ"ל קבוצת ארקיע ניר דגן, אמר: "מדובר בציון דרך משמעותי שיאפשר לארקיע להציע לנוסעיה טיסות ליעדים קיימים וחדשים במטוסים מודרניים שהם המילה האחרונה בטכנולוגיה בעולם התעופה כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully