וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיט למבוגרים בלבד: תאי שינה חושניים ובבריכה לא חייבים בגדים

חברת הספנות "Desire Experience" הודיעה לפני כשנה על קרוז למבוגרים בלבד, וכבר מציעה שיט חדש באירופה שבו בריכה עם אזור ללא בגדים, מופעי בידור נועזים, חדרי משחק פרטיים ועוד. ספינת האהבה, הגרסה הלא מצונזרת

אתר רשמי

בשנה שעברה דיווחנו לכם על ספינת הפאר "אזמארה קווסט", שתצא לקרוז מיוחד בחודש ספטמבר השנה, שיעבור בחופי הים האדריאטי לאורך איטליה, סלובניה וקרואטיה, ובו האורחים יהיו פתורים מללבוש בגדים.


עוד על קרוזים בוואלה! תיירות:
"כולם שוכבים עם כולם": וידויו של עובד בשיט תענוגות
מה באמת קרה בהפלגה הישראלית של ה''קרייזי קרוז''?
לשוט במטריקס: קרוז בספינה הכי מטורפת בעולם
מסע תענוגות - לכלא: היפהפיות שהבריחו קוקאין בשווי 30 מיליון דולר בקרוז


בעקבות הביקוש הרב, הרכיבה חברת הספנות המקסיקנית "דיזייר אקספיריינס" (Desire Experience) שיט נוסף שמתוכנן לאפריל 2018, שיפליג מברצלונה ויעבור בערי נמל כמו מרסיי, סט, מונטה קרלו, פורטופינו, פירנצה ויעגון סופית ברומא.

על הסיפון, שבו יוכלו להיות זוגות בלבד, ייחכו לאורחים חדרי משחק פרטיים (ואין מדובר במשחקי מחשב), בריכה עם אזור שבו הבגדים אינם בגדר חובה והזדמנות להתמנגל עם זוגות אחרים עם ראש פתוח. הנוסעים יוכלו ליהנות מפעילויות שונות למבוגרים בלבד, כמו מופעי בידור נועזים וללון בתאי שינה חושניים שבהם פריטים אינטימיים למבוגרים.

קרוז שיט למבוגרים בלבד באירופה. אתר רשמי
מה שיקרה שם - יישאר שם. הספינה "אזמארה קווסט"/אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסום לקרוז של חברת הספנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מפלט חושני בלב ים"

"ההפלגה החדשה שלנו יוצרת הזדמנות מרגשת לחוות מפלט חושני בלב ים", אמר רודריגו דה לה פנה, מנכ"ל החברה. "זוגות יוכלו ליהנות מיעדים אקזוטיים ולהגשים חלומות, בעוד הם נהנים מהשירות העילאי שלנו".

לדבריו, "הקו השני שלנו הוא עדות לתגובות המוצלחות שקיבלנו עם פתיחת ההרשמה לקרוז האדריאטי, מה שגם מציין את תחילתן של חוויות נוספות שאנחנו שואפים ליצור עבור האורחים שלנו".

מעבר לביקור בערי הנמל היפות וסיורים בהן, על הסיפון מחכה לנופשים תוכנית שעיקרה "שבירת הקרח" בין הזוגות, למשל, מסיבות בריכה, סדנאות לזוגות וערבי נושא מיוחדים. בנוסף, הקרוז מציע שש דרכים לאספקת מזון, כמו בישול ביתי, מהודר וגם שירות חדרים.

על מחירים לא מדובר עדיין, אבל יש לשער שהקרוז הלוהט לא יהיה זול. בינתיים, מי שמעוניין בפרטים נוספים יכול למצוא אותם באתר החברה.

עוד באותו נושא

"כולם שוכבים עם כולם": וידויו של עובד בשיט תענוגות

לכתבה המלאה
תיירת קרוז שיט. ShutterStock
בקרוז הזה הבגדים הם בגדר רשות/ShutterStock
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ליפול בתשוקה". מתוך פרסום הקרוז למבוגרים בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully