וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשלום עולמי נעצור בווגאס? הכירו את מלכת היופי שהפכה לטייסת

1.2.2019 / 0:03

אנה פאולה סספדס - דוגמנית, מלכת יופי ולאחרונה גם טייסת - חיה חיים מעוררי קנאה ודואגת לשתף את 50 אלף העוקבים שלה בתמונות ממסעותיה מסביב לעולם. זה ודאי יפתיע אתכם לגלות שהיא רק בת 21 וכבר הגשימה כל חלום אפשרי: "גם אתם יכולים אם רק תרצו. אני ההוכחה לזה"

Ana Paula Cespedes Introduction Video - Miss Supranational Paraguay 2018

היא מדגמנת בגדי ים, משתתפת קבועה בתחרויות יופי בינלאומיות עם זכייה אחת, טייסת מטוסים פרטיים לפרנסתה - וכל זה כשהיא רק בת 21. אנה פאולה סספדס מאסונסיון, פרגוואי, חיה את החלום בכל מובן המילה. את חיי הראוותנות שלה היא חולקת עם 50 אלף עוקביה באינסטגרם, שם היא משתפת תמונות שלה ממסעותיה האקזוטיים בעולם, לרוב כשהיא לבושה בביקיני - או כשהיא בתא הטייס לקראת המראה או כשהיא גבוה באוויר. בריאיון לדיילי מייל, אנה זורקת חופשי לאוויר משפטים קיטשיים אך מעוררי השראה כמו "הכל אפשרי אם רק תאמינו בעצמכם", "אין דבר העומד בפני הרצון" ו"לעולם אל תפסיקו לחלום" - אולם בניגוד לרבים אחרים, היא באמת ההוכחה שאפשר להגיע רחוק, אפילו ממש רחוק, אם רק נמשיך לנסות (או אם נולדנו להורים עשירים שמוכנים לפזר עלינו כסף).

לפני כשנתיים פרשה אנה מלימודיה כדי ללמוד להיות טייסת כמו אביה. מזה שנה היא משמשת כטייסת משנה למטוס קינג אייר F90 לצד אביה, ומטיסה בעצמה מטוס מדגם ססנה 152. "הערצתי את אבי מאז שהייתי קטנה מאוד. הוא גם טייס. ברגע שהגעתי לגיל שמותר היה לי לקחת שיעורי טיס, עשיתי את זה כי זה תמיד היה חלום גדול שלי", אמרה אנה, "הדבר הכי מהנה במקצוע הזה הוא היכולת להגיע לכל כך הרבה מקומות חדשים. לפעמים אני זוכה להגיע ליותר משני יעדים ביום אחד, שזה די מגניב".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הטייסת בת ה-20 שהפכה לסנסציה בזכות הנופים שהיא מצלמת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully