וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייסת בת ה-20 שהפכה לסנסציה בזכות הנופים שהיא מצלמת

5.7.2018 / 13:50

היא התעניינה במטוסים עוד כשהיתה בת 12, קיבלה את רשיון הטיס בגיל 18 ועכשיו היא מצלמת הרי געש פעילים ואומרת שזה הדבר הכי טוב שיש בחיים. הכירו את איימי ברן, יפהפייה בת 20 שקמה כל יום לעבודה בשחקים, וכבר צברה אלפי עוקבים

טייסת הולנדית/DutchPilotGirl

בווידאו: הטייסת השבדית שעושה את העולם

כבר מגיל 16 טסה הטייסת איימי ברן (Aimee Burn) מעל הרי געש פעילים, ומצלמת אותם לפרנסתה.

הטייסת, שכיום היא בת 20, מתעדת בווידאו ובסטילס שלושה הרי געש בניו זילנד - טונגרירו (Tongariro), הר רואפהו (Ruapehu) והר נגאורוהו (Ngauruhoe). איימי מתעניינת במטוסים כבר מגיל 12, לאחר שהתוודעה לקול המנועים ונשבעה להיות מי שיום אחד גם תחזיק בהגאים.

בחשבון האינסטגרם שלה, שבו כמעט 20 אלף עוקבים, היא מראה לכולם שלהיות טייסת צעירה זו משימה שניתן להצליח בה, לגברים ונשים כאחד. "אני חושבת שירשתי מעט מהגנים המכניים של אבא שלי", אמרה ל"דיילי סטאר", "כיוון שתמיד עניינו אותי מנועים, מכוניות וכמובן מטוסים".

לדבריה, העובדה שמשלמים לה לטוס מעל שלושת הרי הגעש הפעילים האלו, אל מול הנוף שלעולם לא משביע את העין, פירושה שהיא לא ממש עובדת אלא עושה את מה שהיא אוהבת. "מזג האוויר סביב ההרים האלו משתנה בכל יום ובמהירות רבה, כך שכל יום של טיסה אינו דומה לקודמו, ולכן העבודה שלי מספקת לי עניין וריגוש רב", היא מוסיפה.

"המטרה הראשית שלי בעמוד שלי באינסטגרם, היא לעודד צעירים משני המינים להתעניין בתעופה ושקריירה כזו היא בהחלט אפשרית", היא מסבירה. "יש עדיין הרבה אמונות, שכדי להיות טייס אתה צריך להיות גאון במתמטיקה ובפיזיקה, וזה ממש לא נכון". איימי ניגשה למבחן הטיסה הראשון שלה כשהיתה בת 15 בלבד, ולמדה לטוס באופן מקצועי שנה לאחר מכן בקיץ 2014. את רשיון הטייס המסחרי שלה השיגה בגיל 18, ונשה לאחר מכן כבר הפכה להיות מדריכת טייס.

"כל מה שתעשו בחיים שלכם, במיוחד בקריירה שלכם, תוודאו שזה עושה אתכם שמחים", היא אומרת, וכנראה גם צודקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully