וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוז טראומטי: זוג תפס איש צוות עושה סקס במיטתם בחדר

"הייתי מבועתת. זו היתה חוויה מאוד לא נעימה", מספרת מארי ג'קסון, שהגיעה לשיט תענוגות עם בעלה - והופתעה לראות את אחד מאנשי הצוות מקיים יחסים עם אשה בחדר שלהם. אך אלו היו רק חלק מהצרות בקרוז הזה. ספינת האהבה, הגרסה הלא מצונזרת

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: אחת הספינות של נורוויג'ן קרוז - החברה שבכתבה

בני זוג ששהו על ספינת תענוגות בקרוז מפנק, נותרו המומים, לאחר שתפסו איש צוות מקיים יחסי מין בתאם.

בובי (64) ומארי (62) ג'קסון, השתתפו בקרוז של חברת השיט Norwegian מסינגפור לתאילנד. זמן קצר לאחר שעלו על הספינה, הם נאלצו להתמודד עם המראה של גבר עירום המקיים יחסי מין עם אישה שלא זוהתה.


עוד על קרוזים בוואלה! תיירות:
"כולם שוכבים עם כולם": וידויו של עובד בשיט תענוגות
מה באמת קרה בהפלגה הישראלית של ה''קרייזי קרוז''?
לשוט במטריקס: קרוז בספינה הכי מטורפת בעולם
מסע תענוגות - לכלא: היפהפיות שהבריחו קוקאין בשווי 30 מיליון דולר בקרוז


"הייתי מבועתת. חוויתי חוויה מאוד לא נעימה", סיפרה מארי. "הגבר והאישה קיימו יחסי מין על המיטה שבחדר המעוצב שלנו. מיד סגרתי את הדלת. יוג'ין, איש צוות שליווה אותנו, היה נוכח ומיד פנה לדווח על המקרה למנהל שלו. אנחנו לא אנשים חסודים, אבל זה באמת היה מגוחך".

בני הזוג, המתגוררים בצפון אירלנד, שילמו 8,600 דולר אוסטרלי ( 22,350 שקלים) בעבור קרוז של שבוע, והיה זה הקרוז הראשון שערכו מעולם. השיט נערך על האונייה Jewel, שעליה 2,376 נוסעים. אתר News.com מדווח כי החופשה החלה ברגל שמאל, בעת שהשניים נאלצו להמתין בשמש הקופחת שבנמל סינגפור, במשך כשעתיים וחצי, עד שעלו לספינה. "לאחר שכבר הגענו לספינה, מיד פנינו אל הבר, כדי לשתות משהו, כי כבר היינו מותשים מהתור ומהחום", הוסיף בובי. "כל מה שרצינו כעת היה להגיע אל החדר. כאשר הגענו לתא שלנו, המפתח האלקטרוני משום-מה לא פעל. רק בניסיון השלישי, הדלת נפתחה - והלסת שלנו כמעט נשמטה אל הרצפה".

מארי מוסיפה כי "הבחנתי בגבו של גבר על מיטתנו, פניו מופנים כלפינו. הוא היה עסוק בקיום יחסי מין עם מישהי. סגרתי כאמור את הדלת, ופניתי לחדר הצמוד, שם שהתה אחותי, עד שהצוות יסדיר את כל העניין. זו היתה טראומה, והייתי צריכה לשתות מים כדי להירגע".

שיט קרוז ספינת תענוגות נורוויג'ן ג'ול NORWEGIAN JEWEL. Shutterstock, ShutterStock
ספינת תענוגות Norwegian Jewel שבה אירוע המקרה/ShutterStock, Shutterstock

"הצעת פיצוי מעליבה"

בני הזוג פנו בתלונה למנהל האירוח הספינה, אך מאחר שכל התאים היו תפוסים, לא ניתן היה לספק להם תא חלופי. הם חזרו אל תאם וגילו כי למרות שהאישה עזבה, הגבר עדיין שם, ונראה מבויש בהחלט. שני אנשי צוות נוספים הגיעו וליוו אותו החוצה. "שאלתי אם ידוע מי האיש, וקיבלתי תשובה כי מדובר באחד העובדים", מספרת מארי.

עוד מוסיפים השניים כי זכו להצעה "מעליבה", כדבריהם, כאשר הוצע להם פיצוי של כ-470 שקלים, לרכישת שירותים או מוצרים בספינה.

הדברים רק הלכו והסתבכו בעת שיומיים לאחר מכן, חלתה מארי, ככל הנראה מווירוס במערכת העיכול, ובילתה את רוב זמנה בתאה. "דאגתי מאוד כי הייתי חולה, הרחק מביתי. רופא הספינה נתן לי עירוי וכדורי אנטיביוטיקה ואמר לי לא להיחשף לשמש".

לאחר שחזרו לביתם, שיגרו בני הזוג למטה חברת Norwegian תלונה רשמית. כפיצוי, כל אחד מהם קיבל זיכוי של 940 שקלים, עבור הקרוז הבא שלהם. מחברת Norwegian נמסר כי תיערך בדיקה מעמיקה של המקרה, ויינקטו צעדים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully